Foros ›
Subida Rocas-Eirado + Andaina 2007
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2007, 16:43
Asunto: inscripción

Afiador escribió:
Bueno compañeiros, confirmados os últimos detalles coa federación galega, a todos os que vos pareza ben estades convidados para o día 03 de xuño a participar na prova que mais vos guste, os federados no campionato galego de carreiras de montaña, os demais na carreira popular que desde logo é o mesmo circuito, e haberá clasificacion para ambas carreiras independente así como unha absoluta........(populares o poder) eso si os que se apunten a andaina non ten caracter competitivo así pois cada un e libre de facela correndo en parte ou como o vexa..........
Non hai premios en metalico xa que despois de consultalo cos compañeiros de entreno así como a xente do concello decidimos que os cartos que nos den os patrcinadores serán para servicios a [b]todos[/b] os participantes ..............
As inscripcións a partires do mes que ven, e os regulamentos poderanse consultar na páxina do consello www.concelloesgos.com para a carreira popular e a andaina e na páxina da federación galega o do campionato.

Graciñas Afiador, estarei atenta Abraiado para face-la inscripción.
Dependendo da forma física Confuso correreina ou ben unha opción alternativa sería a andaina con "escapadiñas" Ríndose , como sexa...alí estarei (e teño voda o día anterior!!!!!! )en fin...pero é que vendo a fotos e investigando un pouquiño mais...non ma quero perder....hai tan poucas probas na nosa terra destas características....ánimo co lío da organización.
O da decisión dos premios....persoalmente o aplaudo Razz .
Gracias outra vez.

Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2007, 16:49
Asunto:

Eu estouche nun dilema... Coido que hai outra proba de montaña moi perto o sábado... VSQN por que si vou e a remato o domingo non vou a estar 'dispoñible' nin para a miña dona e si non vou é que estou lesionado.

A ver si para o ano se pode. Esta que eu che digo é SEMPRE o 1º fin de semana de Xuño.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 12:42
Asunto:

Bós luns pola mañán!!!!

Afiador: Espero que coa Razz victoria Razz no Corgo, non deixes de lado Guiño Moi feliz o seguir informándonos sobre esta carreira na tua terra. Guiño

Un placer veros a todos por terras da Barbanza.
A seguir así por moito tempo....noraboa rapaz!!!!!

fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 16:22
Asunto:

Afiador, enhorabuena por tu triunfo en Corrubedo.

Estoy tratando de convencer a unos amigos que cada día andan menos, Demo antes salíamos de vez en cuando a caminar por esos mundos, pero ahora están desconectados. Te quería preguntar, ¿se puede hacer la andaina con un cochecito de niño?

Saludos y a seguir en la lucha.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 20:07
Asunto:

Graciñas polos parabens............supercoco por suposto que vou a seguir dandovos información desta carreira en Esgos,para a que xa solo falta un mes Razz Razz a todos os que quedasedes contentos en O Corgo, asegurovos que non imos defraudarvos co percorrido que temos preparado, eso si Fema o do carriño para nenos Chorando :cry:asegurovos que todo o percorrido pode facerse en bici de montaña, e preciso unha boa tecnica, pero e ciclable, pero as rodiñas dun carriño...........eso si sempre poden subir deica a ermita en coche sen problema xa que e carretera asfaltada, e unha vez alí si que ten as pistas do parque eólico perfectas para o carriño con moooooitas opcións de paseo con unhas vistas Abraiado Abraiado entre as opcións seria subir pouco mais de 2kms. e disfrutar da paisaxe que nos ofrece desde o monte o canon de Sil, ninguén se arrepentirá de subir a velo, eu das poucas veces que subo correndo teño parado moitas delas a escudriñala paisaxe, vese Monforte o norte, logo o este Castro Caldelas, o sur Maceda con San Mamede e os picos de Manzaneda o fondo, as terras da Limia cos picos do Xurés e tamén se ve parte de Ourense(cidade)........non vos entran ganas de vir Pregunta Pregunta pois a inscrición e gratuita e xa está aberta............
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 1:42
Asunto:

Afiador aparte da inscripcion polo concello non ai unha direccion email para enviar os datos porque a inscripcion por ai estame a liar de mala maneira un que e torpe ca informatica e a parte podiasme dar informacion sobre o da zona de acampada que parece un tema interesante para o dia anterior a carreira

You´ll never run alone
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 22:00
Asunto:

Fleki alegrame que esa caida en Corrubedo fora pequena (por certo eu tamén provei as pedriñas Guiño Guiño )porque te vexo convencido de seguir disfrutando dos nosos montes, pois na propaganda caseira que iba na bolsa de Corrubedo tes opción de chamar para anotarte, xa ben sexa no concello ou en Red.1, ou ven podes enviarme os teus datos nun privado e xa te anoto eu, sen problema...
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 04 Mai 2007, 22:17
Asunto:

Bueno bueno, xa empeza a moverse a lista de inscritos, Moi feliz Moi feliz pero ten que medrar mais depresa Ríndose Ríndose
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Mai 2007, 18:54
Asunto:

Seguro que al final hay bastantes corredores y caminantes. Como siempre esperamos al final para inscribirnos. Estuve viendo las fotos del recorrido, todo precioso y algunos tramos parecen que imponen. Seguro que lo vamos a pasar bien.

Saludos a tod@s.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2007, 21:29
Asunto:

Non hai queixa vai subindo ben o número de anotados, solo era para ir votando contas de cantas empanadas e bicas imos encargando Ríndose Ríndose Ríndose
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 8:30
Asunto:

Hola Afiador y Cia.

No sé si ya se ha comentado, pero me parece que no, ¿podrías explicar las fotos que aparecen en la página web?, ya que aunque se ven bien, no sé a qué punto kilométricos corresponde y su verdadero porcentaje. Y por otra parte ¿hay bajadas muy bestias?, es que las tengo pánico.

Yo todavía no estoy inscrito, más que nada porque al estar federado (pastelero con ficha), me hace ilusión participar en el Campeonato Gallego de Carreras de Montaña, así que sino hay novedad y mi club no dice "nada de pasear nuestro nombre por esas montañas de Dios", me inscribiré a través de la federación, así que cuenta con una un octavo más de empanada, y por favor que no la empiecen a comer hasta que no lleguemos los últimos. (lo de convencer a las amistades para la andaina está muy complicado, mi mujer a lo mejor se animaba, por lo menos hasta la paradiña técnica ¿hay alguien que la piense hacer andando?

Gracias y buen trabajo


Fema (Unión Gallega en la montaña)

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 10:06
Asunto:

Es mejor que vayas encargando bastantes empanadas que esas las como bastante bien, y lo mejor de todo son las bicas. No os olvideis de poner leche para acompañar la bica Sorriso Sorriso . Bueno ahora en serio. Segun las fotos parece durilla pero todo se hace despacito y con buena letra. Fema ¿Tienes pensado hacer la subida y despues la bajada?. No habia pensado en esa opcion.

Saludos a tod@s.
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 13:46
Asunto:

Que pasa afiador!, estoy leyendo lo de las empanadas y me estoy emocionando, de todas maneras ya sabes que estaría bien que también encargases unos bollitos de chocolate, mmm que ricos jejeje.
Bueno pues nada, que es mi primer mensaje en el foro, así que un saludo a todos y tu afiador prepárate que hoy toca la ruta del martes pasado y pienso volver a ganar la etapa al sprint jejeje
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 15:12
Asunto:

Porque no voy yo al entreno de esta tarde, que me ganarán todos los demás (de momento), ..... pero ya me encargaría de que tú no ganases Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo , te voy a quemar, ya verás, tú vas a acabar andando solo por intentar ( que ya nunca podrás) humillarme.

Como dice alguna forera: que es broma!!!!! (pero ahí queda el guante lanzado)

De todos modos estoy considerando hacer la andaina Disimulando Disimulando Molón , a no ser que la organización invite finalmente a Max, mi can-pañero.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2007, 23:16
Asunto:

Vidalix hoxe chegoume aínda que non se disputaron as metas volantes Sorriso Sorriso lástima non ter visto antes o reto(non iba Razz ) pero a Vicman ante a falta de rivais para Max que se olvide da andaina que para mellorar ten que facer a carreira Ríndose Ríndose .
Fema polo tema das baixadas tranquilo, por eso non hai problema porque solo hai duas técnicas, a primeira o final do primeiro km, e ten uns cen metros o chan e de terra firme aínda que pode ter algún reguiño.....en realidade o único perigo e a pendente, logo o pasar o peto das animas, no 2,5 hai a única zona na que solo se pode ir rápido con algo de risco e a primeira foto de todas, pero non ten mais de 50mts logo o pasar de baixo da rocha do mosteiro outra de 30mts con pedras que é a foto nº10, e por último duas nos derradeiros 2kms. de douscentos mts. pero xa en pistas forestais e sen maior dificultade que frenar o corpo e gardar algo para a súbida que ven detrás Demo sorrindo Demo sorrindo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos