Foros ›
I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sdasanmiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Out 2013, 14:26
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia

Tanto no lugar de saída coma na meta, tedes bastante sitio para aparcar. Se preferides aparcar no parque forestal, podedes aproveitar para ir quentando, son 4,3 Km. de baixada e non vos levará moito tempo chegar ata o lugar de Saída (30 minutos como máximo).
Recordar que as duchas estarán no Campo de Fútbol do Coruxo F.C. e os dorsais entregaranse o día 16 de Novembro de 17:00 a 20:00 h. na Taperia-Bar Mirambel, Canido 125 e o mesmo día da proba a partires das 10:00 h. no mesmo lugar da saída.
Charlyadhuso

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 20:23
Asunto: Re: Aprazamento I-Subida a San Miguel de Oia

Me gusan ese tipo de carreras,son distintas por la distancia y dureza de las mismas pero este año me decanto por Ourense,suerte y que os salga todo bien
panxoliñas

Novo foreiro
Novo foreiro
27/06/11
5 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 23:18
Asunto: Re: Aprazamento I-Subida a San Miguel de Oia

Grazas a todos polos vosos comentarios, xa sabedes que organizar unha carreira non é nada facil,y facer que non coincida con algunha outra, hoxe en día, é imposible. Este primeiro ano non nos quedou mais remedio que facela nesta data por motivo de permisos e demais. Aínda así, a nosa ilusión é que se leve a cabo. Estamos a traballar para que así sexa e esperemos que vos guste.
Saúdos.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 16:29
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Gracias. Esta semana me apunto. Estoy remoloneando porque las subidas no se me dan bien y la S. Martiño me siempre me gustó. Pero este año estaré con vosotros, puede ser un buen entrenamiento y el máximo riesgo es quedar el último. Mi maltrecho orgullo lo rsistirá... Avergoñado Avergonzado
tgareal

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/12
1 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Nov 2013, 22:17
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Anteriormente la carrera coincidia con la carrera de Santiago y ahora coincide con la San Martiño de Orense, dos carreras de las que tienen mas tirón en Galicia, eso siempre resta mucha gente, yo personalmente me apetecía un montón correrla pero ya estoy inscrito para Orense y me gusta seguir la tradición de muchos años yendo a correrla. Otro año sera.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Nov 2013, 14:58
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Bueno, Se acabaron las dudas. Acabo de apuntarme.
Teneis razón, siempre va a coincidir con otras pruebas y esta la hace especial por su dureza.
Allí nos vemos.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 14:34
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Veo la lista de inscritos y no veo mucho movimiento. A mi con los que estamos apuntados me llega. Si hubiera algún contratiempo espero de la Organización que avise con tiempo.
Por mi parte nos vemos el Domingo subiendo.
sdasanmiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 16:31
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Esperemos que nestes días se vaia animando a xente, e recordarvos que o prazo de inscrición remata o Xoves. En principio non temos fixado un número mínimo de inscritos para poder realizar a carreira. En todo caso, se houbese calquera novidade manterémosvos avisados mediante este foro e tamén polo correo electrónico a todos os inscritos.
Aproveitamos para animarvos a participar, e que polo menos, se vexa un pouco de ambiente o día da carreira.
Saúdos.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 20:39
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

sdasanmiguel escribió:
Esperemos que nestes días se vaia animando a xente, e recordarvos que o prazo de inscrición remata o Xoves. En principio non temos fixado un número mínimo de inscritos para poder realizar a carreira. En todo caso, se houbese calquera novidade manterémosvos avisados mediante este foro e tamén polo correo electrónico a todos os inscritos.
Aproveitamos para animarvos a participar, e que polo menos, se vexa un pouco de ambiente o día da carreira.
Saúdos.
Gracias. Sentiría perdérmela. Es una carrera distinta a las que he participado hasta ahora y en mi asignatura pendiente "las cuestas". Confuso
sdasanmiguel

Novo foreiro
Novo foreiro
20/09/13
0 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2013, 15:22
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

A organización da carreira I-Subida a San Miguel de Oia, con motivo do escaso número de inscritos, decidiu suspender a proba deportiva que estaba prevista para este Domingo.
Poñerémonos en contacto persoalmente con todos os inscritos para comunicarlle a devandita suspensión, e poder devolver o custo desta aos que a pagasen.
Pedímosvos a nosa mais sincera desculpa polas molestias causadas. Sabemos que as circunstancias non eran as axeitadas xa que este Domingo coincidían varias probas en Galicia, unha delas de gran calado, como é a San Martiño de Ourense, pero había que intentalo.
De momento non temos previsto organizala en vindeiras datas, e pedímosvos desculpas novamente departe de toda a Organización da carreira esperando a vosa comprensión.
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Nov 2013, 17:31
Asunto: Re: I Subida a San Miguel de Oia (17/11/13)

Acabo de ver que la carrera está suspendida. Lo siento.
Esperemos que la iniciativa siga ahí para otra ocasión





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos