Foros ›
Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
m12021958

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/14
12 Carreiras
121 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Set 2015, 16:33
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Muy boas tardes.
Gracias por a boa tarde que pasei na carreira absoluta (ainda que na 2ª volta do circuito, fixena solo,regulariña, é muy agotado) pero sí da un plus, CORRER NA CASA.
Esperemos que dure muitos anos,é mais que se lle dé vevida tamen os derradeiros en chegar (son quen mais a necesitan, seguramente).
Pero cando se empeza todo é mais dificil.Gracias + änimo para organizadores é voluntarios.
Publicaranse algunhas fotos? donde?
Seria un bonito recordo!
Betinho

Maratoniano
Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 10:06
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Noraboa á organización, saiu unha carreira moi chusquiña. O defecto de auga na chegada adoita pasar nas primeiras edicións, nada que recriminar a unha carreira de balde, tamén me prestou a mandarina. O que me chamou a atención foi a multitude da meta, creo que nunca recibín tantos aplausos en ningunha das case 100 carreiras que levo Avergoñado Aplauso
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 10:08
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Alégrome moito que haxa boas críticas desta carreira. Unha pena que non puidera correr no meu pobo. Espero que repitan.
vacatola

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
499 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 10:13
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Sr. Maseda vai ser que sí, que alguén fixo "a merca do fin de semana". Cando eu chegui había: auga, zume, isotónica e froita de sobras para cubrir as necesidades dos 142 que chegamos. Non contei, pero che aseguro que había "avituallamiento" para máis de 200 participantes.

A carreira chula, a nós quedanos un pouco lonxe de máis, pero é destas carreiras que pagan a pena. De feito eu non che podo poñer "peros", chegas, corres o dorsal e corres. Duchas a 300 metros e coste cero.

O dito, parabéns á organización. Aplauso
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 11:27
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

vacatola escribió:
Sr. Maseda vai ser que sí, que alguén fixo "a merca do fin de semana". Cando eu chegui había: auga, zume, isotónica e froita de sobras para cubrir as necesidades dos 142 que chegamos. Non contei, pero che aseguro que había "avituallamiento" para máis de 200 participantes.

Eso me parecia. Estoy de acuerdo en que todo lo demás perfecto. Carrera desde luego muy recomendable.
mateotn

Maratoniano
Maratoniano
27/11/13
0 Carreiras
1524 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 12:11
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Para mí una carrera que se debe mantener; a este pueblo le hace falta.
Enhorabuena a la organización y espero que en próximas ediciones no le falte el agua a nadie, aunque eso no depende solo de la organización.
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 21 Set 2015, 16:01
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Ojalá se mantenga esta nueva prueba. Lo del avituallamiento final creo que sucedió por dejar solo el puesto donde repartían las bebidas y la fruta, tiene que haber un control, cualquiera que pasase por delante podía "avituallarse" y claro, pasa lo que pasa. Por lo menos que lo tuviesen controlado hasta que llegasen los últimos y después si sobra pues no pasaría nada. Por lo demás , nada que objetar, creo que todo estuvo bien. Felicidades y a seguir adelante con esta nueva carrera popular. Aplauso Aplauso
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2015, 8:14
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Destacar el ambientazo que había en esta carrera. Muy acertado desde luego el emplazamiento de la salida/llegada, así como la organización de actividades paralelas. El recorrido también bueno, casi todo llano, con ese tramo tipo cross, y al ser a dos vueltas facilita si estás en buena forma el organizarte para marcar tiempos. Felicidades y a por otra edición. Aplauso
rosetas

Maratoniano
Maratoniano
22/05/12
345 Carreiras
1093 Mensaxes
A CORUÑA
Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2015, 8:49
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Muy bueno ese sprint final Pedro. Me fastidiaste un puesto Guiño pero gracias a ti bajé de 45'. Moi feliz Moi feliz
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Set 2015, 9:21
Asunto: Re: Carreira Popular de Santa Comba 19-9-15

Pues sí, miré el crono y vi que podíamos bajar de este tiempo y a por ello fuimos. Felicidades también para ti, buena carrera.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos