Foros ›
COMIDA PEDESTRE DE SANTIAGO
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 22:59
Asunto:

Pois será unha falta importante a de Pitiña,pero como eu me cheiraba,algo estaba rodando mal por Lugo.A recuperarse o antes posible Campeona.
!! Arriba ese animo !! Moi feliz
Tamén Lentoperosejuro está no dique seco...pois pa ti tamén moitos animos.!! Non te me celes !! Razz

En fin.!! Os que no Boteiro estémos,ben o pasarémos !! Guiño


Última edición por lestrove o Xov, 25 Out 2007, 23:46; editado 2 veces
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 23:41
Asunto:

Disfrutar y pasarlo bien compañer@s en la post-carrera, me duele no poder acompañaros, ya que tengo un grato recuerdo del Megacocido del año pasado, fue mi primera kedada y donde tome contacto con esta gran familia, espero veros pronto.
Saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 23:42
Asunto:

me olvidaba de desearle pronta recuperacion a todos los lesionados y lesionadas,cuidaros muchos tod@s y recuperaros bien

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 25 Out 2007, 23:44
Asunto:

Piti siento mucho tu baja.¡Ãnimo campeona y a recuperarse!

Parece que este inicio de otoño no está sentando muy bien en el foro¡Jo!,primero hablo con Marola que tampoco se encuentra muy bien por su rinitis y es duda para la carrera y ahora leo esto.

Lento espero no ir tan agobiada que no pueda saludarte en carrera Avergoñado ¡Ãnimo con esa recuperación!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2007, 1:18
Asunto:

PITI hace muy bien, no todo son carreras en la vida, hay cosas muchísimo más importantes que ir a correr a santiago entre 4.000 "matados", es una forma de verlo, no es ningún insulto. Es bueno descansar d elas carreras, de los entrenos y centrarse en la vida mism aque solo vivimos una vez y hay que aprovechar esta vida al máximo, pero correr, correr y nada más no afecta bien al cerebro humano, saludos
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2007, 17:54
Asunto:

PITI escribió:
Bueno....

Pues al final voy a ser baja en la comida-jolgorrio esta que estáis armando, porque la verdad es que no me encuentro ni con ánimo (estoy agotadísima) ni con la forma suficiente para terminar una carrera como la de Santiago, y como sé que si voy no puedo ir sólo a verla, pues casi mejor ni una cosa ni la otra.

Pasadlo muy bien (no lo dudo), y espero que en poco tiempo pueda recobrar las fuerzas para daros a todos la cañita que os merecéis Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose .

Un beso:
Guiño

oooohh...

botaráseche de menos, Piti.:cry:

un saúdo e a recuperarse.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2007, 17:57
Asunto:

easywind escribió:
yosi, si cuentas los de la lista son 10 niños, pero si te fijas en la ultima intervención de keniata, dice que solo va a acudir con un niño, con lo cual hay que restar un niño.

De todas formas gracias por fijarte, estuve apunto de deciros que contarais por si había contado mal, lo cual no sería nada raro. Nos vemos Guiño , bueno a ti en la salida y en restaurante porque en carrera ni de lejos. Ríndose

ok, pasouseme a última mensaxe de keniata...

seguro que nos vemos tamén na carreira, home, que eu penso ir despaciño...

un saúdo Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2007, 15:12
Asunto:

Téñovos que comunicar que LESTROVE non vai poder ir a comida.
O motivo non é outro que o finamento dun pariente.
E por eso que mañan non podo dispoñer de todo dia fora da casa.
Por conseguinte SI vou correr a Carreira,pero o que si cancelo é o xantar.
Sinto por vos,especialmente por EASYWIND,que se molestou cos preparativos...pero estes imprevistos veñen sin avisar.

!!! Pasádeo ben !!!

Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2007, 16:30
Asunto:

Lo siento, Lestrove,¡ánimo!
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 27 Out 2007, 16:44
Asunto:

Sintoo moito Lestrove, saudos
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 12:28
Asunto:

Decir que como siempre el tercer tiempo fué el mejor.Un placer compartir mesa,comida y charla con foreros y sus familias. Ya están preparando una y gorda para el 24 N a la que espero no faltar(a ver cuando abre el post correspondiente el comité organizador Guiño )

La charla y la compañía me vinieron bien para no seguir rosmando por mi carrera de ayer.

Se echaron en falta a muchos foreros.A ver si para la del 24 estamos casi todos Sorriso
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 13:33
Asunto:

non son moi asiduo a estas comidas post-carreira, pero despois do de onte penso que iso vai cambiar... Razz

noraboa aos "organizadores"; non teño máis que boas palabras do ratiño que compartín con todos vós, especialmente cos máis achegados na mesa... Razz Razz

unha mágoa o de algúns ilustres como lestrove ou piti, pero haberá máis e pronto, seguro... Guiño

desexando que chegue a próxima... Moi feliz

un saúdo

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 17:54
Asunto:

Creo que os debo una explicación. En el post os puse que la comida saldría a 20â?¬, sin embargo ayer os pedí 21â?¬ por adulto; pues bien el euro de más no era mi comisión por organizar la comida se debía a que falló gente a última hora y al no heber tiempo para avisar al restaurante cobraron las reservas realizadas - 27 adultos -. Aviso, este mensaje no es nigún reproche a los que faltaron (Lestrove, ánimo), es simplemente una explicación del Euro de más que os pedí. Lo que intente hacer fue prorratear los cubiertos descubiertos entre todos.

El año que viene le toca a otro.

Un placer

Todos temos unha leiriña en Conxo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2007, 23:14
Asunto:

Sinto Easywind e Cabuxa non poder estar con todos vos no xantar post-carreira,pero como comprenderédes a morte dun tio,creo que é causa suficiente pola miña parte como para cancelar dita comida.Xa sabedes de sobra os que me coñecedes,que non é o meu estilo darlle plantón os amigos.
Tamén é sabido que nestas xuntanzas,o final sempre falta algun,pois por lesión,por un accidente,por enfermidade,por compromiso de última hora...nadie está exento dun imprevisto.E por eso que sempre debería de haber un marxen de error mais-menos de comensales,a hora de contratar ditas comidas.
!!! REPITO,SINTO NA ALMA NON PODER HABER ESTADO CON VOS !!!
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 30 Out 2007, 10:30
Asunto:

Lestrove, como dixen no meu anterior mensaxe, non pretendo reprochar a ninguen que non viñese e menos a ti que estas mais que disculpado, simplemente creo que debía unha explicación, polo menos o meu corpo pediama. A verdade e que non me apetece quedar de aproveitado por un euro, de emporcarse, un debeo facer por mais, polo menos por unha cantidade que o retire. Ríndose Ríndose Guiño

Asunto pechado.

O ano que ven mais

Todos temos unha leiriña en Conxo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos