Foros ›
diario de Corrin(na carreira más importante ..a da Vida)
Foros de debate / Diarios de adestramento
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
jachichu

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/14
2 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mai 2014, 19:44
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Hola CORRIN¡

Enhorabuena por comenzar a correr y sobretodo por los progresos que estás alcanzando.

Se te ve con mucha ilusión y fuerza. A seguir así!

Y la vergüenza...NI CASO. Todo el mundo es nuevo cuando empieza en una actividad, lo que hace grande; es tener el valor de comenzar.

Mucho ánimo y a quemar kilómetros¡ Guiño
AUGUSTI

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/12
2 Carreiras
529 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mai 2014, 19:52
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Animo, has hecho lo mas difícil que es decidirse y empezar, si ahora consigues ser regular y no dejar pasar semanas sin salir vas a quedar enganchada y vas a disfrutar mucho. En este foro, si lo pides, los que más saben de correr te orientarán. Bienvenida!
Annie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/10/09
86 Carreiras
697 Mensaxes
A Veiga e Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 18:42
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Bienvenida a este mundo runneril.

El primer día corrí 900m seguidos y sufriendo. Y llevo 4 años corriendo (lenta, eso sí) pero no pierdo el buen humor.

Seguiremos este diario! Sorriso

Las aventuras y desventuras de la Cofradía del Trote Cochinero Sorriso

lacofradiadeltrotecoch...gspot.com/
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mai 2014, 21:36
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hoxe vou escribir sobre algo que me aconteceu onte..Sain correr con moito entusiasmo pero aconteceu algo que me deu que pensar,estabamos correndo cando observei como outra persoa corria "dunha forma rara"xa me estaba entrando a paranoia....pero como nos cruzabamos con ela varias veces,deixamola de ver e dixenlle a miña amiga que me seguira e atopamola sentada,estaba mareada ...todo quedou nun susto pero despois de falar con él.saira a correr sen apenas comer(como moitas persoas empeza a correr para eliminar eses kg de mais de cara o verán...NON se pode sair a correr cun iogur ,o corpo gasta enerxia ...non sei se o convencin pero o susto chegoulle,,,,sentinme ben pero de km feitos está vez nada de nada...
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 20:31
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hola a todos-as,me acabo de comprar un pulsometro y yo en esto estoy que muy verdeee haber si me ayudais.hoy me lo he puesto y he ido a correr un poco os cuento en reposo tenía 65 pulsaciones y corriendo con buenas sensaciones me marcaba 150 pero cuando subia un poco de eso ya me asfisiaba.como calculo los limites superior y inferior para ponerlos en el pulsometro.espero lo que me digais.gracias mil
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 20:45
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Sinto non poder axudarte. Nunca usei pulsómetro.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 20:59
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

CORRIN escribió:
hola a todos-as,me acabo de comprar un pulsometro y yo en esto estoy que muy verdeee haber si me ayudais.hoy me lo he puesto y he ido a correr un poco os cuento en reposo tenía 65 pulsaciones y corriendo con buenas sensaciones me marcaba 150 pero cuando subia un poco de eso ya me asfisiaba.como calculo los limites superior y inferior para ponerlos en el pulsometro.espero lo que me digais.gracias mil


Para determinar tu umbral máximo lo ideal es realizar una prueba de esfuerzo aunque también podría valerte algún que otro test que puedes hacerte.
http://www.sportlife.es/articulo/Que-es-umbral-rendimiento
http://www.mundoatletismo.com/Site/atletismopopular/01d67c944b0dec402.html

De momento yo dejaría de lado el calcular el limite superior y me centraría en ir quemando etapas centrándome en ir sumando en buenas sensaciones.
Ya corriste pero te quedan muchas cosas que ir descubriendo poco a poco y una de ellas es ir curtiendo a ese motor para saber las prestaciones que te puede dar.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 21:36
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

gracias de todas formas meiga y gracias también Tintin leeré todo con tranquilidad que ahora mismo me entero de bien poco.Haber si mañana despues de dormir....buenas noches
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Mai 2014, 5:49
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Hace unos cuantos años volví a nadar. Ahora no lo hago mucho pero mantengo la forma y puedo nadar una hora sin descanso.

Pues eso, cuando empecé a nadar, la sensación de ahogo sólo al nadar un largo era insoportable. Pensé en usar el pulsó-metro para que no se me disparara el ritmo cardíaco, pero me di cuenta que mi poca capacidad de sufrimiento hacía inútil el aparato. Cuando estaba agobiándome con el ahogo, nunca era más allá de las 165 ppm. Imagínate lo arrastrado que soy. A veces el pulsó-metro te da cierta seguridad para no pasarte. Te entiendo perfectamente.

Yo lo usé una época, al final acabé rompiéndolo sin querer. Ahora me mido a pinrel, con el dedo sobre el cuello y calculo las pulsaciones al parar de correr. Te haces una idea de esas pulsaciones en el "momento agobio".

También está la regla esa de 220 menos tu edad, que te da las pulsaciones máximas en teoría. Si yo tengo 40 años, 220-40=180. Pero nunca en mi vida he tenido los h. de llegar tan alto. Ya te digo que mi máxima (psicológica) es de 165. Así que cada persona es un mundo y las reglas sólo son orientativas.

Intenta no agobiarte ni ahogarte demasiado al correr, buscando sensaciones y si eres constante al final irás corriendo más, mejor y sin problemas, ya verás. El caso es ser constante. Te lo dice un "inconstante".
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Mai 2014, 12:35
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

moitas grazas freak!!seguirei asi os poucos ...teño pensado inscribirme na segunda carreira saudable corresan de angrois aqui en santiago creo q son 6,5km..e falta inda 1 mes ....haber se non revento antes...jeje.e mentras probarei algunha das tuas recetas inda que lle "aplicas ben de aceite"...os meus fillos seguro que lle gustan asi ...son de salsas o meu home mas de plancha e cousas cocidas.saudos
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mai 2014, 13:17
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

hoxe tocou sair correr un pouco.recorrido con costas e a calor fixo estragos nesta "intento de running".xa sei que queda 1 mes para esa carreira que quero facer,pero...non sei si dicir o tempo de hoxe porque é penoso...ala vai fixen 4km con paradiñas en 28m...xa dixen que era penoso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 17 Mai 2014, 14:53
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

CORRIN escribió:
hoxe tocou sair correr un pouco.recorrido con costas e a calor fixo estragos nesta "intento de running".xa sei que queda 1 mes para esa carreira que quero facer,pero...non sei si dicir o tempo de hoxe porque é penoso...ala vai fixen 4km con paradiñas en 28m...xa dixen que era penoso

Ti non penses no tempo con respecto á distancia, ti pensa que fixeches case media hora correndo, e que ó comenzo da túa aventura non durabas mais de 4 minutos sen parar. Estás a progresar ó teu ritmo e non te metas mais presa. Seguro que pouco a pouco consigues estar preparada para a carreira de Angrois.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mai 2014, 21:25
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Meiga moitisiiiiimas grazas por eses animos. Ti si que estas feita unha maquina.vou ler o teu diario que de seguro wue che foi moi ben na carreira que tiñas hoxe.saudos
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2014, 20:43
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Acabo de ver a túa entrada no meu diario. E sendo a cousa que veraneas en Muros, contareiche que eu sempre paso uns días de agosto en Louro, facendo que coincida antes e despois da Carreira das Areas.
Aínda queda moito para agosto. Así qué ti vai colléndolle o gusto a isto, participando en Angrois e outras que che pillen de camiño. Pero estou convencida que de aquí a agosto estarías en condicións de atreverte a correr e non só estar no público.

En fin, xa iremos faltando e planificando Guiño

Polo demais, que sigas co mesmo ánimo que ata agora. Seguro que xa notas como o corpo e a mente o agradecen.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 21:34
Asunto: Re: diario de CORRIN..empezar a correr desde cero

Que casualidade o de Louro,pois xa nos veremos.Hoxe salin a correr un pouco,e digo un pouco pqleva chovendo varios dias e como correra sábado e domingo,hoxe vin que salia un claro e "arrinquei"o pouco empezou a chover a cantaros pero os 2 primeiros km sorprendinme do ritmo que levaba despois co que caia fixoseme imposible seguilo ritmo fixen o resto andando forte.a cara dos meus veciños o verme chegar era un poema....pensarian"iso si que é aficción...je





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos