Foros ›
Autor
Mensaxe
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2014, 19:53
Asunto: Re: Os Correcamiños

Hola a todos, vaya por delante que me encantaria seguir en el equipo, mola ir a las carreras y encontrarse con vosotros. Sin embargo hasta dentro de quince días no puedo daros una respuesta, ya que desconozco mi situacion laboral a partir de primeros de Septiembre, si me renovarán o no y si tendré que seguir currando los fines de semana. Si ese fuese el caso dejaria lugar a alguien que pudiese aportar mas puntos que yo, esta claro. Si no, eso encantado de seguir con el equipo si no teneis inconveniente. Un saludo a todos.
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2014, 14:55
Asunto: Re: Os Correcamiños

Boas a todos, despois das vacacións (de entrenar entendase) o Domingo pasado volvin as carreriras na do Demo en Artes.

Eu acabo de repetir inscrición no Circuito e tamén podedes contar conmigo para o equipo nesta tempada.

E a enjapeniva non te preocupes en dar a resposta que seguro que tes tempo de confirmar a inscrición máis adiante, nos polo de agora contamos contigo.

Saúdos a todos
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2014, 21:26
Asunto: Re: Os Correcamiños

Ya de nuevo en el Circuito 2014- 2015.-

Yo estoy jubilado... pero seguiré haciendo carreras

Hasta que el cuerpo aguante....

Si teneis algún fichaje menos "veterano" lo dejo en vuestras manos...

Saludos y que vivan "Os Correcaminos" Aplauso Aplauso Aplauso
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 27 Ago 2014, 11:29
Asunto: Re: Os Correcamiños

pois eu tamén estiven un pouco desconectado nestas semanas, pero se queredes seguir contando comigo tamén estou disposto.
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 10:29
Asunto: Re: Os Correcamiños

Hola a todos, finalmente me han renovado contrato hasta primeros de Marzo, asi que espero que encontreis a algun compañero mas productivo que yo, no os será dificil. A partir de esa fecha ya me incorporaré a las carreras, con lo cual nos seguiremos viendo y saludando. Un honor haber compartido equipo con vosotros, saludos.
enjapeneiva

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/04/10
40 Carreiras
182 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 19:50
Asunto: Re: Os Correcamiños

enjapeneiva escribió:
Hola a todos, finalmente me han renovado contrato hasta primeros de Marzo, asi que espero que encontreis a algun compañero mas productivo que yo, no os será dificil. A partir de esa fecha ya me incorporaré a las carreras, con lo cual nos seguiremos viendo y saludando. Un honor haber compartido equipo con vosotros, saludos.


Hola, han cambiado las tornas, mis tornas laborales, quiero decir, de repente me han cambiado de turno y ya tengo los fines de semana libres, pues trabajo por la semana. Asi que por mi me mantengo en el equipo si no hay inconveniente.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1335 Mensaxes
Vigo - Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 13 Set 2014, 10:28
Asunto: Re: Os Correcamiños

Boas novas entón enjapeneiva!
Por min seguimos os 6 xuntos se queredes, este ano ascendemos nando Guiño jejeje
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Xov, 18 Set 2014, 8:23
Asunto: Re: Os Correcamiños

Boas a todos como parece que renovamos todos co equipo, vou cambiar o foro do equipo e pasalo o do ano 2014-2015.
Saudos a todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos