Foros ›
Autor
Mensaxe
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 07 Ago 2016, 8:51
Asunto: Quero comprar pulsómetro

Ola:
Despois de ter un Polar que xa se ve mal, ten a correa rota e a banda non vai, decidín mercar un Garmin.
Podédesme aconsellar entre estes ou se hai algún mellos pero que non exceda de prezo?. Quéroo para correr, que teña GPS, se non trae podómetro pero GPS sí ¿marca a distancia?, etc.

www.forumsport.com/gar...40-381686/

www.forumsport.com/gar...51-402796/

www.forumsport.com/gar...31-392472/

www.forumsport.com/gar...16-395834/

Pusen os que teñen banda no peito, porqu enmon sei os que miden pulsacións sen ela.
Eu tiña un polar creo que era un RS300, marcaba calorias, VO2, distancia (con podómetro) pulsacións (con banda que fallaba mais cunha escopeta na feira), volta, vel media, máx, frecuencia e pouco mais.
Tamén quero que sexa doado e eu poda facelo, cambia-la pila.

Gracias.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Ago 2016, 7:35
Asunto: Re: Quero comprar pulsómetro

Hola, non me vou meter en moitas complicacións, nen darche moitas opcións.
Hoxe en día un pulsómetro que está moi ben, é o Garmin 220 (calidad/precio).
En MediaM en tenda física fai 15 días estaba a 149€ a versión en vermello, con banda pectoral (Esta era unha ofertaza).
Ainda que xa ten o seu tempo, creo que cumple perfectamente todo o que se necesite realacionado con correr.

Fixate ben, que por internet se encontra tamen por 150-180€, pero sen banda pectoral.

Eu se tivese máis presuposto, me iría a un que teña pulsómetro integrado na muñeca, como o GF 225 (228,00€ por internet) ou o 235 (250,00 € por internet).
Matveiev

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/08/07
0 Carreiras
303 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2016, 13:28
Asunto: Re: Quero comprar pulsómetro

Os da muñeca (Garmin 235), na miña opinión, non teñen a mesma fiabilidade que coa banda pectoral (que lle pregunten a Nando). Non obstante, coma moi ben che di sanmikel, en internet tes "cousas" moi apetecibles ou a moi bo precio.
Nota: son ben distintos os modelos que pos Ariberna, exemplo, entre o Fénix 3 e o 920, teste que decantar según fagas moita montaña ou máis ben seas triatleta respectivamente. Ámbolos dous son dúas "boas máquinas", do mellorciño, pero hai páxinas onde están máis económicos.
(Podes atopar un 310 XT Hrm por menos de 160€, aínda que claro, é un modelo ).
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 09 Ago 2016, 21:52
Asunto: Re: Quero comprar pulsómetro

Gracias.

merquei un Forunner 920XT.

Son runner, pero facía montaña. Agora despois dun parón preciso algo decente. Espero non arrepentirme.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos