Foros ›
Recomendacion Neumaticos Carretera.
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Xuñ 2017, 20:14
Asunto: Recomendacion Neumaticos Carretera.

Hola buenas,tengo una bicicleta de carretera,que la estoy poniendo al dia,y lo que me queda es cambiarle las ruedas.la medida que usa es una 700x23,pense en pillar una oferta que vi dos michelin Lithion 2 a 13,45 cada una o unas Continental Ultra Sport 2 a 15,71 cada una.
cual recomendais?recomendais otro modelo asi a eses precios?gracias
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 01 Xul 2017, 6:45
Asunto: Re: Recomendacion Neumaticos Carretera.

Ola bos días. Eu non son experto nin nada, ainda que agora teño unhas de michelin as anteriores eran continental e teño a impresión de que eran máis resistentes aos pequenos cortes e ao uso en xeral. Pero é o que me parece, nada científico.

Eu mírolle que indiquen algo acerca da resistencia aos pinchazos. Dentro de cada marca teñen unha escala ao respeto e a min inflúeme máis ese aspecto que a "performance", pois ao meu nivel non o vou notar e sin embargo ter que sufrir repetidos pinchazos é un p u t o c o ñ a z o.

E que queden bonitas, claro Angel

-- Chámame "ghose"
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Xul 2017, 11:43
Asunto: Re: Recomendacion Neumaticos Carretera.

Buenas,

Pues yo creo que por ese precio son dos buenas opciones... entiendo que las quieres un poco para todo (entrenar/competir) y que tampoco buscas que te den un rendimiento a tope como dice XoseM. Si es así creo que estarás contento con cualquiera.

Las lithion las tuve en el pasado y bastante bien, muy pocos pinchazos y un rodar bastante decente... y las continental, no tengo ese modelo sino otro, pero tienen incluso mejor fama que las michelín. Si tengo que elegir casi me iría a por las continental sin ver tampoco mucha diferencia.
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xul 2017, 14:43
Asunto: Re: Recomendacion Neumaticos Carretera.

Mi recomendación, por durabilidad y adherencia: Continental GP 4000 S2.

Las encuentras estos días en muchas páginas por 29€, siendo su coste de más de 50€...

Y como alternativa: Michelin Pro4 Endurance. En Decathlon por 25€ (son más difíciles de montar, si pinchas)

“Las opiniones son como el culo, todos tenemos una" Clint Eastwood en ´El novato´
alexv

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/05/15
0 Carreiras
431 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Xul 2017, 18:16
Asunto: Re: Recomendacion Neumaticos Carretera.

gracias a todos por vuestros consejos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos