Foros ›
Autor
Mensaxe
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 10:16
Asunto: Triatlon Popular?

Pues para este año los populares nos quedamos sin nuestros queridos triatlones populares. Oleiros, Allariz, Vila de Cruces, Vigo...todos pasan a ser pruebas del campeonato gallego. Oleiros en un Acuatlon (ya lo fue el año pasado) se puede correr con licencia de un día. Vila de cruces y Vigo pasan a ser del Circuito Gallego de Triatlon con lo que hay que estar federado, no vale la licencia de una día. Allariz, cuna de muchos de los triatletas populares y uno de los más numerosos pasa a ser Campeonato Gallego de Triatlon Cross y para participar hay que estar federado, no vale la licencia de un día. Abraiado
Mi gozo en un pozo. Chorando a los populares nos han chafado la "temporada". Habrá que ir ahorrando para el año y apoquinar los 100 euritos que cuesta federarse para todo el año. Eso si, te permite participar en todas las pruebas que quieras.
Saludiños
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:08
Asunto:

Buenas. Tambien comentar que a mayores de estar federado lo normal es tener que pagar en la mayoria de los triatlones. Es decir la ficha practicamente solo te cubre el seguro deportivo, luego para poder participar en lo triatlones hay que pagar lo que pongan los organizadores.

Saludos a tod@s.
JUJOSO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/09/06
0 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:08
Asunto:

No es todo correcto lo que dices, el Tri de Oleiros no se sustituye por el Acuatlón de Bastiagueiro, el año pasado se disputaron los dos, y este año creo que sucederá igual.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:31
Asunto:

Lo del Tri de Oleiros el año pasado ya no entró en las pruebas de la FEGATRI aunque más que Oleiros fue en Mera, pero enfins, supongo que también los del Vigoarena haran los Tri y el Acuatlon de promocion igual que el año pasado. Pero es que las buenas las pasan todas al Campeonato Gallego y que conste que Oleiros en las dos participaciones en las que he estado, me encanto, sobre todo lo bien organizado que está, aunque me queda un poquito lejos de donde vivo.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:38
Asunto:

De calquer xeito, sexán uns si e outros non, limitan bastante a participación dos atletas populares.
Na practica tes que ter 4 ou 5 licencias para poder participar en moitas das probas que che gustan, sexán natación, triatlon, montaña, cross. Unha solución era a licencia por un día, pero si tamén limitan eso, imos ter que deixar de participar.
Podo entender a necesidade da obligatoriedade de federarse, pero tamén se pode fomentar de outro xeito, non como agora, vendo escandalo tras escandalo nas federacions.
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 12:39
Asunto:

Namor, con ánimo de axudarte permíteme ofrecerche algunhas respostas ante os problemas que plantexas. Non penso que te vaias a quedar sen triatlóns populares, o triatlón de allariz míticamente popular como ti ben sinalas, non ha de desaparecer tan fácil e menos deixar de ser popular, pois teño entendido da reticencia dos seus responsábeis a perder esta filosofía, máis ben penso que se ha de tratar da creación a maiores dun triatlón oficial, neste caso cros e polo tanto sen coincidencia de circuítos, como posíble sinal de agradecemento á colaboración da federación. O mesmo pasa co triatlón de vigo, máis concretamente co vigoarena que non ten nada que ver co que se celebrará como circuito galego. Estou convencido de que terás aínda uns cantos triatlóns populares máis véñenseme á cabeza algúns menos coñecidos como Cambados ou Sanxenxo, ou o acuatlón de As Pontes tamén totalmente popular. Respecto do tema da licencia estás enganado pois por independente o prezo da licencia son 60 euros pero terás que pagar un canon á federación de 100 euros para participar nos circuítos de duatlón e triatlón, neste caso deberías optar por poñerte en contacto con algún clube que che aseguro algúns son moi populares, jeje, a licencia neste caso son 55 euros categoría absoluta e seguro que aínda atoparás algún que che pague licencia e inscricións, e isto dígocho a ciencia cierta porque o clube da miña cidade a pesar de ter tamén deportistas de primeiro nivel, conserva e respeta unha filosofía moi popular neste sentido. Un saúdo e moito ánimo para a túa tempada triatlética.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 13:55
Asunto:

Corto e pego a resposta da FEGATRI a unha consulta sobre os triatlons populares deste ano:

No Triatlon Cross ó igual que no Duatlon Cross e no Acuatlon vaise
permitir a licenza de 1 día( ata o mércores anterior ás probas) se ben o
Campión Galego terá que estar federado para a tempada.

Eu que quería ser Campión Galego de Triatlon Cross, se gaño en Allariz, non me valerá de nada o non estar Federado Ríndose
Co malo que son na bici de carretera, como para meterme polo monte con MTB e chegar sen dentes a carreira Abraiado
Furabolos, o teu clube ten algo que ver con paxaros? e cando cadran os Tris de Sanxenxo e Cambados pois non me soan de nada. En Sanxenxo a Travesía a nado da Praia de Silgar pero nada maís.
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 14:41
Asunto:

Xusto Namor trátase do club triatlón paxaros de papel jajaja
ti si que es un bo paxaro... eu falaba en serio ademáis recomendaríache que te federases pois o que vas a atopar en un du/tri de federados é moi similar ó que hai nos populares: participantes de todo tipo e nivel e un ambiente cojonudo
por certo sen mal non lembro o tri de Cambados foi en agosto e anunciouse nesta mesma páxina
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 15:09
Asunto:

Eu no mes de agosto estiven "preparando" Allariz e non via outro tri que non fora este. Agora si que terei que ver outros mais apañados pero seguro tan ben organizados como os que xa levan máis anos.
O do Clube de Triatlon eu falaba tamen en serio, pois o outra lado da ria de Vigo formouse este ano o Clube de Triatlon Cormorans (de ahí o do paxaro).
Xa levo pensado en federarme dende o primeiro ano que levo nisto (e este e o meu cuarto ano) pero si me federo, boume a ter que exixir moito mais pois non podo manter un nivel de entrenos como o de agora (nivel popular tirando a matado), eu mesmo me exixiria mais, pero o problema e a falla de tempo para poder entrenar e iso e o que me frea. Sacar alguna hora extra por ahi xa e un calvario para min e máis agora que teño un pequeno que da moita guerra. Quizais para o ano que o pequeno creza un pouquiño mais e deixe o seu pai sair un pouco mais a entrenar.
Saudiños
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 17:39
Asunto:

Vaia qué sorpresa, nos sabía da existencia deste club, parecen xente simpática, esperemos que lles vaia ben aínda que ollando a súa web xa se lles ve que van polo bo camiño.
Respecto ó de Allariz trátase dun clásico e entendo que sexa o teu favorito, non sei se sabes que entre os seus gañadores figura Gómez Noya e penso que o record da proba osténtao Iván Raña, ámbolos dous foguearonse por esas terras cando aínda eran unhos "mequetrefes". Ã? unha proba moi amable pero coido que organizativamente atoparás moito máis curradas por exemplo o tri de Lugo, o de Coruña (en pleno Riazor), ou o duatlón de Santiago (duro coa triple ascensión ó monte do gozo pero cun auténtico exército de masaxistas para recuperarte ó final). Eu animaríate a federarte e daraste de conta de que no fondo o triatlón federado é un deporte moi popular (cun nivel moi semellante ó que atopas en Allariz), a cambio terás certas garantías coma o tráfico totalmente pechado, avituallamentos, seguros...os temas federativos e de inscricións son sinxelos de entender se os miras dende a dificultade de organizar un evento así(para min o deporte máis difícil de organizarlle unha proba sen dúbida)
E para a xente que non ten tempo de adestrar supoño que o principal é ser constantes para non perder ese puntiño de forma e estar sempre comezando de cero, pero para rematar un triatlón con certa solvencia penso que con 4 horas á semana ben aproveitadas pode ser máis que suficiente.
Un saúdo e ánimo.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 18:04
Asunto:

Ti o diseches, ser constante, ese e o problema. Eu o domingo planifico os entrenos para toda a semana e o traballo e o pequerrecho mandan a planificacion o .... Chorando
Creo as catro horas que plantexas poden quedar un pouquiño cortas para acabar un Tri con solvencia polo menos no meu caso. Esas catro horas mal entrenadas foron as que ia facendo eu o veran pasado para preparar o Tri e o Acuatlon do Vigoarena, Allariz e Vigo e asi rematei, dos últimos pola cola pero seguro que alguen con algo mais de tempo podería acabar mais arriba (non tería que esforzarse moito para conseguilo). Moi feliz
Ben, estarei atento o foro e o calendario para ir vendo cando aparece algunha proba para poder participar. Os duatlones, a esta altura de temporada, e sen sair a correr dende a San Silvestre e non coller a bici dende setembro do ano pasado, quedaran aparcados ata novo aviso.
See you later ou aburiño Disimulando
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 18:34
Asunto:

Amigo [/b]NAMOR no te desanimes y sigue con tu planificacion como puedas y como te deje ese peque que tienes. Tengo dos peques, el mayor va hacer 5 años y el mas peque va cumplir 1 año. Se que es bastante dificil y complicado compaginar los entrenos y competiciones con la vida familiar. Pero intentando sacar un ratito todo es posible. Tambien decir que hay que tener a la mujer que nos deje ese ratito. Mi mujer me ayuda en ese tema, y le estoy superagradecido por ello. Pero a cambio tengo que sacrificar unas horas de sueño. Madrugo a eso de las 6 de la mañana de lunes a viernes alternando nadar y correr. Lo unico que me falta es sacar tiempo para la bici y poder transportarla.

Hace tiempo hice un duatlon en Monforte y me gusto. Lo unico es que llegue de ultimo y en el tramo ciclista fui acompañado y animado por la Guardia Civil. De las pocas veces que tengan palabras tan amigables. Me lo pase fenomenal. La unica pega era que el trafico en el tramo ciclista y en la carrera no esta cortado. Tambien quede descontento por llegar ultimo y esto me hizo colgar la bicicleta. Pero ahora me esta entrando el gusanillo.....

Espero no aburriros. Pero NAMOR no decaigas y continua con tu ilusion por hacer triatlones.


Saludos a tod@s.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 18:36
Asunto:

Perdon se me escapo la letra negrita.

Saludos a tod@s.
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 19:20
Asunto:

Desanimado yo, uffff eso es muy dificil. Puedo llorar y quejarme de que no entreno lo suficiente pero de ahi a desanimarme hay un buen trecho. Aunque como dije antes llegue de los últimos, yo soy de los que disfruto "sufriendo" haciendo deporte. Cross en mis tiempos de escolar, remo en banco fijo, balonmano, voley-playa y en pista y ahora triatlón. Me encanta el deporte y sobre todo si puedo practicarlo. Me quejo de la falta de tiempo para poder entrenar pero supongo que como todos los que por aquí andamos. Por eso somos populares, porque nos gusta practicar el deporte, sea cual sea, aunque no le dediquemos el tiempo que a nosotros nos gustaría dedicarle.
A mi mujer ya le gustaría ayudarme un poco por la falta de tiempo pero ella también es de las que trabaja fuera de casa todo el día, asi que cuando llegamos por la noche, uno se ocupa del niño y el otro de mantener medianamente arreglado el hogar.
Jodo, llevo quejandome todo el día de la falta de tiempo para entrenar y no hago más que escribir en el foro. Si me pilla el jefe si que voy a tener tiempo de sobra para hacerlo.
Saludiños
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mar, 23 Xan 2007, 21:56
Asunto:

Jecarqui alegrome que te animes a volver subir na bici, en Monforte tamén debutei ese mismo día ca ti non sei se te acordas, era deseperante ver como pasaban todos que parecia iban en moto e eu sin poder cos pedales............temos que buscar un colega ciclista e facer un por equipos de relevos........xa falaremos, o mellor Tui ........





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos