Foros ›
Autor
Mensaxe
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Mai 2016, 6:21
Asunto: Jungfraumarathon

Despois do éxito total do ano pasado ,este ano volverei a correr a millor e mais bonita maratón de montaña,e asi disfrutar do Oberland bernes,e moi recomendable sobre todo par quen lles guste a montaña.
Swimbikewrite.com

Novo foreiro
Novo foreiro
9/12/15
17 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Set 2016, 12:17
Asunto: Re: Jungfraumarathon

Cómo te fue en la Jungfrau Jabato?
Una pasada esta carrera pero hay que estar muy preparado para subir la montaña.

Cruzar la meta ya es una hazaña de por sí.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2016, 8:40
Asunto: Re: Jungfraumarathon

Hola xa fai mais dun mes que fixen esta carreira ,pero cada dia gustame mais concordo co que dis que cruzar a liña de meta e unha autentica pasada,este ano foi xenial ,o tempo 26 graos na saida e arriva 16 moita calor para ser na montaña,disfrutei e sufrin nos ultimos km,pero a satisfacion supera as penas,para min suige sendo a millor carreira do mundo,pero eu non dou rec omendacions ,pois despois podenmas votar en cara jejej,os ultimos 16 km son de morirse ,no bo sentido da palabra,paseino especial ,este ano ben acompañado por dous amigos,e mais 20 e pico de españoles,toda un ha festa do atletismo de montaña ,para o 2017 si non hay novas ,volverei.
Swimbikewrite.com

Novo foreiro
Novo foreiro
9/12/15
17 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2016, 11:30
Asunto: Re: Jungfraumarathon

Noraboa Jabato!!

Yo acompañé como espectador a un amigo que participó este año y la verdad es que impresiona ver a los atletas avanzando en línea recta los últimos kms.
A su parecer, lo peor son los primeros kms ya que discurren por la ciudad de Interlaken y no le gusta mucho el asfalto. Dice que la subida es dura pero impresionante y se te "olvidan" las penas.

Según él, la maratón de Zermatt le pareció más dura pero también tuvo mucho peor tiempo/clima.

Publiqué un artículo en el blog contando su experiencia. Os dejo el enlace por si alguien está pensando en buscar nuevos y duros retos.


swimbikewrite.com/cron...frau-2016/
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 9:19
Asunto: Re: Jungfraumarathon

Hola,swimbikewrite,pois xa lein a cronica de Adrian por certo moi divertida ,el ahi fala todo o que lle vai pasando durante a carreira impresionante relato,eu tamen vivin unha cousa parecida pero alegrome que o pasara ben sin duda para quen lle guste a montaña este e o sitio ideal,eu xa vou por o segundo ano ,jeje e penso repetir bueno eu o final fixen 5 hras 18 minutos e sin facer selfies je xa non tiña mais gasolina,pero quedei moi moi contento de aber corrido a marathon de montaña mais bonita do mundo,gracias amigo pola cronica saudos. Frecha Frecha
Swimbikewrite.com

Novo foreiro
Novo foreiro
9/12/15
17 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2016, 11:59
Asunto: Re: Jungfraumarathon

Alédome que te gustase a crónica Javato.

5h 18min está moi ben tendo en conta os máis de 2km que tiveches que facer de ascensión Abraiado

Eu estaba vendoos pasar e non penso que a puidese acabar, correr costa arriba é moi dura para min. Ogallá algún día poda facela pero vexoo moi lonxe.

Noraboa e se decides vir á próxima edición poderiamos tratar de vernos.

Por certo, se tes alguna crónica especial que che gustase ver publicada no blog... non dudes en preguntar.

Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos