Foros ›
Autor
Mensaxe
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 15:02
Asunto:

Pois Morangui buscas no sitio correcto, pero tes que desplazar a barra lateral para baixar na páxina que é moi longa polo formato que ten Razz Razz .........por certo como comentaba non esquezas no croquis de desniveis poñer a velo o 50% que se non o 75% que é como debe estar solo se ve o perfil deica o km6.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 18 Abr 2007, 20:20
Asunto:

Gracias, Afiador, ya sé qué ha pasado...

Con la barra lateral no se desplaza.
Tengo que entrar en el texto y seleccionarlo para que se mueva... Abraiado

Encontrado está. Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 12:44
Asunto:

Que vos parece a parte do percorrido que se ve nas fotos Pregunta moi atraínte Pregunta , moi complicado :?:, decirvos que a dificultade dos sendeiros tamén reduce moito a posibilidade de torceduras de nocelos e demais porque como son subindo Guiño Guiño que vos parecen Morangui, Kandepalleiro, Fema, Bugarin e demais compañeiros foreiros , animadevos a darme a vosa opinión desta carreira Sorriso Sorriso
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 14:19
Asunto:

Pois a mí me parece ¡¡superchulo!! Moi feliz Moi feliz

Y el camino está muy bien, incluso para bajar. Molón
No es que quiera ir de sobrada (porque no voy sobrada) pero es que creo que esto es lo mínimo que uno se puede esperar en una carrera de montaña, ¿no? Guiño

Esto pinta muy bien. Ya lo creo. Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 16:44
Asunto:

No doy visto las fotos por donde va realizarse la carrera. Pero conociendo un poco el sitio me imagino que sera precioso. Solo esperar que el tiempo acompañe.

Saludos a tod@s.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 18:20
Asunto:

Que boa pinta ten a carreira Afiador, xa me puxeches os dentes largos... Mr. Green
Gustaríame moito poder ir, vouno tentar ainda que vai ser complicado, como dí algún foreiro " é arriscado pero pode funsionar..."
Dende logo o perfil mete mediño... Abraiado Abraiado Ríndose Ríndose
Saudos Guiño
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 19:03
Asunto: me mola!!!!

Hola Afiador,

mmmmmmm muy apetecible esta prueba, vi las fotos y sin duda que promete....pero antes tengo que seguir dándole dura para disfrutarla más que sufrirla.....

El perfil...(coincido con Barbanzón) uy uy uy, creo que mis piernas ya empiezan a temblar; hace años y años que no me acerco por esa zona y además de una jornada física intensa sentarán genial los momentos "nostálgicos".

No quiero precipitarme, pero ya me veo soltando adrenalina por tu tierra,....si todo va bien....estaré allí.

Ciao ciao!! Sonrisa.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 22:17
Asunto:

Xa me alegrastedes o día porque a verdade danos un pouco medo esto de organizar unha prova nova no calendario e tan ..........diferente, pero alegrome ver que somos moitos os que nos gusta o monte para correr, por certo non vos asustedes co perfil as partes mais duras nunca pasan dun km. despois sempre hai donde respirar antes da seguinte........e un recorrido moi bo para adestrar tamen xa que aquí fixen costas para Mapoma o ano pasado e baixei de 2h45`
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 19 Abr 2007, 23:10
Asunto:

A mi me atrae bastante probar una carrera diferente, por la montaña. Llevo tiempo con ganas de probar en una carrera de este tipo, pero para hacerlo me tenia que ir fuera y la verdad hacer kilometros para luego no gustar es un poco fastidiado. Pero como esta queda en casa va a ser buen sitio para estrenarse y probar. Distancia esta genial y la dureza del terreno la verdad es que la haremos mas dura segun las pretensiones que tengamos cada uno. En principio si no hay nada en contra alli estaremos para disfrutarla. Animo y no decaigas en la organizacion.

Saludos a tod@s.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 11:28
Asunto:

Afiador escribió:
Que vos parece a parte do percorrido que se ve nas fotos Pregunta moi atraínte Pregunta , moi complicado :?:, decirvos que a dificultade dos sendeiros tamén reduce moito a posibilidade de torceduras de nocelos e demais porque como son subindo Guiño Guiño que vos parecen Morangui, Kandepalleiro, Fema, Bugarin e demais compañeiros foreiros , animadevos a darme a vosa opinión desta carreira Sorriso Sorriso

Perdona pero no he podido ver mucho en la página web, de todas formas mi experiencia en carreras de montaña es nula (¿será por eso por lo que me atraen tanto Avergoñado ?), de todas formas quiero resaltar vuestra labor por el montaje de esta carrera.

Todavía no tengo convencida a mi mujer primero para ir y después para la andaina y tengo que hablar con unos amigos para ver si se animan a la andaina pero lo voy a ver harto complicado, de todas formas trataré de estar porque el esfuerzo de la gente merece la pena.

Ahora bien, en principio prefiero que no haya mucha bajada, porque las tengo pánico, así que si no hay mucha, me convierto en uno de los favoritos para el triunfo final Disimulando Abraiado Moi feliz . ¿verdad Maroeisa?

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Ven, 20 Abr 2007, 14:53
Asunto:

Xa mirei as fotos; a verdade e que a carreira ten moi boa pinta, case seguro que me acabo apuntando a andaina despois de face-la subida correndo, a ver se convenzo a alguén para acompañarme. O único "pero" que lle vexo é se cadra a mala sorte de chover ese día, porque os camiños vense que son excesivamente empedrados e como estea todo mollado vaise esvarar moito.

Esperemos que faga un día de pleno sol, destes días quentes de Orense, para que luza a carreira e se faga un pouco máis dura, xa postos a reventar...
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 11:05
Asunto:

La carrera tiene una pinta cojonuda ( perdon por el vocabulario, pero es que me emociono al ver monte...)
Cuenta conmigo para la carrera.
Un concepto.... se puede bajar rodando en sentido inverso al terminar la prueba?
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 19:46
Asunto:

Por suposto, son todo sendeiros públicos e podes baixar correndo Mateo, e mais eu e o que vou facer asi que casi che aconsello baixar en grupo xa que podes perderte fácil xa que hai moitas encrucilladas de sendeiros ademais baixarei con varios compañeiros por outros distintos que non teñen nada que envidiar dos da carreira Moi feliz Moi feliz Moi feliz
JMMG

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/07
0 Carreiras
13 Mensaxes
TUI
Respostar citando Envío Dom, 22 Abr 2007, 22:38
Asunto: JMMG

AFIADOR - VEXO QUE ESTAS METIDO NA ORGANIZACION, ESTOU INTERESADO NA ANDAINA, MANTENNOS INFORMADOS, TEMOS QUE DESPLAZARNOS DENDE TUI.
ORGANIZACION DA ANDAINA TUDENSE - FELICIDADES POLA ORGANIZACION, TODO MOI BEN.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2007, 13:46
Asunto:

Bueno compañeiros, confirmados os últimos detalles coa federación galega, a todos os que vos pareza ben estades convidados para o día 03 de xuño a participar na prova que mais vos guste, os federados no campionato galego de carreiras de montaña, os demais na carreira popular que desde logo é o mesmo circuito, e haberá clasificacion para ambas carreiras independente así como unha absoluta........(populares o poder) eso si os que se apunten a andaina non ten caracter competitivo así pois cada un e libre de facela correndo en parte ou como o vexa..........
Non hai premios en metalico xa que despois de consultalo cos compañeiros de entreno así como a xente do concello decidimos que os cartos que nos den os patrcinadores serán para servicios a [b]todos[/b] os participantes ..............
As inscripcións a partires do mes que ven, e os regulamentos poderanse consultar na páxina do consello www.concelloesgos.com para a carreira popular e a andaina e na páxina da federación galega o do campionato.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos