Foros ›
Autor
Mensaxe
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2020, 15:02
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Aquí estou, ao pé de Monte Louro, como era nun principio, agora e sempre.
Hai dez anos que tiven que deixar a piscina pola alerxia ao cloro, e ante as queixas repetidas das pernas e o lombo vin que era necesario tomar un novo rumbo... Comecei na peceiras da favela, pero foi a brisa do mencer camiño de Monte Louro, e a luz asomando por detrás da Curota a que me convenceu de que isto ía ser o meu presente e o meu futuro, ou en palabras de Papa-Léguas, a miña cura e o meu curare.
O de comezar a escribilo nun diario non me animei a facelo ata tres anos despois.
Certo que xa non me dedico a trotar ou correr, senón a algo que podería ser "marchar", ou se cadra non, pero que me sigue dando folgos e libertade.
E espero que así sexa por outros dez anos máis, como mínimo.
strava.app.link/OMb6JhMxu8


Última edición por Meigalicix o Mar, 28 Xul 2020, 17:04; editado 1 vez
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2020, 15:48
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Un brindis con ese curare por otros diez años del Diario de Meigalicix, ya sea corriendo, andando o reptando.
Ojalá en la próxima rotulación del encabezado volvamos a los porcentajes tradicionales, y dejemos atrás el del 1% de lejía.
En cuanto a tu recuperación, despacito y buena letra, que tú ya no pierdes casamiento. Que se maten los pros, los semi-pros y los que trincan algo del show business. Los demás a nuestro ritmo.
Mis más sinceras felicitaciones. Aplauso

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2020, 18:27
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Lira será uno de mis lugares de este verano, no sé si atreverme a un 3000 en mar por Carnota. Aún lo tengo que pensar. Ría de Muros, nadable, pateable, corrible... Pedazo ruta. Noraboa por esos 10 años en esta extraña partida de chin-chon que parece que no tiene fin.

Sigamos pues.

Forza Meiga. Marchar y correr es lo mismo, y las impresiones de tu diario deberían ser las mismas, con lo cual sigue escribiendo.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 28 Xul 2020, 23:02
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Si veinte años no es nada, diez es la mitad. Enhorabuena por la constancia, Alicia. Muchos empezaron diarios, no todos siguieron. Y muy muy muy pocos tan bien escritos como el tuyo.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2020, 5:06
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Enhorabuena por el aniversario.

Veo que sigues con tu "marcha", hay alguna previsión de cuándo vas a volver a correr?
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2020, 8:56
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

youtu.be/Q4xbkKCb40A

Homo homini gallicus canis
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 29 Xul 2020, 11:57
Asunto: Re: Diario de Meigalicix. Décimo aniversario

Felicidades Srta. Meiga. Pasito a paso hacemos el camino.....
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2020, 9:33
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Rematou hai un par de días a "semana de festa " por Louro e Muros.

Moitas grazas a todos os que vos pasates polo furancho a tomar algo e dar ánimos, que sempre veñen ben.

Algúns apuntes a xeito de balance: No lado positivo , ver que puiden facer 3 saídas na semana sen que a perna esquerda se resentira. No lado negativo, volvín gañar outra vez os dous kilos de marras. Imposible que non acontecese, tanta siesta na praia, e dieta proteínica a base de polbo, chipiróns e navallas... En fin, como dí o refrán, o mal que me presta polo ben que me sabe. E para unha vez no ano, e cos tempos que corren, hai transgresións que son necesarias para a saúde, por contradictorio que pareza.

Outros apuntes técnicos: Xa tiña claro que a aplicación de Strava para o móbil vai bastante ao seu xeito. É un pouco lío ir marchando con móbil collido na man. Probei un par de veces a ir con riñoneira, e para min que rexistraba metros de menos. Agora pasei a reciclar unha muñequera e levar o móbil embutido alí. En Louro funcionou ben, pero ante pola Guía fixo unhas triangulacións rarísimas e rexistrou só a metade de distancia... Creo que isto vai rematar en divorcio, e que vou pedir que me regalen por Reis outro Garmin... Se alguén ten algunha suxestión ao respecto, será ben recibida.

Post data: Para quen lle interese, un dos meus irmáns estivo de visita na de Señora Minducha hai uns días. Segue igual de pletórica , cociñando tortillas e empanadas a escala industrial, e rebosando sabedoría popular. Todavía hai futuro
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 03 Ago 2020, 11:15
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Muller, que pouco tempo che durou o idilio co strava......hay mallas con bolsillos laterais moi cómodas para facer deporte e non atopei nada mellor para levar o móvil.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2020, 13:39
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Semana moi frouxa está, polas circunstancias familiares.
O martes paso pola físio. Duro debate sobre se o xeonllo esquerdo está preparado ou non aínda para facer rutinas de exercicios que inclúan saltos repetidos. Ela di que o meu é medo escénico, e eu apelo as miñas 4 ou 5 recaídas destes meses. Non estou disposta a facer máis do que a perna me deixe. A cousa quedou en empate, e nestas 3 semanas teño permiso para "non saltar'.
En calquera caso, o único que me permiten as circunstancias é andar, xa que coller un bus en Vigo en día de semana é arriscado, no que a normas e distancia social se refire.
Así que a base de vivir en Vigo (quen diría iso de que bonito é... ) en modo peonil, estame a dar unha media diaria de 6 a 9 km de desprazamento ( o de facelo a 4km/h ou a 7,5 km/h xa depende do momento e do calzado)
Se vou normal, xa non o rexistro. Pero se vou modo "marcha" a veces si o rexistro... Todavía no Strava, o do divorcio aínda está na mesa de negociacións...
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 07 Ago 2020, 15:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

oiches? rexistra o que estimes, pero precisamente esas cousas que parece que non son "deporte" son as que máis poden aportar na nosa saúde.
Facer 50' correndo, ou saltando ou nadando ou o que sexa, quedan en nada se despois nos guindamos no sofá papando moscas (ou a tv). O resto do día son moitas horas.

20' de paseo tras unha comida, subir as escaleiras con paso firme, facer unha "sentadilla" para apañar algo no chan, xogar coa rapazada, 10' de mobilidade, sentarse ben, pillar a bici para ir botar a quiniela...

Non hai que "rexistrar" todo eso, e case che diría que da igual e que non fai falta rexistrar nada en absoluto, pero igual che axuda ver un progreso acumulado, unha constancia da que ó mellor non es consciente. Qué sei eu!? Cando estiven preso en marzo/abril case sen querer batín o meu record de "días consecutivos con actividades" (non era difícil). Ó velo, despois parecía que me sentía obrigado a seguir a xeira, sen presión nin nada, pero tiña que engadir "algo" cada día. Así, 20' de "paseo" a 4km/h tamén contan Guiño

Est.2008
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2020, 12:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Coma ben di o compañeiro, todo suma. O importante e menter certo nivel de actividade. Cando paras, e cando che doe. Rexistrar as actividades e un incentivo mais.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2020, 18:16
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Grazas polos comentarios, Nando e Ghose. Imposible non ver o medio vaso cheo coa vosa percepción

As circunstancias familiares seguen a ser moi absorventes. Desperto tan cansa que o ñultimo que me patece é poñerme coas táboas de exercicios. Levo unha semana enteira co tema abandonado.

Iso si, entre os recados peoniles por Vigo e o traballo na horta, actividade física para as pernas non falta. Hoxe foi un día algo máis parado, pero o domingo sumei 11 km, repartidos en 4 tandas, dúas delas ( se o Strava non minte) a ritmo de 8km/h. De momento o xeonllo esquerdo vai resistindo eses experimentos, sobre todo se vou coas zapatillas de correr a as plantillas novas...

A veces no verán, con tanto cambio de calzado, baixo a guardia e logo veñen as consecuencias. Xa sei que hai moita xente "plantillo-escéptica", e seguro que teñen razón poderosas para selo, pero no meu caso está claro que son imprescindibles.

A ver se mañá son quen de madrugar un pouco e retomar as táboas de exercicios . Ademáis o compromiso era facer un hiit por semana e xa se me está a pasar o arroz
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3257 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 20 Ago 2020, 18:28
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Máis dunha semana despois, vai tocando actualizar... Aínda que case non hai nada que contar a nivel atlético.
Entre xoves e venres as urxencias familiares volveron complicarse, e ata hoxe non estiven con ánimo e inspiración para facer algo.
Para descargo da miña mala conciencia, dicir que hoxe me dediquei a fondo. Táboa de exercicios completa, con pesas, Hiit de bici estática e estiramentos... Case logrei flexionar de todo o xeonllo esquerdo para o estiramento de cuádriceps, se cadra é primeira ración de luz chegando o final do túnel, ou só un intermedio antes da recaída número mil. A saber cómo evoluciona isto...
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4268 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Ago 2020, 20:09
Asunto: Re: Diario de Meigalicix

Terca Meiga. Ya verás como la luz aparece.

Ánimo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos