Foros ›
DUATLON CROS VILA DE ALLARIZ
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 18:24
Asunto: DUATLON CROS VILA DE ALLARIZ

FECHA : 11 DE MARZO
INFORMACION : FEGATRI :982251345 y piscina de ALLARIZ :988442083

FEDERADOS y LICENCIA DE UN DIA (6 EUROS) EN FEGATRI

HORA :12:30 categorias JUNIOR ,ABSOLUTA Y VETERANO
PERO A LAS 10: 30 DUATLON ESCOLAR

DISTANCIAS: 4800mts-18 kms(bici montaña)-2.400mts

a animarse todo el mundo¡¡¡¡
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Feb 2007, 19:05
Asunto: Re: DUATLON CROS VILA DE ALLARIZ

Si todo va bien, ¡¡¡allí nos veremos compañero!!! Moi feliz Moi feliz Moi feliz Unha aperta.

Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Feb 2007, 12:37
Asunto:

Me he apuntado esta mañana. Animo a todos los foreros a participar. Un saludo!
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 16:26
Asunto:

holas, coido que xa coincidimos(fojeteiro, morangui, curro 2000) nalgunha das duatlon de participación a aberta . Ames e Pontevedra foron as miñas primeiras e unicas ate o de agora.
nas bases di que o circuito e de dureza media- técnico. Eu non sei que é iso. E estou a convencer a meu irman a que veña. En principio eu teño pensado ir ainda que sexa coa miña bici de montaña de 100 euros, e o meu casco reglamentario de 15â?¬, xa sei que ahi xente moi preparada, pero os do peloton tamén temos dereito a participar ¿¿non??
¿nesta duatlon hay barro? ¿zonas nas que hai que casi baixar da bici como no escalon que habia cara á acera en Pontevedra no que acabei por reventar a roda dianteira contra o bordillo?? alguen sabe??
saudiños
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Mar 2007, 17:30
Asunto:

si se mantén o circuito do ano pasado , existe unha pequena lameira na que se enterraban as rodas , pero ningún bordillo traicionero como en Pontevedra.
pradairo

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/07
0 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Mar 2007, 12:08
Asunto:

gracias fojetiero

vémonos en allariz
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 10:17
Asunto:

¿Non se anima ninguén a contarnos algo sobre o percorrido de Allariz?
Penso acudir este domingo e gustaríame saber as características tanto do percorrido da carreira como (principalmente!) do tramo ciclista, creo que ten subida pero preocúpame máis a dificultade técnica.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 17:26
Asunto:

non é nada técnico (e a miña opinión) , polo menos o recorrido do ano pasado.a zona de barro ...a pe a terra e sin mais problemas .
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 09 Mar 2007, 21:38
Asunto:

Non creo que vaiamos atopar barro, porque con esta sequía!!!!!!!!!!!!!!
ahora en serio sin problema porque a non ser que cambiaran o circuito a zona blanda é moi cortiña.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2007, 20:56
Asunto:

sequia????? pues entonces debe ser que esta conectado a un pozo negro que pierde, porque la lameira era el doble de larga que el año pasado (y olía sospechosamente , y el barro no suele oler así , y eso que hace no tanto caí de morros en una charca de barro que parecia una piscina ;caida en blando eso si pero parecía yo una estatua de arcilla a tamaño real)
por cierto día estupendo en allariz , viendo la fotos de Padrón parece que cambiamos de estación del año, de viento y lluvia a sol primaveral.
mucha participación y [/b]MORANGUI ,ADRIAN Y CURRO 2000 hechos unos campeones
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2007, 21:41
Asunto:

Home vai, Fojeteiro o de sequía era un xogo de palabras solo que non me souben expresar, pero o da lamieira tiña truco...........ou non viches o lameiro!!!!!!!!!!!!!!!! cada vez que vou gustame mais esta carreira, ademais este verán din por alí que o triatlón de Allariz este ano vai ser de montaña, para os que non forades nunca o tramo de natación e ese fermoso tramo do Arnoya o lado da carreira a pe de hoxe entre a ponte de pedra e a chegada.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Mar 2007, 23:05
Asunto:

Hola! quiero empezar diciendo que me lo he pasado muy bien en esta prueba. El tiempo era veraniego pero el calor no llegaba a agobiar (además la "piscinita" del recorrido de mtb ayudaba a refrescarse,je,je). En fin, día propicio para disfrutar plenamente de los dos deportes.
Al llegar a colocar la bici en la transición conozco a Fojeteiro. Encantado de conocerte y a tu amigo también (lo siento, no recuerdo su nombre). A ver si hay suertecilla y coincidimos en futuras pruebas u organizamos algún entrenamiento un fin de semana que nos venga bien.

Al darse la salida arranco bastante bien (últimamente le estoy pillando el "tranquillo") y encuentro mi ritmo con facilidad gracias, principalmente, por haber hecho un buen calentamiento previo con Adrián y Morangui. Acabo las dos vueltas en 18:22 (según mi pulsómetro) y hago la transición en 30 segundos (hoy estaba inspirado).
En la primera vuelta al circuito de mtb, el que iba delante mía se desequilibra bajando por la zona más técnica de todo el circuito y se pega un buen hos**azo. Me paro a preguntarle si se encuentra bien y me dice que sí, pero se queja porque ya es la segunda vez que se cae (!!!). No sé si habrá llegado entero al final de la carrera...
Unos metros más tarde me encuentro de repente el lodazal con el plato grande y el piñón pequeño. Me bajo y me esfuerzo, mientras lo supero a pie, en que las zapatillas no sean "absorbidas por los seres habitantes del fango". Una vez superado tardo aun unos cuantos metros en encontrar el lugar idóneo para poner el cambio en un desarrollo racional para poder progresar encima de la bici.
El resto del trayecto en bici una vez completada la primera vuelta tiene poca historia. Ya sabía lo que me iba a encontrar y supe anticiparme. Mantuve un ritmo vivo, pero quizás me hubiera gustado haber sido más rápido en las bajadas.
Finalmente, en el último trayecto a pie me sentí bastante bien, aunque sufrí mucho en la subida larga. La completé en poco más de 10 minutos y al sprint. El tiempo total empleado, según mis mediciones ha sido de 1:14:53.
Me ha parecido una prueba durilla, pero no tanto como la de Samieira, ni mucho menos. En cualquier caso disfruto más en las carreras de grandes desniveles, terreno de montaña y más exigentes que en las llanas, como fue la de Pontevedra.
Saludiño!
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 8:10
Asunto:

¡¡Buenas!! Moi feliz
Pues yo, como ya comenté a Fojeteiro y a Curro2000, me levanté con ánimo veraniego y muy pocas ganas de machacarme. Así que me lo tomé con calma y disfruté muchísimo. Razz Razz
Como, además, esta vez disponíamos de una silla para cada uno en la transición, ¡¡yo la utilicé las dos veces!! ¡¡juás!! Moi feliz Moi feliz
En fin, nada, que a veces me ocurre que se me desconecta el "chip competitivo" y parece que salga a coger florecillas... Disimulando Disimulando

Pero y qué mas da, ¿verdad? Lo bueno es ir coincidiendo con la gente y poder comentar luego la jugada. Por cierto, Fojeteiro, te vi ¡muy "lanzao"! Abraiado Abraiado
(A Curro2000 también, pero él ya sé que va a por todas. Guiño )

Bueno, y ahora, ¿hasta cuándo? Confuso Confuso Confuso


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 13:31
Asunto:

¡¡¡Por cierto, ya está colgada la clasificación de ayer en Fegatri.org!!!
Moi feliz Moi feliz


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2007, 20:21
Asunto:

ya ves morangui que rapido fui que quede de 70 Chorando Chorando ...bueno eso es porque hay mucho nivel Ríndose .quedé contento porque mejoré 10 minutos el tiempo del año pasado Exclamación Exclamación Exclamación .eso si el año pasado quedé de 40 Exclamación Exclamación Exclamación pero de 45 Guiño Guiño .debutaron dos grandes amigos BUBELA Y QUIQUE ambos con actuaciones meritorias que ya quedaron enganchados al tema.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos