Foros ›
Autor
Mensaxe
PedroLugo

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/16
17 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 17:04
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Eu tamén dispoño do regulamento. Imprimino o Luns antes de inscribirme, pois son un atleta novel e como tal desde que empecei a competitar nas carreiras informome ben para non meter a pata. Neste caso está claro que a organización está cometendo un erro, xa que, efectivamente o artigo 13 non existía. EnmaSoriano tes toda a razón.
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 19:42
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Buenas!!!! Pues yo solo leí los plazos de inscripción, me apunté el último día de los seis euros y como no leí que era hasta las diez y yo me apunté a las once, me cobraron nueve euros. Tenia la opción de no apuntarme .
Entre dentro del cupo, y me es indiferente que seamos 800, 1500 o 4000, yo el día 18 estoy en la salida de Portosin, corro los 10 km, cojo en meta lo que me den, me ducho y me voy a comer feliz como una perdiz.
La cosa esta clara, si me convence, me gusta o quiero hacerlo,lo hago. Que no me gusta , no me convence o no quiero hacerlo,no
lo hago..
Un saludo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 20:17
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

si son sincero... non entendo moi ben cal é o problema Pensando Que engadiron no regulamento o límite de 1500 para o 10k despóis de abrir as inscricións e publicar un (de varios?) reglamentos?

Cada un que lle de a importancia que estime oportuna e que actúe en consecuencia. Que somos moito de queixarnos e pouco de actuar.

Eu tampouco son da organización, que todo hai que dicilo, non vaia ser Angel

------------------------

A carreira é coma todas: vas por unha carretera, con casas aos lados, con leiras aos lados a campo ou con nabal, casas, máis leiras, intúes o mar aló a dereita, chegas a unha vila, rotonda, métente nun chan esvaradío (cortiño) e xa está. 10k. Pasas unha mañá moi agradable correndo en compañia. Así como non vexo razón para o éxito que ten (en serio) tampouco creo que fagan nada malo (ao contrario) e moito mérito ten organizar a tanta xente nunhas vilas tan pequenas.
Eu se tivera que romper a cabeza examinando ao detalle o regulamento de cada carreira... non iba nin a décima parte das que vou. Pero facedes ben en debullalo polo miúdo, é unha actitude responsable e que lle recomendo a calquera que me lea.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 20:30
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

pantasma escribió:

La cosa esta clara, si me convence, me gusta o quiero hacerlo,lo hago. Que no me gusta , no me convence o no quiero hacerlo,no
lo hago..
Un saludo
Xa, pero hai xente que ese debate interno non o ten claro e rompe a cabeza quince días para decidir si vai ou non vai e mentras ... pechan o plazo de inscrición ou acábanse as plazas antes de que se decida. E enfádase porque o organizador non esperou a que se decidise cando leva publicada a proba polo menos dous ou tres meses. E non axuda que organizador non ofreza un marco estable de referencia.

"Eu quería ir, pero Tucho non quere vir, e Maruchi non se decide, e non sei se teño que ir collelo avión pa canarias, e..." esto só é unha carreira! Non pasa NADA por non ir a unha carreira. Se realmente queres ir apuntaste e listo. Que máis gastas en ***** e non tes perda dos €€

-- Chámame "ghose"
Mariomarg83

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/16
24 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 21:36
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Me parece poco profesional andar cambiando el reglamento sin dar explicación alguna... Yo también tenía un reglamento en el que sólo había 12 puntos. Que cuesta rectificar? Y no hacer una modificación trapalleira y a posteriori?? No me explico que les pasa este año a los organizadores pero están cometiendo muchos errores. Espero que el día de la carrera salga todo perfecto porque eso puede ser un caos.


Última edición por Mariomarg83 o Dom, 04 Dec 2016, 21:48; editado 1 vez
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 21:47
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Se han quedado fuera???? Aun hay plazas, aún se puede inscribir uno. Yo no creo que la cosa dé para tanto....
Mariomarg83

Novo foreiro
Novo foreiro
16/11/16
24 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 21:55
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Me expresé mal.. Me referia a que se quedaron fuera del plazo de pagar 6€. Este año el plazo de pagar menos se ha reducido considerablemente. No a que se hayan quedado sin inscribirse.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 22:15
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Hace 2 meses que abrieron las inscripciones y se acuerdan ahora que vale nueve.y que aun hay plazas... Si quieren que llamen a la organización y que los esperen hasta el 18 a ver si se deciden. Venga ya. El que quiere ir se apunta. Tuvieron varios plazos. Que mas quieren??? O los plazos también estaban mal en el reglamento? Por favor.
Tambien decir que no estaria de mas alguno de la organización contestando a esas dudas... ya que segun parece es mas fácil dar vueltas por aqui que llamar a la organización. El número esta en el reglamento y en la web. Que ya hay tarifa plana, no se preocupen por el coste del minuto.
richiarg

Maratoniano
Maratoniano
19/12/13
108 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2016, 22:27
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Por cierto. Solo quedan 90 plazas, segun el face de la organización
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 10:29
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Pero ao final cal é o problema? O limite de prazas ou os 9 euros? Digo eu que se sabe q hai limite de prazas o doado é apuntarse e vía. Ainda que mirandoo polo outro lado é mellor esperar, queixarse do límite das prazas, despois queixarse de se os tramos de pago son curtos ou longos, e seguir rebuscando nos 5 pes ao gato. O importante é queixarse. E todo isto levando 2 meses as inscripcións abertas....será por falta de tempo para apuntarse,non?
PedroLugo

Novo foreiro
Novo foreiro
19/11/16
17 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 11:04
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

perdonar que insista pero la gente tiene todo su derecho a expresar sus dudas, y por lo que se ve este año parece que la organización anda bastante perdida y parece que nos quieren hacer tontos al variar el reglamento a su antojo...si a algunos os da igual allá vosotros, pero pero a mí me parece una falta de respeto, sobretodo porque lo hacen y se quedan tan anchos ya que no sale nadie de la organización a dar explicaciones(quizás porque no las tengan)...Esperemos que el dia de la carrera no nos llevemos ninguna sorpresa. insisto, la organización debería dar explicaciones.
kartiza

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/11/07
0 Carreiras
199 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 11:30
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Este follón se veía venir...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 11:31
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

PedroLugo escribió:
no sale nadie de la organización a dar explicaciones(quizás porque no las tengan)...
... quizás porque ni nos han leído. O no les apetece meterse en líos viendo que así les va bien. Esto lo hacen otros organizadores. No están obligados a responder aquí.

PedroLugo escribió:
Esperemos que el dia de la carrera no nos llevemos ninguna sorpresa. insisto, la organización debería dar explicaciones.

... no sería la primera vez ni la última PERO SOBRE TODO..... le has pedido explicaciones al organizador? has contactado con ellos? o sólo te has quejado en un foro de internet en donde no ha hecho presencia el organizador?

Si es así, si lo has intentado llamándolos o contactando en las redes sociales que si tienen activas y no has recibido respuesta o aclaración a tus dudas, entonces, está muy feo y deberías actuar en consecuencia y proporcionalidad a tu disgusto con ellos.

-- Chámame "ghose"
pantasma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/12/13
0 Carreiras
296 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 11:32
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

Buenas!!!! La organización tendrá que dar explicaciones, pero no aquí. Las tendrá que dar en su web, en sus teléfonos o incluso en la página de inscripción.
Aquí, salvo excepciones, no creo que esté ningún responsable de la carrera. Esto es más bien un foro de gente que corre y que se ayudan unos a otros en dudas basándose en lo que sucedió en años anteriores o información a la que acceden por otras fuentes.
Es más, el hilo de esta carrera lo abrió un forero, no nadie de la carrera.
Un saludo
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2016, 11:47
Asunto: Re: Sin-Son10k -18/12/2016

PedroLugo escribió:
y parece que nos quieren hacer tontos al variar el reglamento a su antojo..

esquecía dicir que o salto argumental quedouche un pouco forzado, na miña opinión (que é tan válida como a túa).

O asunto é que aquí veñen unhas personas a mostrar o seu descontento con un organizador sobre uns puntos do regulamento que a 2500 parece que lles importa pouco ou nada. Está ben, pero estades chamando a porta equivocada. E en este tema, exposta a contradicción ou falta de concreción no regulamento, non sei cal é a vosa intención en insistir en esa exposición. Que vos demos a razón? por min doucha toda se remata aquí o conto. En qué lle vai afectar eso as personas inscritas? En nada, xa cho digo eu.

Mentras hai plazas un inscríbese,
cando se esgotan pois a otra cosa mariposa e xa espabilarás para a próxima si é que decides ir, si che apetece, si tes obligación, si te ofreceches a un santo, polo que sexa.


Non debería meter baza así, máis que nada porque non vou ir este ano a carreira nin teño naa que ver con ela nin lera ate onte o regulamento, pero creo que estamos formando un sarillo sen fundamento ningún Disimulando pois se analizamos os regulamentos da maioría das probas seguro que encontramos contradicións, "inxustizas" e probablemente lesión dos dereitos e liberdades fundamentáis das personas Molón

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos