Foros ›
100 km Carballiño-Santiago en 24 h
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2016, 14:10
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Habria forma de que entrara a puntuar en circuito?????

Entrena como un animal, compite como una bestia
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 15 Dec 2016, 20:04
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Animo a todo o que estea indeciso a que probe esta aventura. Eu fun da partida o ano pasado e de verdad que é unha experiencia única. A organización desvivese polos participantes.
Este ano ando non sei se irei ou non. Ando medio tocado, e ademais unha semana despois e a media de Carballiño e a esa si que non podo faltar, polo que esperarei os ultimos dias de inscripcion para ver como me topo, pero si estou medianamente ben, repito seguro.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Dec 2016, 17:42
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Poco a poca van aumentando las inscripciones...........

Os animo a participar


Felices Fiestas
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Dec 2016, 18:05
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Quiero recordaros que el día 1 de enero cambia el precio de la inscripción
Feliz fin de año
94duke

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2016, 10:53
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Una pregunta a lo que tenéis experiencia en este tipo de pruebas;

¿creéis que es posible prepararla en las 9 semanas que restan para la prueba? ¿en caso afirmativo, alguna recomendación para un plan de entrenamiento?

Y ahora lo datos para poder contestar a la pregunta:
- tengo una forma física aceptable, experiencia únicamente en una par de maratones, y bastantes medias. Siempre asfalto.
- el objetivo seria muy conservador, intentar acabarla lo mas dignamente posible.

La verdad es me esta atrayendo mucho el reto, y hago mis cálculos (erróneos seguro!!) y a 5 km/h que es prácticamente andando, en 20 h se termina.

Saludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2016, 11:58
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

94duke escribió:
Una pregunta a lo que tenéis experiencia en este tipo de pruebas;

¿creéis que es posible prepararla en las 9 semanas que restan para la prueba? ¿en caso afirmativo, alguna recomendación para un plan de entrenamiento?

Y ahora lo datos para poder contestar a la pregunta:
- tengo una forma física aceptable, experiencia únicamente en una par de maratones, y bastantes medias. Siempre asfalto.
- el objetivo seria muy conservador, intentar acabarla lo mas dignamente posible.

La verdad es me esta atrayendo mucho el reto, y hago mis cálculos (erróneos seguro!!) y a 5 km/h que es prácticamente andando, en 20 h se termina.

Saludos.

Hola.

Eu non son ningun experto neste tipo de probas, pero o ano pasado participei nesta e remateina Moi feliz

Eu contoche o meu caso e despois ti empezas a sacar conclusions.

Todo depende da idea con que vaias, pero ese mismo calculo que ti fixeches de a 5 km/hora fixeno eu o ano pasado, e no meu caso saleume clavado. Levoume 21 horas e media chegar o Obradoiro, pero descontando o tempo que parei nos avituallamentos salenme polo Garmin as 20 horas exactas. Eu tiña moi claro que o meu objetivo era tratar de terminar, co cal deron a salida e os dous primeiros km. que eran baixar e llanear xunto a un rio fixenos a trote borriquero, e a partir dese momento olvideime de correr e todo foi andar. E paso a paso conseguin chegar o Obradoiro.

A miña preparacion para a proba?? Ningunha. Anoteime o ultimo dia , duas horas antes de cerrar a inscripcion. Non estaba entrenando nada, solo estaba asistindo a probas todolos fins de semana ( a semana anterior a esta proba fixen a media do Carballiño en 1.50), pero sentiame fuerte e con confianza co cal decidin lanzarme a aventura. E saleme ben. Tamen hai que ter en conta que o tempo que tibemos foi perfecto para participar, porque se cae un dia de pleno inverno seguro que a cousa se complica moito.

Ahora ti saca as tuas propias conclusions. Xa che digo, si o que queres e simplemente chegar a Santiago, esta foi a miña estratexia e a min funcionoume, ahora ben, si o que queres e chegar nun tempo determinado entonces as cousas si que se poden complicar .

Espero haberche axudado e si tes calquer duda pregunta que si sei , pois eu contestoche Guiño

Saludos.
94duke

Maratoniano
Maratoniano
26/11/11
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2016, 12:30
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Koala36, os teus comentarios sirvenme para animarme mais ainda Sorriso Sorriso

una pregunta mais, supoño que un paseo non foi, pero ¿sufristes moito? ¿Cómo foron os días seguintes, moi queimados os musculos?

Agradezco calquer comentario.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2016, 12:52
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

94duke escribió:
Koala36, os teus comentarios sirvenme para animarme mais ainda Sorriso Sorriso

una pregunta mais, supoño que un paseo non foi, pero ¿sufristes moito? ¿Cómo foron os días seguintes, moi queimados os musculos?

Agradezco calquer comentario.

Eu hasta o km 65 aproximadamente (Silleda) leveino moi ben. O chegar a Silleda, estabame esperando ali a muller, e dixenlle que abandonaba. Non aguantaba o dolor detras de unha rodilla. Pero ali, tomei un ibuprufeno (nunca o tomo) e foi santo remedio. De Silleda a Lamela fun polo aire. Despois o chegar a Ponte Ulla (faltaban 23 km para Santiago) o problema foron as ampollas. Ese tramo sufrin bastante pero tiña que chegar ....e cheguei sufrindo, pero cheguei.

O dia seguinte, dormin todo o dia Silbar .

Eu os tres ou catro dias despois , estaba moi molido, pero é normal, 100 km son moitos kilometros Moi feliz

Si o tes na cabeza......participa....non te vas arrepentir.
lmartsil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/13
0 Carreiras
114 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Dec 2016, 22:10
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Hola 94duke, estou de acordo co que che comenta koala36, en 20 horas, si non tes ningunha molestia que te faga retirar (100 kms dan para moito), podes acabar esta proba.
En canto as 9 semanas de preparación, poden ser suficientes, depende dos días que dediques a semana a entrenar e a tua forma física (que será boa, xa que eres un corredor de maratóns).
Por outra banda, esta proba non é moi exigente no perfil (grandes desniveles), a contra, prestase maís a correr, ahí é donde hai que ter coidado.

Un saludo e ánimo!
maquitu

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/17
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2017, 15:44
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2017, 18:15
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

maquitu escribió:
Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias

Si che sirve de algo a miña experiencia do ano pasado, tes un pouco mais arriba o relato.
Eu creo que no voso caso vos deberiades de olvidar totalmente do de correr ou trotar e centrarvos solamente en andar. Creo que asi poderiades ter bastantes garantias de chegar. Si trotades ou corredes creo que esas posibilidades se reducen nun tanto por cen moi grande.

Saludos e no pensedes, anotadevos Guiño
maquitu

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/17
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Xan 2017, 21:39
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

koala36 escribió:
maquitu escribió:
Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias

Si che sirve de algo a miña experiencia do ano pasado, tes un pouco mais arriba o relato.
Eu creo que no voso caso vos deberiades de olvidar totalmente do de correr ou trotar e centrarvos solamente en andar. Creo que asi poderiades ter bastantes garantias de chegar. Si trotades ou corredes creo que esas posibilidades se reducen nun tanto por cen moi grande.

Saludos e no pensedes, anotadevos Guiño

Moitas gracias polos ánimos. Case teño convencido ó compañeiro. A ver cómo estamos en dous meses.
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Mar, 03 Xan 2017, 22:07
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

maquitu escribió:
koala36 escribió:
maquitu escribió:
Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias

Si che sirve de algo a miña experiencia do ano pasado, tes un pouco mais arriba o relato.
Eu creo que no voso caso vos deberiades de olvidar totalmente do de correr ou trotar e centrarvos solamente en andar. Creo que asi poderiades ter bastantes garantias de chegar. Si trotades ou corredes creo que esas posibilidades se reducen nun tanto por cen moi grande.

Saludos e no pensedes, anotadevos Guiño

Moitas gracias polos ánimos. Case teño convencido ó compañeiro. A ver cómo estamos en dous meses.

Empecei no 2016 nas andainas. Veño do asfalto (ultimamente só maratón a ritmo cochinero) e o das andainas enganchoume. Só pensar en facer 100km dunha tacada parecíame (e sígueme parecendo) tanta animalada que xa era aliciente suficiente para intentalo. A cara dos amigos e dos familiares cando lle dis que vas a facer 100km dunha tacada non ten precio.

Fixen a primeira andaina en maio do 2016, logo de facer o maratón da Coruña (xa traía o fondo feito, anque a pisada obviamente cambia totalmente). Aquí tedes o relato www.jesusamieiro.com/i...0-km-2016/

Logo fixen a única andaina de 100km que levo, os 100 dos International Trekkers, semellante a esta de 102 km, que me parece que ten algo máis desnivel que esta, pero faise nunha época con moito mellor clima que o que nos podemos atopar sobre todo pola noite a principios de marzo. Aquí tedes o relato (aviso, ladrillazo) www.jesusamieiro.com/u...kers-2016/

Neste blog tes unhas indicacións interesantes para os que somos principiantes www.solopisadas.com.es...en-24.html

Un único consello. Se vos comen as ganas de facer a proba e credes que fisicamente podedes, nin o dubidedes: apuntádevos e disfrutade da experiencia.

Espero que vos sirva de axuda.
maquitu

Novo foreiro
Novo foreiro
2/01/17
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Xan 2017, 11:26
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

AveFenix escribió:
maquitu escribió:
koala36 escribió:
maquitu escribió:
Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias

Si che sirve de algo a miña experiencia do ano pasado, tes un pouco mais arriba o relato.
Eu creo que no voso caso vos deberiades de olvidar totalmente do de correr ou trotar e centrarvos solamente en andar. Creo que asi poderiades ter bastantes garantias de chegar. Si trotades ou corredes creo que esas posibilidades se reducen nun tanto por cen moi grande.

Saludos e no pensedes, anotadevos Guiño

Moitas gracias polos ánimos. Case teño convencido ó compañeiro. A ver cómo estamos en dous meses.

Empecei no 2016 nas andainas. Veño do asfalto (ultimamente só maratón a ritmo cochinero) e o das andainas enganchoume. Só pensar en facer 100km dunha tacada parecíame (e sígueme parecendo) tanta animalada que xa era aliciente suficiente para intentalo. A cara dos amigos e dos familiares cando lle dis que vas a facer 100km dunha tacada non ten precio.

Fixen a primeira andaina en maio do 2016, logo de facer o maratón da Coruña (xa traía o fondo feito, anque a pisada obviamente cambia totalmente). Aquí tedes o relato www.jesusamieiro.com/i...0-km-2016/

Logo fixen a única andaina de 100km que levo, os 100 dos International Trekkers, semellante a esta de 102 km, que me parece que ten algo máis desnivel que esta, pero faise nunha época con moito mellor clima que o que nos podemos atopar sobre todo pola noite a principios de marzo. Aquí tedes o relato (aviso, ladrillazo) www.jesusamieiro.com/u...kers-2016/

Neste blog tes unhas indicacións interesantes para os que somos principiantes www.solopisadas.com.es...en-24.html

Un único consello. Se vos comen as ganas de facer a proba e credes que fisicamente podedes, nin o dubidedes: apuntádevos e disfrutade da experiencia.

Espero que vos sirva de axuda.


Pois claro que sirve de axuda. Se non hai algún impedimento maior aí estaremos o 11M
Capi

Novo foreiro
Novo foreiro
9/01/10
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2017, 15:27
Asunto: Re: 100 km Carballiño-Santiago en 24 h

La próxima semana entrenaremos por el recorrido a ver en que condiciones esta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos