Foros ›
V Tineo-Cangas del Narcea, 25/3/07
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 20 Mar 2007, 18:52
Asunto:

estou dacordo contigo, fema... as carreiras non serían o mesmo sen a xente que nos acompaña. Ã? moi distinta a sensación de correr sabendo que alguén te espera na meta que cando non é así... eu, nesta ocasión, vou con familia e amigos, xa dende o venres estaremos por alá, e faime unha ilusión tremenda, e non so pola carreira... teño moitísimas ganas de facela, a ver se acompaña o tempo...
eu tamén lin o artigo de Corricolari e aínda me fixo sentir máis afortunado de poder participar nela... pinta moi ben. Moi feliz
espero poder coñecer a ochobre, bailame-el-agua, e máis a barrachina.
eu apúntome ós estiramentos na piscina!!!... despois de 30kms. tódolos coidados e mimos para o corpo son poucos...
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 13:18
Asunto:

A última hora me decidí y os acompaño, si ya sé que es una locura y que soy una indecisa, pero, lo de la discriminación postiva me pudo Ríndose :lol: y la verdad es que la visita a Asturias también Guiño

Además para hacer un largo de 30 km casi prefiero una carrera con mucha gente, ambientillo y todo lo demás, aunque vayamos (eso espero, ¿no Barrachina ?) a un ritmo razonable. Ya le dije a Fema que lo que más me preocupa son esos km de bajada inicial que tal como tengo de cargada la pierna izq me dan bastante miedo (ahora mismo la tengo embadurnada en traumeel). Mañana en previsión de la carrera disminuiré el tiempo del rodaje que tocaba, haré sobre 45 min suaves, ¿qué pensáis hacer vosotros?.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 13:25
Asunto:

¡Animo valientes!Suerte en la carrera y esperamos crónicas
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 13:38
Asunto:

é unha moi boa nova, marola... alégrome de verdade, cantos máis mellor.
eu onte descansei (cousa que tamén propiciou o tempo malísimo que ía en Lugo), pero hoxe tocan series (espero facer 8 ) de 1600m., para voltar a descansar mañá... aínda que igual fago algo de piscina para relaxar e estirar antes de marchar cara Asturias, xa veremos.
esta semana baixei algo o ritmo e as distancias de cara a esta carreira, pero a miña idea é regular moito e terminala ben de ánimo e de confianza... non é que me preocupe facela en máis ou menos tempo, pero espero que sexa un bo "adestramento psicolóxico" de cara a Mapoma...
a ver se acompaña o tempo Disimulando
saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 14:57
Asunto:

Que Envexa......

Disfrutad mucho de esa carrera, no forceis mucho para no romperos que el Mapoma nos espera y tenemos que entrenar un poquito mas...

En serio, disfrutad mucho que seguro que es una de esas carreras donde los sentidos se llenan de vitaminas....

Animo y suerte....

Salud y Kilometros
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 15:51
Asunto:

Me alegro Marola que te hayas decido a acompañarnos. Para mi será una tirada larga ( muy larga) y despacito. Deberemos controlar la bajada para no castigarnos demasiado. Mario espero que este sea un buen entrenamiento para nosotros, y al menos yo intentaré controlarme . Hay que llegar vivos al Mapoma
Bueno hoy no me encuentro demasiado animado ya que estoy con dolor de muelas y un pequeño toque en la espalda ( de vez en cuando me da el lumbago) . Anoche ya dormí con calor y algo de medicación... pero la muela me está matando, pero creo q el lumbago no irá a más y con la muela... al paso de los km ya ni la notaré ( aunque espero estar mejor para ese día)
Por cierto Marola no olvides el traje de baño. Yo hoy ya compre el gorro....
Mañana trotaré un poco y el sabado de viaje para Asturias .
Saludos
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 16:07
Asunto:

Imposible que me olvide del traje de baño, pero como la piscina sea al aire libre no sé quien se va a bañar con el frío que hace, yo casi prefería unos baños turcos o similar... Ríndose Ríndose

Para la muela hay unos analgésicos tópicos en las farmacias que a lo mejor te pueden ir bien, ¿preguntaste?, con todo, lo mejor es que vayas rápido al dentista que es el que más te puede ayudar, porque supongo que no le tendrás miedo, no ??? Ríndose Ríndose

Voy a hablar con Fema del viaje y luego te paso un privado.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 16:09
Asunto:

Mario, no pensamos forzar, lo prometemos.... Guiño
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 16:21
Asunto:

Se van confirmando las buenas noticias. MAROLA, , esta bonita carrera, no podía contar sin presncia femenina de Correr en Galicia.

Nos llamamos para confirmar. En cuanto al entreno, yo voy a tratar de salir hoy, aunque estoy un poco cansado, para descansar mañana (no me gusta correr 48 horas antes de la prueba), el sábado trotaré un poco en blando. Espero que los problemas se os pasen y estemos el domingo a por lo menos el 90%, para estar en Madrid al 125%.

Saludos y al resto, ya sabéis, el sábado a O Pino

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Xov, 22 Mar 2007, 17:51
Asunto:

Somentes desexarlles aos nosos representantes nesta Carreira de 30 kms que desfruten desa rodaxe longa previa ao seu verdadeiro obxectivo deste ano... o MAPOMA.

Como dirían os antigos romanos "Que os fados vos acompañen!" ou aquilo de "Que Mercurio che dea alas nos pés!" Guiño Guiño

Unha aperta a todos e, sobre todo, non vos queimedes moito, que logo iso pasa precio e quedan catro semanas para o voso soño dourado. ¡¡Que non se torza ese soño antes de tempo!!
Vouamodo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
21/08/06
0 Carreiras
1066 Mensaxes
Coruñes en Vilagarcia
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 9:32
Asunto:

Espero que disfruteis de un fin de semana estupendo.

Mucha suerte en la carrera y en vuestra preparacion para el MAPOMA.

Saludos a todos.

acddorna.org/blog/inde...ate=200906
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 13:49
Asunto:

Mucha suerte, ya nos contaréis

Makoki 5.1
BARRACHINA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/05
0 Carreiras
456 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 0:27
Asunto:

makoki una pena que no nos acompañes. Será la proxima ( aunque esa será hacia arriba).
Bueno dentro de un rato marola me recoge y luego pasamos a por fema.
No se como acabaré ( esta semana estoy un poco bajo) pero bueno la experiencia y la compañía lo merece.
Saludos y nos vamos para Asturias ya mismo.
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 10:16
Asunto:

Dios mío que nerviosssss.... yo aquí en vez de duchándome,
Barrachina, no me mates si llego tarde Ríndose Ríndose Ríndose

Me pregunto si podrémos las supernenas puntuar esta carrera???, la guerra ha comenzado !!!!!!

Makoki, echaremos de menos charlar contigo. Guiño

Chao, ya os contaremos.... repito que nerviossss..... Disimulando
Mafalda

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/11/05
0 Carreiras
720 Mensaxes
Palencia
Respostar citando Envío Sáb, 24 Mar 2007, 12:33
Asunto:

Marola, mucha suerte, compañera Molón

Suerte a los demás también!!!!. No os retraseis con las crónicas. Guiño

No siempre lo urgente es lo importante





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos