Foros ›
Autor
Mensaxe
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Out 2015, 13:57
Asunto: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Abro o fio do equipo para que confirmemo-la composición do mesmo para a nova tempada e voltemos á acción.

Xa diredes!!!


Última edición por secaiv o Lun, 05 Out 2015, 10:28; editado 1 vez
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 10:05
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas...eu xa me inscribín no circuito así que contade conmigo !!!
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
714 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 10:32
Asunto: Re: Desertores del Crono

weder e lecop tamén
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 05 Out 2015, 14:01
Asunto: Re: Desertores del Crono

Adroq presente. Mr. Green Por otra parte, como comenté en el hilo de la temporada anterior, Angelus no podrá continuar con nosotros y su puesto será tomado por Rjetyk.

Ya tenemos equipo. ¡Vamos, desertores! Aplauso
pedralonga

Maratoniano
Maratoniano
20/08/10
0 Carreiras
205 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 11:55
Asunto: Re: Desertores del Crono

Moi boa fichaxe. O malo, Adroq, é que vai facer tantos puntos, que os teus parecerán ridículos.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 12:02
Asunto: Re: Desertores del Crono

Ben, pois benvida a sabia nova "Rjetyk".
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 14:17
Asunto: Re: Desertores del Crono

pedralonga escribió:
Moi boa fichaxe. O malo, Adroq, é que vai facer tantos puntos, que os teus parecerán ridículos.

Así es. Ríndose Ya en la media de As Catedrais sumó casi tantos puntos como los que yo hago en tres jornadas, y si a eso le añadimos el hecho de que esta temporada pienso participar en muy pocas carreras... Disimulando

Solo espero que el capitán Secaiv no me dé de baja. Rezar Silbar
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Out 2015, 19:21
Asunto: Re: Desertores del Crono

Vaites!!!. Eu pensaba que iades tardar máis en dar sinais de vida. Porqué non falabades nadiña. Estabamos a ver quen abría o fio do equipo?.

Bueno, pois Benvida a nova incorporación. O noso olleador Adroq levaba tempo observándoa e intentando convencer pra que viñese ó noso equipo.. E cando nos trouxo a súa ficha técnica e resultados, pois decidimos que era unha boa fichaxe, polo que nos demos presa antes de que se nos adiantara un dos equipos máis fortes da liga. Ven como revulsivo para facer mais forte ó equipo reforzando a parte competitiva. Con ela agardamos poder aspirar a postos máis altos, e incluso darno-la posibilidade de pensar en postos europeos .... Coido que o de ser capitan subiume a cabeza.

A ver se esta tempada somos máis activos no foro, e comentamos máis as nosas carreiras.

Pero tamén quería darlle as gracias o noso compañeiro Angelus co que comezou este equipo. E foi el quen me trouxo ós Desertores. Agardo que lle vaia ben e que se anime a seguir nas carreiras e que sigamos falando como sempre que nos atopamos. Gustariame que siga sentindo este equipo como seu, que se sinta un Desertor máis. Gracias Angelus.

Eu xa corrín: Campañó, Petín, Boimorto (non a subo), Moaña, Lourenzá e Sada.
Próxima estación... Coruña10.

Vamos Desertores, a pola tempada!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 19:57
Asunto: Re: Desertores del Crono

Pues sí, yo también quiero agradecer a Angelus y decirle que siempre seguirá siendo un Desertor. Esperamos verlo pronto de regreso en las carreras.

En cuanto a la nueva incorporación, yo ya la conocía desde antes, pero en cuanto supe que ella le estaba cogiendo el gusto a las carreras no dudé en ofrecerle el contrato. Afortunadamente aceptó. Ríndose

Respecto a mis carreras, por ahora solo llevo tres: San Xoán Piñeiro, Media Maratón As Catedrais y Gundián. ¿Próximas? Eché un vistazo al calendario de octubre y creo que únicamente haré la Pedestre de Santiago, siempre y cuando no haya contratiempos. En noviembre y diciembre creo que sí haré algunas más, aunque tampoco muchas. Ya os iré comentando. Lo bueno es que ya casi estoy recuperado de la fascitis plantar que me afectó en la primera mitad de este año. He estado saliendo a correr por mi cuenta y he tenido buenas sensaciones en general. Mr. Green

Suerte en Coruña 10, Secaiv. Serás el único desertor que participará. Ya nos contarás qué tal.
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Out 2015, 15:37
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

pois xa pasou a Coruña10 máis polémica. E despois de participar nela pois teño que dicir que tivo unha boa organización, pero non houbo nada que non houbese os outros anos. O único, o servicio de gardería que lembro que houbera o ano pasado. Tamén dicir que lembro que o ano pasado eu estivera no segundo caixón e que había xente vixiando que non se metera ninguén doutro caixón, algo que este ano non vin ou non me decatei. Pero tendo en conta que este ano estaba no primeiro caixón e a saida, inda que fíxena bastante ben, coido que a do ano pasado foi máis rápida pra min. Pero bueno, estivo ben e todos agardamos que nas seguintes carreiras o concello teña máis sensibilidade cos temas polémicos desta carreira.

Quedei contento co meu resultado, o meu segundo mellor tempo nun 10k despois da C10 do ano pasado. O meu obxectivo era baixar de 36 minutos, xa que este ano non estou tan ben coma o ano pasado despois de algún que outro atranco durante o ano. Xa cando ía polo Milenium vía que estaba ben posicionado polo que presentía que ía cumpri-lo meu obxectivo, a non ser que tivera algún baixón (que por sorte non tiven). no camiño á Torre todo foi ben, inda que o circuito non é chan (inda que o vendan como tal), o que ten de bo é que é moi recto, sen xiros agas os do Milenium e da Torre. A ida ata á Torre pois como sempre digo: esa parte pica pra arriba e queiras que non, resíntese. A cousa ía ben, forzado pero o normal nas carreiras. e xa ía polo 8k e a cousa seguia ben e non presentía que me fose achicar, e sabendo que o que quedaba era favorable. A altura de Facenda colleume a primeira muller, algo que sempre motiva. Cando chegamos á costa do Playa Club ela deu un tirón forte, e recoñezo que eu non son bo nese aspecto, prefiro forzar durante todo o percorrido e acabar ca sensación de que as pernas non poden máis, admiro a xente que pode dar un plus faltando 500m pra meta. E xa encarei a recta final ca xente animando e cruzo a meta cumprindo o obxectivo. O posto foi formidable, pero hai que dicir que faltou xente da parte de arriba das carreiras o que me deu algo de magoa por non poder medirme con eles na mesma carreira.

Agora espero poder seguir con esta forma, a ver se non teño mais sorpresas (lesions, constipados...) que non deixan adestrar en condicions.

Próxima estación.. Pontevedra.

Vamos Desertores!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 17 Out 2015, 19:06
Asunto: Re: Desertores del Crono

Buena crónica y mejor tiempo, Secaiv. Gracias por compartirla con nosotros. Aplauso

Por mi parte, sigo por buen camino. He estado saliendo a correr y no he tenido molestias de ninguna clase. Iba a apuntarme a la carrera de Ames, pero al final me despisté y ya no pude hacerlo. Disimulando
A la que sí me apunté ya es a la Pedestre de Santiago. A ver qué tal. Será mi vuelta a las carreras después de casi 45 días de retiro voluntario. Ríndose

Suerte en la MM de Pontevedra, Secaiv. Vi que Weder también está inscrito.
Ya nos contarás qué tal te sale.

¡Vamos, desertores!
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 21 Out 2015, 19:09
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Pois en Pontevedra non estivo mal. O novo circuito eu diriía que é unha mestura entre o circuito de hai 2 anos e o do ano pasado. Agora o que si que ten son 2 zonas moi rectas. Na saída, que son algo máis de 2km moi bos pra situarse no pelotón, e damos volta na rotonda do ano pasado con outro km recto. despois collemos a zona vella pola mesma costa arriba que hai 2 anos. Callejease un pouco polas rúas do ano pasado, e damos ó parque polo que sempre se foi e ahí volve ser igual ata a chegada ás pistas de atletismo. Dende as pistas (sen entrar) imos ata a outra recta a recta que antes eran os primeiros km() pero por unha rúa paralela. e ahí temo-la segunda parte recta.

O que si que digo, é que este medio maratón non é tan sumamente chan como o definen. A primeira costa, pola que se entra na zona vella é bastante empinada. E despois as costas que hai despois do parque tamén fan pupa. E isto hai que facelo 2 veces. E algo que teño falado con algún que outro, é que as zonas que son rectas tamén teñen algo de pendente, non demasiada pero algo teñen.

Pero iso non quita que esta media é unha carreira moi ben organizada e cun ambientazo. E penso repetila.

Con respecto á miña actuación, pois baixei de 1h e 20min (que é o meu obxectivo principal nas medias), polo que quedei satisfeito.

Pois Adroq, a ver que tal esa volta ó asfalto e ánimo pra Santiago.

Próxima estación... Santiago.

Vamos Desertores!! e Vamos Vacatola!!!.

Agardo o mellor, e adestro pro peor.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Xov, 22 Out 2015, 7:16
Asunto: Re: Desertores del Crono

Grazas Secaiv!!! De momento ata o 4 de novembro non paso por quirófano, en teoría debía ir hoxe xoves peeeeero Seguridade Social habemus, retrásano dúas semanas Muro Muro Muro

Despois tocará un mes de recuperación e outro mes para empezar a probar. A idea era en xaneiro comezar a adestrar peeero xa vos anuncio que seguramente a finais / mediados de marzo toque outro parón así que este ano vai ser un correr intermitente.

En canto a media de Pontevedra, eu tamén fun e como dí Secaiv quedei contento porque baixei de 1:30 que tamén é o meu obxectivo nas medias.

Eu non sei se é tan llana (Coruña e Vilagarcía o son máis) pero sí que é moi rápida. Non teño nin idea de porqué pero a min polo menos me parece rapidísima iso que os último quilómetro con xiro, rotonda, xiro, rotonda, xiro e xiro non é o mellor do mundo, pero aínda así.

Vamos Desertores!!
Adroq

Maratoniano
Maratoniano
27/06/10
5 Carreiras
765 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 30 Out 2015, 1:52
Asunto: Re: Desertores del Crono

Bueno, desertores, ¿cómo vamos?

El domingo pasado participé por quinta ocasión consecutiva en una de mis competiciones favoritas: la Pedestre de Santiago. Fue mi vuelta las carreras después de casi 45 días de retiro voluntario. Silbar

En principio, mi intención era pasarlo bien y seguir confirmando las buenas sensaciones después de más de siete meses (febrero - agosto) con la bendita fascitis. Luego, mi segundo objetivo era superar mi tiempo del año pasado y por último, en medida de lo posible, superar mi mejor tiempo personal en esta carrera, el cual databa del año 2013, pero sin obsesionarme demasiado. Si caía, genial, y si no pues nada, lo importante era divertirme, disfrutar del ambiente y tener buenas sensaciones.

Y bueno, al final sí cumplí con todo lo que me había propuesto: tuve buenas sensaciones, me divertí y mejoré en algunos segundos mi mejor tiempo personal en esta carrera, así que quedé satisfecho, y cómo no estarlo si hace más de un año no mejoraba tiempos de ediciones anteriores. Ríndose

Hace poco menos de dos meses parecía imposible volver a correr sin preocupaciones externas. Por suerte ya llevo cuatro carreras consecutivas (San Xoán Piñeiro, Gundián, As Catedrais y Pedestre de Santiago) con buenas sensaciones y sin molestias. Satisfecho

En cuanto a mis próximas carreras, acabo de revisar el calendario de noviembre y por ahora sólo veo fijas las de Dorneda y Carral (ya estoy inscrito a esta).
Ya os comentaré si me animo a alguna carrera más... pero no creo. Pensando

Ánimo a Vacatola y... ¡vamos, desertores! Aplauso
secaiv

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/03/08
0 Carreiras
237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Nov 2015, 19:52
Asunto: Re: Desertores del Crono

Boas Desertores!!.

Temos un comezo de tempada algo agridoce. Adroq parece que volve a senda das boas sensacións. O malo que o noso compañeiro Vacatola terá un parón prolongado. O resto parece que aguantamos.

Pola miña parte, quedei moi contento ca miña carreira de Santiago, que é unha das miñas favoritas. Se vos son sincero, non me cría o tempo que fixen, pensei: debín atallar nalgún punto, porqué isto non é normal. Rebaixei en 1min e 27seg o meu tempo do ano pasado, que xa me parecera un moi bo tempo.

Este Luns fun a Rianxo, unha carreira que está bastante ben, e que ten unha data que era das poucas que quedaban libres no calendario.

Esta fin de semana irei a Negreira, a ver que tal está o novo circuito. Despois irei a Dorneda. Pra seguinte fin de semana estou dubidando entre Carral e Vilagarcía. Tomarei a decisión no derradeiro momento. Carral ten un circuito que me gusta moito, é moi duro e coñezoo moi ben. Inda este verán fun co meu irmán a face-lo percorrido pola nosa conta. Pero Vilaarcía é un medio maratón.

Veña ánimo pra todos, pero sobretodo pra Vacatola, pra que volte canto antes (iso será un bo sinal).

Próxima estación... Negreira.

Vamos Desertores!!!

Agardo o mellor, e adestro pro peor.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos