cuatrolatas Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
41 Posts
Thu, 02 Apr 2015, 18:31 Post subject: Club Alejandro Gomez
Hola,antes era raro ir as carreiras e non ver a xente de este clube,agora o raro e velos,¿Alguien sabe que foi de eles?
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Posts
Lestrove
Thu, 02 Apr 2015, 19:13 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
cuatrolatas escribió:
Hola,antes era raro ir as carreiras e non ver a xente de este clube,agora o raro e velos,¿Alguien sabe que foi de eles?
Fri, 03 Apr 2015, 8:39 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
cuatrolatas escribió:
Yo sigo en el club, pero estoy lesionado así que no corro.
Pero seguir, seguimos...
Baltazar Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Posts
As Travesas-VIGO
Sat, 04 Apr 2015, 18:55 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
Fuximos a maiorìa cando cambiaron o running polo canicross.
cuatrolatas Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
41 Posts
Sat, 04 Apr 2015, 21:07 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
O sea,trocaron atletas por cans;e que non somos ninguén.Ainda que cada un pode facer o que queira.
Xa postos,¿alguén me pode explicar as ventaxas de pertenecer a un clube de atletismo? ¿ou mellor ser independente?
alberalin Novo foreiro
20/03/10
0 Carreiras
25 Posts
Sun, 05 Apr 2015, 19:04 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
Moi boas pois eu pertenzo o clube alejandro gomez e sigo sendo do club, vou a carreiras pero non vou a todas por non ter moitos medios economicos, pero as do circuito de vigo vou e de momento non fallei unha.
En canto o de cambiar persoas por cans iso non é certo as competicions de canicross son no inverno e non interfire para nada no equipo de atletismo, moitos cambiarian de equipo, outros deixaron de correr e outros estaran lesionados pero os que seguimos sendo do clube estamos moi contentos.
Saudos.
cuatrolatas Novo foreiro
22/04/10
0 Carreiras
41 Posts
Sun, 05 Apr 2015, 20:35 Post subject: Re: Club Alejandro Gomez
Perdoa alberalin,e quen se haya sentido ofendido po lo meu comentario,non era a miña intención faltar a ninguén,a letra escrita ,a veces,non permite saber os sentimentos con que se escribiron.Disculpas novamente e saudos
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum