Foros ›
SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Nani_cq

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/14
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 19:36
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Enhorabuena por esta primera edicion! Gran trabajo desde luego.
Creo que se pueden hacer criticas para mejorar las ediciones, con toda mi buena intencion por supuesto. Ayer estabamos viendo la carrera justo en el desvio de entrada hacia meta y los que seguian para la segunda vuelta. Vimos bastante despiste de meterse hacia meta los que debian dar la segunda, asi que le gritamos a alguno que diera vuelta, que tenian que seguir hacia el otro lado. Algun choque que otro al estes volver y los que si debian entrar.No se si se podria señalizar de alguna manera en siguientes ediciones.
Y mi otra critica, que no tiene que ver con la carrera sino con emesport, es que deberian buscar otro modo mas rapido en la entrega de premios, que suele hacerse bastante larga y al final se queda todo vacio, ayer incluso aprecie el enfado de los de proteccion civil, que se fueron en grupo antes de terminar.
Perro pos supuesto mis felicitaciones, a por otra!
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 20:25
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Las entregas de premios en mi opinión se deberían de dar sobre todo en estos horarios lo antes posible, antes incluso de que finalice la carrera, creo que a los últimos no tiene por que parecerles mal.
Pero según van llegando atletas y completando categorías se deberían de ir repartiendo, se gana agilidad para todos, que los que están trabajando terminen antes, atletas hoy tenían que competir por la mañana se puedan acostar a una hora prudente y algo que me parece todavía más importante, que haya mucha gente mientras se entregan los premios, porque recibir un trofeo en el obradoiro con 10 personas aplaudiendo es un poco demasiado desangelado !

Esto lo extiendo a casi todas las carreras logicamente.
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 21:56
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Pensando estaba moi ilusionada con esta carreira.. Pensei que sería unha mestura da nocturna zona vella coa pedestre Compostelana, pero non foi así,
A primeira "sorpresa" leveina colocada xa no meu caixon de saída, cando escoito comentar a algúns corredores que son 2 voltas a un circuito de 5 kms. :=;..... Non lembro ler nada de 2 voltas no reglamento... Pero supoño que os organizadores non se olvidarían de comentalo, non??
Segunda sorpresa... Un circuito cheo de curvas,e cambios de dirección, adoquines e obstáculos varios, zonas pouco iluminadas ( máis dun/dunha comeuse un leñazo)
E cómo non todo van.ser críticas,ambientazo dende o.minuto un, rúas ateigadas de público animando, e a Praza de Obradoiro para recibirnos..

É a miña humilde opinión.... Pensó que se poden mellorar moitas cousas.. Así que, ánimo ós organizadores, espero voltar o ano que vén e desfrutala moito máis. Rezar
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 22:21
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Una reflexión general, válida para otras carreras, es el tema de los globos. No hay necesidad de ponerlos si van a ir a la velocidad que le de la gana al portador del globo.
Coincido con el tema bolardos. Zona Rodrigo de Padron y entrada y algun giro de la alameda deben estar vallados. En un caso por seguridad y en otro por jeta del personal.
Por lo demas mi mas sincera enhorabuena a los organizadores, patrocinadores y colaboradores.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2015, 22:26
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Eu calificaría a carrera de 9 q non está nada mal para ser o primeiro ano. Sei q a xente q eestá detras da carreira peleará por acadar o 9,5 para o próximo ano. O 10 e imposible pq sempre existirá algún factor q non está nas suas mans, coma q monten os chiringos da alameda o dia antes cando lles prometeran q viñan o domingo, ou q os doblados non se molesten en deixar adiantar os q van loitando pola cabeza. Igual me caen criticas, pero me da igual. Penso q unha carreira e para correr, cada un o seu ritmo de 3 ou 7 minutos o km. ,pero non para ir a andar dende o km. 3 e mais cando temos unha cidade cortada o tráfico, para eso están as andainas. Penso q o tempo de corte tiña q estar no paso polo km. 5. E ollo q a min non me molestou ninguen en carreira pero, acabar a carreira ir aducharse e volver e ver xente andando polo medio da carretera como se foxen de copas...

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 7:35
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Carrera para que en unos años se vuelva mítica,cada día veo gente que se queja mas de todo,no lo puedo entender,pero es el peaje que hay que pagar por organizar cosas para los demás.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 7:44
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Pois eu penso que a carreira estuvo moi ben organizada; o ambiente foi espectacular, incluso mellor que na Pedestre e o recorrido moi levadeiro e mostrando todo o que é a cidade: zona vella, zona nova e Alameda.

É complicado o tema dos atascos polo tipo de rúas que temos aquí pero bueno, para os que non imos a gañar a carreira tampouco me parece tan grave e os que queiran competir máis en serio que se preocupen de estar ben cediño na línea de saída. Sobre todo porque o tema dos caixóns na saída non é que se respete moito...
Pensando Pensando Pensando

Falta por atopar unha solución ó tema do avituallamiento na praza do Obradoiro (Eu cheguei da metade para adiante e tuven que esperar sobre 15 minutos para poder coller algo de líquido) e quédame a dúbida do punto quilométrico no que estaba o cronómetro antes do avituallamiento da rúa do Vilar, xa que me pareceu que era o km 5 pero vendo as táboas de tempos ao paso por ese punto, resúltame sorprendente que todos fixeramos unha segunda parte de carreira tan diferente (Desastrosa) respecto aos primeiros 5 km

A miña noraboa aos organizadores e esperamos que nun ano estemos desfrutando da 2ª edición desta espectacular carreira. Moitas gracias por permitirnos desfrutar correndo polas rúas da cidade por un día!!!
Aplauso Aplauso Aplauso
astert

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/04/05
0 Carreiras
109 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 7:49
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Pues nada felicitar a los organizadores por la carrera , una carrera con un ambiente muy chulo si señor Satisfecho . Para mejorar el año que viene el tema del avituallamiento final, quizás era mejor ponerlo fuera de los soportales para evitar las aglomeraciones.

Alucino con la que no sabía que la carrera tenía dos vueltas Abraiado , es que la gente no lee ni siquiera por encima el reglamento de las carreras? Así no me extraña que el tema de los cajones de salida sea una causa perdida en las carreras que lo ponen, si no lee el reglamento para saber el recorrido como para leer eso Disimulando
pepelu79

Novo foreiro
Novo foreiro
15/11/13
1 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 8:14
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Espectacular!
Poucas carreiras poden presumir deste encanto na súa primeira edición.
Mil grazas para a organización e a xente de Santiago!
Lete

Maratoniano
Maratoniano
13/09/13
0 Carreiras
135 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 8:16
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Parabéns ao Fontes do Sar por unha magnífica primeira edición desta carreira, con todas as dificultades que iso conleva Sorriso

Pareceume un percorrido moi fermoso, duro no sentido de moitos xiros e obrigados trocos de ritmo (xa sabidos de antemán). En mollado será incluso algo arriscado..pero emocionante.

Por facer un pouco de crítica constructiva, o tema da Feira na Alameda resolveuse bastante ben, pero imaxino que de pasar en vindeiras edicións habería que preveelo incluso mellor.

Polo demáis, desexo unha longa vida a esta carreira. Sen dúbida é un privilexio correr un 10K nocturno polas rúas desta fermosa cidade.

E por certo, a nivel persoal moi ledo pois baixei case 2´a miá marca:D Fixen 42´24. Ser sub40 nun circuito con menos curvas xa non o vexo tan imposible..

Parabéns de novo a organización e voluntarios. Saúdos Sorriso
adrivigl

Maratoniano
Maratoniano
24/07/13
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 9:21
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

madytos01 escribió:
punto quilométrico no que estaba o cronómetro antes do avituallamiento da rúa do Vilar, xa que me pareceu que era o km 5 pero vendo as táboas de tempos ao paso por ese punto, resúltame sorprendente que todos fixeramos unha segunda parte de carreira tan diferente (Desastrosa) respecto aos primeiros 5 km

A medición do punto dos 5km está mal porque eu pasei por ese punto en 20:55 (mireino cando pasei) e na táboa de resultados pon 18:46.
Ademáis no correo que manda emesports...polo menos no meu caso...pasa o seguinte:
" La prueba las has completado en un tiempo neto de 42:25.
Los primeros 5K de recorridos los has completado en un tiempo de 18:46 y los otros 5K los has completado en un tiempo de 21:35"
Sumando o dos primeiros 5 e o dos segundos non da o resultado total.

A única explicación que lle vexo e que se equivocaran e os primeiros 5 estén calculados dende o paso pola meta na saida e non en Xoan XXIII
jotaeme

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
11/12/06
0 Carreiras
1056 Mensaxes
OURENSE / A CORUÑA
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 10:43
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

.. a min tamén me extrañou o do tempo intermedio que está publicado.. xa que cando pasei por alí marcaba exactamente 2 minutos mais do que logo aparece na táboa de tempos...

Polo demáis.. unha carreira fermosa... cas súas dificultades xa coñecidas ou supostas previamente.. que eran os doblados pra os primeiros... pola estreitez do percorrido nalgunhos puntos... e polo pouco coñecemento deses doblados, xa que na maioria supoño que serían non habituais das carreiras...

En canto a miña carreira... como xa supoñía.. ademais do baixon post-maratón... a combinación de carreira tarde-noite.. e percorrido con constantes variacións de direccións, terreo.. e pendentes... pois diron como consecuencia un tempo desastroso de 44.39...

Felicitar á organización polo traballo que se ve que fixo.. e simplemente limar algúns detalles como a entrega final do avituallamento... e pouco mais... En xeral coido que todo estuvo ben.

O ano que ven.. voltaremos.. sin dúbida.

5000 m. ----- 19.41 .....5 k Leyma 2017
10000 m. ---- 41.43 .... San Martiño 2011
21097,5 m -- 1.31.37.... MMViana - 2020
42195 m. --- 3.19.24 .... Berlín / Oporto - 2017
Eloy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/11/14
116 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 11:12
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Noraboa a Fontes do Sar e grazas a Compostela.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 13:00
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Caiman, los organizadores de carreras agradecemos y mucho las críticas desde el respeto y la educación pues hacen ver cosas que a veces sin críticas se nos podrían escapar.

Lo de los tiempos es probable que sea lo que comentáis del paso por el obradoiro a principio de carrera. El punto kilometrico en principio creo que si era justo el km5.
JaimeRV

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/06/13
36 Carreiras
125 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Mai 2015, 19:26
Asunto: Re: SantYaGo10K : 1ª carrera nocturna homologada (09/05/15)

Moi boa carreira, boa organización, bo ambiente, moito e bo público. O detalle das charangas doulle un ambiente festivo que é de agradecer. A seguir así. Vémonos o ano que ben.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos