Foros ›
I Carreira de Montaña San Martiño - Teo
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Out 2014, 11:28
Asunto: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

I Carreira de Montaña San Martiño - Teo



I Carreira de Montaña San Martiño - Teo
Teo, domingo 16 de novembro de 2014

1º. A proba saira de disputarase por camiños e sendeiros dos arredores do Concello de Teo , a saida será dende a Carballeira de Francos e tera unha lonxitude de 9.700mts , cun percorrido técnico , de gran interés paisaxistico e cultural .

2º. Poderán participar todas aquelas persoas que o desexen, con ou sen licencia federativa.

3º. A clasificación será por categorías.

4°. As inscricións poderanse facer a través do formulario disposto para tal fin en http://carreirateo.galitiming.com/ , ate ás 00:00 horas do martes día 11 de novembro do 2014 ou ata acadar os 150 inscritos . Nelas indicarase nome, apelidos, data de nacemento (en ningún caso se inscribirá ningún corredor que omita este dato), sexo, localidade, clube (se procede) e teléfono de contacto.

*Cotas de inscricións para adultos:
- A inscrición para os atletas adultos (senior e veteráns) terá un custo de 5 €.

5º. Os participantes deberán colocarse no zona de saída 10 minutos antes do comezo da proba.

6°- Os dorsais colocaranse no peito e deben ir visibles para facilitar a labor da organización. Os corredores que cheguen á meta sen o seu dorsal serán automaticamente descalificados.

7º-. Existirá 1 posto de avituallamento aproximadamente no Km 5; máis o especial de meta.

8°- A organización poderá modificar este regulamento sen previo aviso. O non recollido nel resolverase segundo o criterio da organización e as súas decisións serán inapelables.

9°- A organización non se fai responsable dos danos físicos ou morais que poidan sufrir as/os participantes nestas probas por calquera incidente fortuíto durante o seu desenvolvemento.

10°- Aínda que a proba sexa de carácter estrictamente deportivo e popular admitiranse reclamacións, pero espérase un espírito e un comportamento deportivo por parte de todas e todos os participantes.

11°. A proba contara con control de tempos mediante microchip , o cal deberá ir debidamente colocado na zapatilla de cada corredor.

12° Ao longo do percorrido a organización establecerá os controis que estime oportunos e poderá descualificar os participantes que cometan algunha irregularidade.

13º. A entrega de premios farase ao rematar a proba.
- Xeral, por categorias e sexo:
- 1º clasificado/a
- 2º clasificado/a
- 3º clasificado/a

13º. E de obrigado cumprimento acudir o protocolo da entrega de premios na categoría individual por parte do atleta premiado. En caso contrario o atleta non recibirá a medalla.

14º. Todas as persoas corredoras polo feito de realizar a inscrición aceptan a publicación do seu nome e imaxe nas clasificacións, medios de comunicación e/ou Internet. Mediante a súa inscrición, a persoa corredora consinte expresamente que os seus datos sexan utilizados pola organización para comunicacións sobre as súas actividades, dando por aceptado e debendo cumprir todos os aspectos reflectidos neste regulamento.

RETIRADA DE DORSAIS
- Rocolleranse o mesmo día da proba na mesa de control da organización situada na liá de saida ata media hora antes de cada carreira.

CATEGORÍAS (MULLERES E HOMES), HORARIOS DE SAÍDA E DISTANCIAS
Absoluta : 1996 – 1980 (9.700 mts) – 10.30hrs
Veteranos: 1979 – 1955 (9.700 mts) – 10.30hrs



Última edición por osdomontebravo o Mar, 11 Nov 2014, 18:55; editado 2 veces
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 18 Out 2014, 12:01
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Nos comunicaron hoy que nuestra prueba sera puntuable para el circuito 2015 , a espera de saber el coeficiente......
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Dom, 26 Out 2014, 8:20
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

no punto 4º do regulamento hai un pequeno erro non? creo que debemos entender que as inscricións están abertas ate o 11 de novembro

para tod@s aqueles que se queren iniciar no mundo das carreiras polo monte pode ser moi axeitada, pois é corta, pero por camiños en con desnivéis variables. Hai xente que lle da medo meterse en fonduras e aquí pode probar Guiño

-- Chámame "ghose"
Keka77

Organización
Organización
10/03/14
0 Carreiras
233 Mensaxes
Frades
Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 10:35
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

donde se fan as inscripcións para a carreira de montaña de Teo?
Gracias
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mar, 28 Out 2014, 11:18
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Keka77, punto 4 del reglamento.
Cuando una carrera interesa, hay que leerse el reglamennto...
saludos.
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Out 2014, 11:21
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Buenos dias , efectivamente el punto 4 tiene una errata , el fin de inscripciones sera el 11 de noviembre .

Por otro lado las inscripciones son a traves del formulario en la siguiente web carreirateo.galitiming.com/.

Un saludo y gracias, os esperamos a todos por teo.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
142 Carreiras
313 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 11:22
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Hola,unha preguntiña,podese facer con zapatilas de Running ou e mais ben para zapatillas de trail?un saudo,esperamos ese track
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Nov 2014, 16:55
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Boas, vaí haber duchas cerca da saida ou algunha instalación habilitada para tal fin?
Un saudo.
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 9:11
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Boas , as duchas estan a 1.5km no polideportivo de calo , daremos mais info na proba e estara todo devidamente sinalizado.
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 16:05
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

hola! a mi tb me interesa saber si se puede hacer con zapatillas normales. Gracias
Cachocarne

Maratoniano
Maratoniano
31/12/10
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 16:36
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

vaya.... iba a inscribirme ahora y me dice que ya está cerrado el plazo de inscripción...... era hasta las 14:00
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 18:49
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Cachocarne escribió:
vaya.... iba a inscribirme ahora y me dice que ya está cerrado el plazo de inscripción...... era hasta las 14:00

Non eres o único que se levou unha sorpresa a hora de irse a inscribir.....a min tamen me pasou fai un momento.
E non , non era hasta as 14.00 ......bueno, depende, o mellor si que era......xa non sei, porque en cada sitio pon unha cousa diferente.....horarios de limite de incricion diferente , nuns sitios pon limite de inscritos e noutros non.....non me parece serio. Espero que polo menos o domingo si traten como e debido os participantes.

Saludos e sorte para todos, incluido os organizadores Guiño Guiño
osdomontebravo

Novo foreiro
Novo foreiro
23/03/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 19:05
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Boas , estou na organizacion e podedes creer que me estou deixando os cornos para que esto funcione , estamos facendo o mellor que podemos.

No regulamento pon que e ata maña pero sempre se puxo na web de inscripcions que o limite estaba en 150 , co cal calquera persona que mirase o podria ver.

Lamento por outro lado que omellor no regulamento , por falta de tempo (estamos facendo tarefas de limpeza e eso require empregar moito tempo) , se nos esqueceu actualizalo en algunha web , pois esta en 8 webs de carreiras e me e imposible actualizalas todas.

Por outro lado koala , entendo o teu enfado , pero creo que estas facendo demagoxia porque os horarios estan correctos en todos lados .

Igual non somos o suficientemente serios , pero intentamolo dende este modesto clube no que temos realizado mais probas , pero a min o que non me pareceria serio seria meter 250 persoas polo monte e que tivesedes que ir de verano azul sentandose para esperar que avance a grupeta.

Sentimos moito os erros cometidos , pero podedes creer que estamos a facer as cousas para que os participantes se sintan comodos e poidan pasalo ben , non que marchen con mal sabor de boca.

A verdade e que como organizador me sinto molesto , e a modo persoal , creo que nadie e perfecto e que todos temos a cabeza ocupadiña , e que algun dos pequenos detalles se nos escapan.

Tamen comentar que despois de un mes abertas as inscripcions , e a punto de suspender a proba , posto que ata fai 2 dias so habia 40 participantes, ten wasa , que che digan agora que non hubo tempo.

Un saudo , esperamos que os participantes disfruten , desta organizacion pouco seria Guiño Moi feliz Moi feliz Moi feliz
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 19:22
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

osdomontebravo escribió:
Boas , estou na organizacion e podedes creer que me estou deixando os cornos para que esto funcione , estamos facendo o mellor que podemos.

No regulamento pon que e ata maña pero sempre se puxo na web de inscripcions que o limite estaba en 150 , co cal calquera persona que mirase o podria ver.

Lamento por outro lado que omellor no regulamento , por falta de tempo (estamos facendo tarefas de limpeza e eso require empregar moito tempo) , se nos esqueceu actualizalo en algunha web , pois esta en 8 webs de carreiras e me e imposible actualizalas todas.

Por outro lado koala , entendo o teu enfado , pero creo que estas facendo demagoxia porque os horarios estan correctos en todos lados .

Igual non somos o suficientemente serios , pero intentamolo dende este modesto clube no que temos realizado mais probas , pero a min o que non me pareceria serio seria meter 250 persoas polo monte e que tivesedes que ir de verano azul sentandose para esperar que avance a grupeta.

Sentimos moito os erros cometidos , pero podedes creer que estamos a facer as cousas para que os participantes se sintan comodos e poidan pasalo ben , non que marchen con mal sabor de boca.

A verdade e que como organizador me sinto molesto , e a modo persoal , creo que nadie e perfecto e que todos temos a cabeza ocupadiña e pequenos detalles se nos escapa.

Tamen comentar que despois de un mes abertas as inscripcions , e a punto de suspender a proba , posto que ata fai 2 dias so habia 40 participantes, ten wasa , que che digan agora que non hubo tempo.

Un saudo , esperamos que os particiapntes disfruten , desta organizacion pouco seria Guiño Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Haber......non tomes a mal o meu comentario. Estou convencido que estades facendo todo o posible porque todo salga ben, e seguro que fallos habrá, pois incluso nas que levan 37 ediccions os hai como para que non os teñades vos que e a primeira ediccion.
Eu mais que nada o que me refiero e a que as normas dependendo en donde as mires pon unha cousa ou outra ( a eso me estou referindo cando digo que me parece pouco serio), e as normas deberian ser as mismas sexan publicadas en 1, en 2 ou en 100 sitios diferentes. Eso e moi simple , escribense unha vez e despois solo e copiar o da primeira vez, asi siempre é o mismo.

Eso si, o de que fago demagoxia ou me queiras facer pasar por mentiroso eso si que non. Revisa os horarios de limite de inscricion publicados en diversos sitios cando teñas tempo ( non fai falta que sexa nestes dias que xa me imaxino que estas a tope), e despois comentas por aqui se estaban igual en todolos sitios.

Tamen comentar que o da "wuasa", que eu sepa nadie esta obligado a inscribirse o primeiro dia que se poida facer. Creo que dentro do plazo que unha organización da para facelo calquer momento e valido para inscribirse.

O dito, en serio desexo que todo vos salga ben que seguro que por ganas e tempo dedicado non a de ser.

Un saludo.
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1018 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Nov 2014, 22:33
Asunto: Re: I Carreira de Montaña San Martiño - Teo

Pero non era ata as 00:00. Non se quedara en que éste era o prazo correcto?
E eu que acababa de convencer a unha persoa pa ir......
Bueno, outra vez será.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos