Foros ›
Autor
Mensaxe
anonadada

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/13
1 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 22:01
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

rubiodepadron escribió:
Padron10K escribió:
Bó día a todos.

Pedimos desculpas polo post de onte onde falábamos dos premios económicos.
Por un erro, e tal como se pode ver no regulamento oficial da proba, parte dos premios non se incluiran no cadro.

Polo que rectificamos a información e quedan da seguinte maneira.



O motivo de que haxa premios nos postos 21 ó 30 na categoría masculina e non na feminina, é ÚNICAMENTE pola diferencia de volumen tanto de inscrición como de participación, xa que, a organización desta proba sempre apoiou e apoiará o deporte feminino.

Pedimos desculpas de novo polo erro á hora de transcribir a información.

Después de esto ya no tengo ninguna duda, cometéis un error grave, no justificable en ningún caso por el número de participantes de un género o del otro. Es discriminatorio y hasta diría que ridículo, esos 10€ de premio a los hombres entre los puestos 21 al 30. Precisamente el hecho de que haya menos mujeres que hombres debería hacer que los premios fuesen mayores para ellas, ¿o no estamos intentando promocionar el deporte desde la administración en los colectivos minoritarios?.

De todas formas, como dentro de no pocos años, el número de participantes femeninas nos superará con creces en esto del "running" (ya está pasando en muchos lugares del mundo), esperaré atento a ver el cuadro de premios del año 2025 para poder ver si seguís utilizando el volumen de participantes como baremo para repartir los premios, ¿o entonces igualareis los premios para que no nos sintamos inferiores?.

Que conste que se me hace difícil escribir esto a gente de mi pueblo, que conozco y respeto, pero creo que se está cometiendo un error y aquí lo dejo dicho.

Con ese cuadro de premios, conmigo este año no contéis.

Un saludo.

suscribo totalmente o exposto por rubiodepadron.non se trata de gañar cartos posto que todos sabemos que a xente non participa nestas carreiras por motivos económicos. persoalmente son unha runner en nivel moi de aficionada e tiña pensado participar nesta carreira con gran ilusion por ser no meu pobo,por pasalo ben e disfrutar dun percorrido que fago moitas veces a modo de entretenemento. dame moita lástima que sexa por estos motivos que deixe de participar , e repito que non se trata de gañar cartos, tratase de IGUALDADE en ambas categorias. non ten sentido decir que hai menos premios femininos porque o volumen de participación é inferior e que os premios na categorias de equipos sean equitativos (como ten que ser), digo eu que os equipos femininos se forman cas participantes femininas, esas que somos minoria .... confío en que se solucione e poder disfrutar desta carreira
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 22:09
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Erro grave, discriminación, ridículo, inxusto... Madre mía a única carreira prácticamente q da premiación económica a 20 mulleres e se lle acusa de discriminación as mulleres, eu boto as mans a cabeza, flipo ca peña. Q faga como o resto q da as 5 primeiras como moito. O mellor logo se queren igualdade e q den aos 50 primeiro@s chegad@s a meta e punto.
Fai as contas cando acabe a carreira e mira o número de homes e mulleres premiados a ver q colectivo e mais perxudicado. Ojalá suba como ti dis o número de mulleres nas carreiras (dudo moito), pero si e así non será polos premios económicos q se lle dan habitualmente nas carreiras.
Pequetxa2013

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/15
15 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 22:19
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Me parece ridículo este debate que estáis iniciando rubiodepadron y anonadada.

Decidme en que carrera de Galicia se da premios a tantas mujeres como dice fibraroja. Y puestos a rajar hay que leer las cosas, porque en los equipos los hombres puntúan los 10 primeros mientras que en mujeres solo 6 para el mismo premio, eso también os parece discriminación????

Creo que la organización está haciendo lo correcto dada la diferencia de participación entre hombres y mujeres... AUNQUE LA VERDAD A MI ME PARECE QUE ESTE DEBATE SE DEBE MÁS A RENCILLAS POLÍTICAS QUE A TEMAS DEPORTIVOS... en fin, al final tendremos lo que merecemos.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 22:45
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Yo, como le expliqué por privado al amigo rubiodepadron, creo q la organización hace lo correcto respecto a los premios, y creo q se debería agradecer el esfuerzo por premiar a tanta gente, algo inusual, y fomentar mediante un aliciente más la participación de ambos sexos. No voy a repetir los argumentos para mi acertados dados por fibraroja y pequerrecha2013 pero buen apunte la de esta última respecto a lo de los premios por equipos donde sólo se pide q puntúen a 6 mujeres por 10 a los hombres, siendo favorecidas en este aspecto, lo q demuestra la buena intención de la organización de hacer la premiación lo más justa posible. Además, q organización da premios por equipos a mujeres?. Piensa por otra parte q un premio económico debe acompañar un nivel mínimo d rendimiento, y tampoco se pide ninguna marca mínima.
Bueno, hacer lo q queráis pero en lo último q creo q piensa esta organización es en ser diacrimatoria para las mujeres Guiño Nos vemos en la salida rubio y anonadada Guiño
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 31 Xan 2017, 22:58
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Pues muy bien. Nos vemos en Padrón.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 4:33
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Boas noites a tod@s,

É increíble cómo as veces un foro de debate escrito na web pode converterse nunha recua de reproches ou insinuacións sin sentido nengún, pero como diría aquel, "tarde piaches". Agora son consciente de que debín dirixirme coas miñas apreciacións en privado á organización da proba e aforraría quizáis algún comentario desafortunado. Pido disculpas de boa fe ao Admin do foro e á organización da proba por iso, desculpade, de verdade.

Pero permitídeme zanjar todo isto con catro apreciación máis e xa vos deixo o foro "tranquilo"....tranquilo Admin que eu son de corazón quente pero de cerebro bien frío... Ríndose

Son corredor de Carreiras Populares no meu pobo de nacimiento dende fai 25 anos (corrín a de Pascua do 1992, creo que non había mulleres corriendo ese día). Dende entón disfruto das carreiras en Padrón siempre que podo, e admiro, recoñezo, e respeto o esforzo que fai a xente da organización por ofrecernos esta maravilla de carreiras, ano tras ano; coñezo a moita xente que participa ou participou na organización das mesmas e siempre agradecín o seu esforzo e dedicación por facernos disfrutar. E esta organización deste ano non vai ser menos.

Pero iso non quita que non esté no meu dereito e na miña obriga de comentar aspectos de esta proba, cando creo que están errados ou poden ser mellorables. Creo que ademáis ese debe de ser o espíritu destes foros, eso sí claro, con respeto e sentido común.

Lín atentamente os comentarios que fixeron algún dos foreiros, e entendo a vosa postura, é certo que nos premios por equipos a FGA equipara os premios aínda que a forma de sumar puntos é diferente para cada xénero, moi ben, perfecto, pero creo sinceramente que iso non fai menos discriminatorio o cuadro de premios ao que eu me refiero, é máis, creo que o fai menos lóxico todavía, en serio volo digo.

Facédevos sinceramente cada un de vos estas preguntas, ¿creedes que algún dos homes participante que acaben entre 21-30 pode ofenderse por non recibir un premio de 10€ na súa contra? sinceramente eu penso que non. ¿E creedes que algúnha muller das participantes na proba pode sentirse ofendida por ver como os homes que queden 21-30 reciben 10€ e no caso delas non? Eu sei que sí, e cada vez máis, e homes tamén, e cada vez máis.

En realidade é máis sinxelo do que parece, pero está tan metido nas nosas sociedades que erramos sen darnos conta. Eu cometín ese erro, igual que vos, pero cada vez é un erro que se comete menos nas carreiras populares do resto do país, do continente e do mundo. É tan fácil coma repartir eses 100€ no resto de categorías equitativamente e evitar algo inxusto e ridículo, síntoo pero así me parecen eses ingresos de 10€, ridículos.

Esta é a miña opinión, por suposto hai moitas, e entendo as outras posturas, pero síntome na obriga e no dereito de dicilo. Nada máis.

Pequetxa2013, non te ofendas, pero á miña idade eu xa descubrín que a vida é algo máis que política, créeme, bastante máis, invítoche a que o descubras. Non te deixer enganar, hai xente que fai as cousas de corazón e por principios, nada máis. E dilles que se despreocupen, eu fai moitos anos que exerzo o meu dereito de sufraxio activo noutro concello galego.

Pido denovo disculpas a quen puideran ofender ás miñas apreciacións e comentarios. Invito a todos a reflexionar un pouco ou un moito sobre este tema, e felicito á organización da proba que nos fai disfrutar ano tras ano, pero anímoa a que estudie este tema, de todo corazón e con todo o meu respeto, pódese mellorar.

Un saudo a tod@s e disfrutade o día da Carreira, eu este ano non debo. Vémonos na de Pascua seguramente.

Ángel Lorenzo Silva
Biólogo, Padronés de nacimiento y corazón, Coruñés de afincamento e ás veces algo iluso


Última edición por rubiodepadron o Mér, 01 Feb 2017, 9:30; editado 1 vez
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 7:44
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Eu como o rubiodepadron metínme un día neste lío de comentar algo que me parecía inxusto e discriminatorio e prometinme a min mesma non facelo máis. Desde entón non opino . Leo comentarios, vexo o que se vai organizando. Evidentemente sigo correndo. Pero non opino... Perdonade que falte a miña promesa pero me resulta terriblemente inxusto permanecer calada.
Sí, hai mulleres que nos sentimos ofendidas cando os premios son menores para nos. Nos sentimos ofendidas non porque teñamos ou non aceso a esa ou outra cantidade ( a min pareceme igual de mal cando unha tenista cobra menos que un home por ganar un torneo) se non porque estase valorando menos o noso esforzo. Creo que a estas alturas explicar esta obviedade resulta chocante. Non pretendo molestar a ninguén pero hai comentarios que me ofenden . Non é a única carreira onde esto ocurre ( Na do Correo de Santiago pasa un ano tras outro) pero sí é a primeira vez que o vexo nunha organizada coa colaboración da FGA e iso pareceme moi grave
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 8:16
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Angel, o tema non é: "e moi fácil, quítaselle o premio aos homes do 21 ao 30 e ninguén se vai ofender". Claro q é moi fácil facer eso. Igual de fácil q deixar todo como está, porque non tes a verdade absoluta ainda q falas como se a tiveses. Ti ves as cousas así e xa che poden dar 1000 argumentos coherentes q seguirás pensando igual e pides a organización q reflexione para q acepte o teu criterio
Cada organización ten o seu criterio e se o fai así e porque están convencidos de que é o mais xusto, non porque sexan parvos e non se den conta. Claro q non se ofenderian, como si quitas todos os premios porque non teñen a obriga de dalos. Pero eu si tivera opción a eses premios igual si que me ofendia porq para min están facendo o correcto e non teñen porque cambiar por aceptar un razonamiento q non comparto.
O q digo eu e q parece mentira q unha premiación q digo q BENEFICIA as mulleres se lle quera acusar do contrario, pero os argumentos dados a ti non che valen.
Repito. Igualdade? Pois premios aos 50 e 60 primeiros como en tantos outros ámbitos da vida sen diferenciar sexo e así todos igual, a ven cantas entraban no premio. Si se fai así e para q teñen o aliciente de ser premiadas a maioria das mulleres q participan, o q non vai a ocurrir cos homes homes e si non xa verás. E estou seguro q si a participación se igualase nos próximos anos claro que o reparto sería distinto.
E non vos victimicedes tanto no tema de debatir q recibir paus como algún/a di non se confunda con non estar de acordo cas opinions d un
Craseski

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/10/14
0 Carreiras
178 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 11:37
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Non me mal interpretedes, a idea paréceme boísima!

Todo o que sexa fomentar que as mulleres comecen a practicar este deporte e unha boa iniciativa. Todos sabemos que desgraciadamente en case todas as carreiras populares hai moi pouca participación feminina, por iso dixen "que case todas levarían premio", en ningún momento pretendín facer un comentario discriminatorio.

Pido desculpas se me expresei mal.

Eu vou ir seguro a proba, oxalá todo saía ben e a participación sexa un éxito.
Pequetxa2013

Novo foreiro
Novo foreiro
31/05/15
15 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 11:49
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Ola Angel, o primeiro a política non me preocupa o máis mínimo, de feito non só non pertenzo ó Concello de Padrón, e que nin sequera son da provincia de A Coruña.

Simplemente reitérome nas niñas palabras. Para min discriminatorio e inxusto pareceríame que o 1º levara un premio de 500€ e a 1ª 250€.... como si o esforzo ou os logros de unha muller foran menos importantes, pero tal como está (que ademáis leva motivos anos sendo así e ninguén protestou) paréceme lóxico e equitativo.

Onte falabas de que o xusto para ti, e para fomentar o deporte feminino, era incluso dar premios maiores as mulleres , e hoxe tamén criticas a forma de puntuar nos clubes por dar máis facilidades as mulleres. Non se dá máis facilidades, pero, que posibilidades hay de formar un equipo de mínimo 10 mulleres e ademáis federadas??? Si se fixera iso probablemente esos premios quedarían desertos... e por ese mismo motivo non se da premio ás 30 primeiras, porque ao mellor nin sequera se chega a ese número en moitas carreiras.

Eso é o que eu penso como muller e como asidua a carreiras populares. Cantas veces, sobre todo en categoría veteranas, nin se completa o pódium porque non hai corredoras nesa franxa? ou incluso en promesa... os dous últimos anos en Padrón só había unha atleta desa categoría...

Pero está claro que cada un ve as cousas a súa maneira... eu pola mina parte deixo o tema zanxado.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 16:26
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Eso, q haya paz Angel Guiño
A cabesa non para. Para mi lo realmente justo es q se asignasen premios por porcentajes de participación, teniendo en cuenta q no se puede equiparar la condición física media de ambos sexos, eso forma parte de la naturaleza humana y es incuestionable hasta científicamente comprobable (niveles de fuerza, composición de masa magra, etc), de ahí q en cualquier prueba de acceso haya baremos para cada sexo. Teniendo en cuenta esto para mi lo justo sería que el 20% de cada sexo si se dan premios económicos a los "x" primeros/as fuesen los premiados, la justicia e igualdad de esto para mi sería incuestionable teniendo en cuenta que somos diferentes. Pero evidentemente a nivel organizativo eso es inviable ya q se debe cerrar y aprobar un presupuesto determinado y sería complicado de aplicar, por eso se hace una estimación que no será perfecta pero responde a esa intención, y como incluso no es asinto de transcendencia absoluta sino un simple aliciente, pues tampoco creo q ello revista mayor importancia. Algunas organizaciones al hilo de lo q dice pequerrecha2013 ya lo hacen con las categorías por edad, especificando q solo se dará premio por categoría si hay un mínimo de 10 participantes por categoría, o la posibilidad de juntar incluso 2 categorías si el numero de ambas es inferior a "x". De ahí q el problema no es masculino /femenino, también atañe a las clasificaciones por categorías incluso del mismo sexo. La intención sería la misma.
Otra posibilidad en esta línea sería q se den premio a los 30 primeros/as de cada sexo (por igual) pero siempre que el número de participantes de cada uno de los 2 sexos fuese superior a 100, en cuyo caso se reduciría a la mitad, por ejemplo.
Este último redactado creo q no debería dar pie a pensar en ningún tipo de discriminación, no? EXACTAMENTE las mismas condiciones para ambos sexos.
Bueno, no es por marear la perdiz, solo son reflexiones y opiniones Angel Guiño
A entrenar q queda poco!
rubiodepadron

Maratoniano
Maratoniano
2/03/12
5 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 19:08
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro Muro

Igual con una hoja de cálculo halláis la solución.

Desisto.

Buena suerte.
Carreiras_Padrón

Organización
Organización
16/01/17
0 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 21:17
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Xa coñecedes os premios económicos ós que podedes optar na carreira popular Padrón 10K. E por suposto, tamén haberá trofeos para os primeiros de cada categoría e medallas para os máis pequenos.

Ademais teremos un agasallo especial Termas de Cuntis.
Lembrade que tedes ata o día 15 ás 23:59 para inscribiros a través de emesports.es

IMPORTANTE: Os atletas inscritos no Campionato de Galicia de 10 km en ruta que non se inscriban na carreira popular non poderán optar a estes premios nin ós económicos.


gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 01 Feb 2017, 23:49
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Co facil que era poñer premio económico os 3 primeiros homes e mulleres e a partir de ahí dar un premio de X cartos os 30 primeiros da xeral. Xa estaba solucionado e non se montaba tal pirula. E que senón tal como está o cartel a verdade e que nos tempos que estamos....

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fibraroja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/06
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Feb 2017, 7:38
Asunto: Re: PADRÓN 10k 2017

Angel, a folla de cálculo sacáchela ti, convertindo un aliciente de boa fe en algo "indignante" e oscuro e montando a pirula como di gallego, que ademáis as cousas pódense decir de outra maneira pero en fin. Gallego, co fácil que era non dar nada e punto que eu si fora da organización igual era o que facía. Aos 30 primeiros da xeral, si, moi ben, moi equitativo,a ver cantas mulleres levaban premio, Muro Muro
Pois que queredes que vos diga, a min a última opinión dada por yomismo paréceme cojonuda, premios aos 30 primeiros de cada sexo, pero cada condición de que sexan mínimo 100 participantes en cada una dos sexos,, no caso contrario solo os/as 15 primeiros/as. Igual para os 2, e miredes por donde miredes non hai discriminacion por ningunha parte, non., para non ferir sensibilidades.
Pero en fin, si, será mellor deixar o tema.
Por outra parte eu fai tempo que non corro esta carreira, pero corrín a d fin de ano e igual sería cojonudo que metesen o percorrido pola zona nova de Finsa, así se evitaba ese tramo pequeno de gravilla que hai polo medio, ainda que e certo q sería complicado pois habería que re-homologar, pero bueno, ahí queda a miña suxerencia





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos