Foros ›
Duatlon Popular Concello de Teo
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2007, 18:04
Asunto: Duatlon Popular Concello de Teo

Pues eso. Como veo que nadie a comentado nada del tema (o eso creo), en la FEGATRI hay información de este Duatlon Popular que organiza el Bricosa-Pedras de Santiago. Estos son a grandes rasgos los datos de la prueba. Me pido ser el farolillo rojo en la linea de meta porque tal y como llevo el entreno este año no hay quien me lo quite
Bici: Rodillo en tres meses 4 o 5 veces
Carrera: Desde la San Silvestre de Pontevedra nada de nada.
Ale a apuntarse

Inscricións: A inscrición é gratuíta
Pero para poder participar é necesario estar en posesión da licencia federativa ou tramitar a
licencia federativa dun día (tamén gratuíta) do seguinte xeito:
Enviar fotocopia do D.N.I. xunto cos datos persoais (nome, apelidos, data nac., teléfono e
enderezo) polos seguintes medios:
· Fax: 981 936228
· Email:
populardeteo @ gmail.com
· Entregándoo persoalmente no Concello de Teo (tfno.: 981 815700)
Prazo: Ata o mércores 21 de marzo.
Dorasais: Poderánse retirar ata media hora antes do inicio de cada carreira.
Información: No número de teléfono 636267401 ou no mail populardeteo @ gmail.com
Haberá trofeos para os tres primeiros masculinos femininos de cada
categoría, e para todos os que rematen a proba: refresco, bocadillo, auga, froita e camiseta.
Ã? OBRIGATORIO o uso de casco no ciclismo
Poderáse participar con calqueira tipo de bicicleta.
Regulamento: A proba rexirase segundo a normativa vixente do Regulamento Oficial de
Competición da Federación Galega de Triatlón.
PERCORRIDOS
CARREIRA A PÃ?: Os circuítos variarán segundo a categoría para adaptalos ás distintas
distancias, pero a zona pola que discurrirán será común a todos eles, sendo polo tanto
unhos circuítos totalmente chans e maioritariamente por pistas de asfalto e terra.
CICLISMO: O segmento ciclista terá lugar nun circuíto de ida e volta pola estrada AC0205
de 4 km. de lonxitude en total, e ó cal se lle darán unha, dúas e tres voltas nas
categorías alevín, infantil e cadete/popular respectivamente. Trátase dunha estrada ancha,
con arcén e co pavimento en moi bo estado, o percorrido é prácticamente chan na súa
totalidade.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2007, 19:57
Asunto:

indicar que é o día 24 , que creo que foi o único dato que se che pasou NAMOR na tua completisima presentación da proba. alí estaremos competindo polo farolillo rojo
iuiribarri

Novo foreiro
Novo foreiro
14/02/07
0 Carreiras
20 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2007, 20:02
Asunto:

perdón pero yo ya tengo el honor de haber sido el farolillo rojo en Milladoiro y no creo que si mi maltrecho gemelo me deja nadie pueda hacerme sombra Ríndose Ríndose Ríndose
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 15 Mar 2007, 20:10
Asunto:

Veo que os peleáis por los «farolillos rojos» de Teo Demo sorrindo ¿Estáis hablando de quedar de último en el duatlón o de esas «casitas» que hay en la carretera con farolillos rojos en la puerta? Demo sorrindo


fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2007, 15:42
Asunto:

cada uno que busque el farolillo rojo que más le guste, yo personalmente lucharé por el de último clasificado, saludos
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mar 2007, 2:07
Asunto:

non vos esquenzades de que o mércores remata a inscrición, o sábado pasado foi o duatlón federado tamén en teo cunha organización por todo o alto, e 180 participantes para corroboralo
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 20 Mar 2007, 17:31
Asunto:

Pues nada apañeros, una inoportuna y j...da lesión en la rodilla me va a impedir participar en Teo. Sería mi estreno este año pero se va a quedar ahí esperando otra ocasión.
Suerte a todos y espero que disfruteis mucho compitiendo.....a ver si os animais y le dais un poco a la natación para hacer algo de Triatlon que también engancha lo suyo.
Ta´luego
P.D. Y yo que ya había comprado todos los boletos para ser el farolillo rojo....
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 14:56
Asunto:

veremos que pasa, importante non mancarse
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 23:27
Asunto:

non rompín nada , terminei como puden , encantoume a proba , moi ben organizada,boa participación, bo tempo... que mais se pode pedir. por certo informaron durante a proba que as campionas de españa jr e cadete dos campeonatos que se celebran en malaga son galegas, noraboa (galicia superpotencia mundial no duatlon triatlon e o que faga falta...)
Calamyty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 19:39
Asunto:

Hola a todos. Soy un habitual lector del foro pero nunca me había decidido a escribir. Creo que esta es una buena ocasión para ello.

En primer lugar felicitar al Club Brsicosa- Pedras de Santiago por la magnifica organizacion del evento. Hizo un día esplendido para la práctica de este precioso deporte. Era la 2ª vez que participaba en un duatlón y me lo he pasado realmente bien, con el ambiente, la gente, y el espiritu competitivo-deportivo.

La experiencia muy positiva, siendo lo de menos el resultado. Empecé despacito prácticamente de último para no quemarme en el primer 3mil, completandolo en un total de 12 minutos. Depues la transición, como decirlo.. un completo desastre jajajaj. Me tiré un minuto quitandome las zapatillas, poniendome el casco y calzandome las calas de la bici. Salí y enganché un buen grupo en el que eramos 4. Completamos los 12 km en 20 minutos exactos. A 34km/h de media. En la segunda transicion perdi otro minutazo Moi feliz y para finalizar corri el ultimo 1.500 en 5:30. Sumando un tiempo total de 39:38. La verdad quedé muy satisfecho por el hecho de haber ido de menos a mas con cabeza y sin dejarme llevar por la gente que corre mucho más.

Ahora la primera pregunta que alsalta mi cabeza es la siguiente. ¿Alguien sabe cuando es el siguiente duatlón popular en el que se pueda participar con licencia de un dia?

Un saludo a todos los foreros

Calamyty
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 12:10
Asunto:

Primeiramente felicitarvos a todos os que conseguístedes rematar a proba que non é pouco...
Lamentablemente penso que no vai haber moitos máis duatlóns populares aínda que vendo o nivel de participación da xente (con fatal coincidencia coa carreira do Pino incluída) seguro que os organizadores se animan para o ano que vén inventando algunha proba máis...
Por certo calamity con eses tempos e esas desastrosas transicións ben podías ir pensando en federarte, penso que tampouco lle ías andar moi lonxe á metade da táboa nun duatlón federado
Agora o que sí que estaría ben é un triatlón popular no verán pola comarca de santiago a a grande cuestión é a seguinte: para esas mesmas distancias (12 en bici e 3 correndo) cántos metros lle meteriades nadando (500, 300...)?
Calamyty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 12:59
Asunto:

Pois non sei, probablemente 500 metros sería unha distancia axeitada para manter as proporcions de 3km a pé e 12 en bici.

Por outra parte gracias por esa confianza furabolos, pero o sabado pasado fun a ver o duatlón federado e alí a xente non se anda con chiquitas. Eso de correr a 4min km non ten demasiado futuro. Para estar na mitade da taboa habería que correr a 3:30 como minimo.

E o dito, se vos enterades de algun outro duatlón popular avisade Sorriso

Un saudo

Calamyty
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 17:04
Asunto:

xa colgaron os cormorans a clasificacións do sabado , son uns fora de serie, teñen unha páxina web xenial.pola miña parte 41:04 posto 32. calamyty non seriades un grupeto en bici con dous de hierros diego no medio? por que me pasaron como o treno de petachi...non dei collido o rebufo.eso si, despois tirou de min outro participante moi amablemente, eu tentaba de dar algún relevo pero son un rodador penoso.con todo a experiencia moi boa .coincido con calamyty en que para estar arriba con tanta xente baixando con moito dos 4 por minuto e complicado, sobre todo en carreiras tan explosivas e cortas, e ademais podes facer a carreira da tua vida pero como te lies cos cambios de zapatillas........todo forma parte do encanto de este deporte.
Calamyty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 19:31
Asunto:

Pis si fojeteiro, eu iba ahi metido cos de hierros diego e mais con un bricosa. Eu era o de azul. Tiramos bastante na bici, nunha das voltas chegamos a 50km/h !! Volvendo con vento a favor todo hai q decilo Moi feliz

¿Eras o que levava unha decatlón de montaña cunhas rodas mixtas? Pq pasamos a un e lle dixen q si podia q se metese detrás.

O de federarse habia que estudialo por auquelo de ter mais competicións nas que poder participar, xa que como me dicides populares hai poucas...

Un saudo.

Calamyty
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 22:40
Asunto:

non calamyty eu teño unha kouta negra de carretera e levaba camiseta de atletismo de pato blanco, por diante pon celanova.eu para o ano posiblemente me federe ainda que siga sendo un pastelero nesto do duatlon





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos