Foros ›
Autor
Mensaxe
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2016, 12:22
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boa xente, moita sorte na próxima C-21. Sei que tanto Adroq como Secaiv irán a dalo todo. No caso de Adroq posiblemente consiga rebaixar a súa marca, anda tipo fino, fino para os que non o vístedes últimamente.

Secaiv supoño que recuperándose definitivamente da sáu última doenza.

Do resto non che sei se irán ou non, sei que eu non irei, desta vez non toca, se cadra vémonos en Padrón nuns 15 días pero aínda está a cousa no aire.

Veña desertores,moita sorte e moitos quilómetros.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Feb 2016, 15:54
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pois a miña participación na C21 vai estar complicada. A lesión de Matogrande reapareceu, e con máis intensidade. Da outra vez curou en poucos días, pero desta está a tardar demasiado. No caso de que poida correr, so tería o obxectivo de acabar sen molestias, polo que a miña idea orixinal de facer marca queda descartada. Levo case 10 dias sen correr (coido que había anos que non pasaba tanto tempo parado). Xa teño que ter coidado co que como, que xa sinto que a barriga está máis fofa.

A nosa esperanza queda depositada en Adroq. Deixa o nome do equipo en bo lugar.

En canto me recupere, empezarei a adestrar e pouco a pouco intentarei recupera-lo tempo perdido. Fixen memoria, e nos últimos 13 meses, so tiven 4 meses nos que non tiven problemas de saúde. Obviamente, algo estou a facer mal. A ver se dou atopado o problema.

Vamos Desertores, que nunca choveu que non escampara.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Feb 2016, 18:36
Asunto: Re: Desertores del Crono

weder e lecop tamén participaremos, venceremos a mirada da torre?
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Feb 2016, 15:35
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ánimo, Secaiv. Espero que esas molestias desaparezcan pronto.

Por mi parte, también renuncio a la búsqueda de un mejor tiempo personal.
La semana pasada tuve un percance, y desde entonces las sensaciones en las salidas que hice no fueron nada buenas. Muchísimo cansancio y esa horrible sensación de querer y no poder.
Decidí hacerme una analítica y los resultados no fueron muy buenos: tengo anemia. Muerto
En vista de las circunstancias, el plan para mañana es salir muy tranquilo, no forzar innecesariamente, y parar a la menor molestia. Ya habrá más medias para intentar mejorar tiempos personales.

Las esperanzas del equipo serán Weder, Lecop y también Rjetyk. Ánimo a ellos. Aplauso

¡Vamos, desertores! Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos