Foros ›
BECAS FGA Y EXCLUSIÓN DE ATLETAS QUE CORREMOS POPULARES
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
montearriba

Novo foreiro
Novo foreiro
27/02/10
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2013, 20:55
Asunto: Re: BECAS FGA Y EXCLUSIÓN DE ATLETAS QUE CORREMOS POPULARES

Darreina escribió:
Vou deixar de leer este fio porque estame a provocar un pouco de tristeza. Parece mentira, eu que me caracterizo por debatir de casi todo e case sempre con pasion non creo que certos comentarios aqui vertidos sexan no tono adecuado. Cando un compañeiro ( perdoa Pedro o atrevemento) critica unhas axudas a todos os niveis ridiculas e ainda asi non o fai por eso se non polo inxusto no seu reparto , non creo que sexa o mais adecuado atacalo. Creo que esta facendo unha critica razonada e moi respetuosa e non podo entender os comentarios que atacan as suas decisions deportivas cando non parecen afectar aos resultados que serian motivo de tales axudas.
As criticas a Federacion parecenme moito mais constructivas e respetuosas e como entidade creo que poderia tomar nota e agradecer a opinion expresada e, no que considere, correxir o que lle corresponda. Ou agora resulta que son os atletas os responsables de que as probas en pista esten vacias??

¿qué pasa, las opiniones son malas porque no coinciden con la tuya? ¿De verdad te parece que Pedro altruístamente critica lo malo del reparto, o se acuerda este año porque le afecta, cuando llevan siglos siendo así? Por cierto, lo mismo que hace la RFEA. Hay ayudas oficiales, que son las de la Xunta, y la FGA suma las suyas, en la cuantía que pueda y teniendo en cuenta como están las cosas, no creo que nadie pueda quejarse. Os parece legítimo que cada uno se gane las habichuelas corriendo donde pueda, pero exigimos que papá estado y mamá federación nos den pasta por ser, ser, ser.... oye, no me acuerdo exactamente de los títulos de Pedro de la temporada pasada. que le den derecho a que alguien genere recursos para el. Menos oportunismo escudándonos en el club de fans, que nos conocemos todos. Hay mucha gente de gran nivel atlético que no anda llorando por las esquinas , y menos para mendigar una miseria. Claro, tampoco van corriendo al periódico de turno a vender culebrones.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 11 Xuñ 2013, 22:00
Asunto: Re: BECAS FGA Y EXCLUSIÓN DE ATLETAS QUE CORREMOS POPULARES

A esto me referia. Non coñezo de nada a Pedro Nimo. Non vivo do atletismo nen nada que se lle pareza. Non son presidenta de ningun club de fans. Non escribo nen sigo ningun culebron na prensa ( entre o meu traballo , a miña familia e os entrenos o dia non me da para mais). So expresei unha opinion posiblemente equivocada pero creo que respetuosa. Creo que si, que podemos queixarnos de como se invirten os fondos publicos e como se reparten cartos publicos en axudas deportivas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1307 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 18 Xuñ 2013, 8:25
Asunto: Re: BECAS FGA Y EXCLUSIÓN DE ATLETAS QUE CORREMOS POPULARES

Pois menos mal que xente como Torreiro fai iniciativas de ese tipo, de feito tamén axudara moito a un motociclista galego no seu paso polo mundial, e a día de hoxe tamén axuda ó obradoiro de Santiago.

Pois Pedro, sabendo que nunca recibiches axudas do concello, e sabendo tamén que si fas un clube de futbol con catro amigos para xogar unhas pachangas os domingos, en algúns casos nin adestrar para competir, e que podes recibir preto de 3 mil € pr temporada, paréceme tamén digno de protestar e facelo público.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos