Foros ›
Autor
Mensaxe
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2007, 13:09
Asunto: VIG BAY 2007

Supongo que ya estará abierto el tema, pero anda perdido en los tiempos (como yo). Así que abro el tema de nuevo para decir
FALTAN 104 días, 15 semanas

Makoki 5.1
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2007, 19:07
Asunto:

Jo!,será,si nada lo impide,mi debut en media,y os juro que me temblan las piernas pensando en la distancia.Sólo pienso acabarla,aunque sea de última Avergoñado ,eso sí a ser posible dentro de control (me fastidiaria un montón entrar fuera).Mañana empezaré a prepararla,física y mentalmente,aunque antes caerán unas cuantas (San Xiao,Padró,O Pino....),y espero que unos cuantos rodajes con gente del foro Guiño Por cierto que necesito que valoreis si como me han dicho en Avilés llevo "la pierna derecha a remolque" Guiño
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 10:22
Asunto:

Hola a todos-as, pues si los iskios me lo permiten, esta sera mi proxima media maraton, ya la he korrido dos veces y le tengo ganas.
SALUDOS Y ANIMAROS. Guiño
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 10:48
Asunto:

Este Makoki es un crack: Se aburre y no se le ocurre cosa mejor que hacer cuentas atrás y repetir temas; eso sí, correr lo justito no se vaya a herniar Confuso

Tranquila Elyana, una media se hace sola Molón

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 25 Xan 2007, 13:36
Asunto:

Pues pienso debutar en esta media si nada me lo impide. Ánimo a todos y tranquila Elyana, que la distancia asusta más de lo que en realidad es después. Makoki, fuiste por ciencias, no? Guiño Ríndose Ríndose Guiño

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Ven, 26 Xan 2007, 9:43
Asunto:

O meu irmán e máis eu estamos correndo medias cun tío noso, e él que xa foi o ano pasado á VIg_Bay comentounos que era do mellor que hay, quitando o vento Confuso . O próximo mes imos ir a correr a media latina en madrid, pero para preparar a vig-bay, ou medio preparar, por eso de correr algunha antes. Para os cracks que coma Lubo esperan por Abel Antón Abraiado os nosos obxetivos son moi modestos, pero coa que parece que se vai montar en vigo case que o de menos é correr Moi feliz . Porque se facemos unha enquisa a pé de meta, a porcentaxe de censados en correr en galicia e que participen na carreira parece que será elevadísima.
Vaia rollo, como se nota que chegan as eleccións Disimulando

Caminante, no hay camino, se hace camino al andar... (A. Machado)
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 28 Xan 2007, 20:25
Asunto: VIG BAI

Non entendo nada:

No 30º aniversario do MAPOMA, a VIG BAI celébrase a seman antes (?).

Eu, que ainda non sei o que farei esta primavera, ademáis de Padrón e Zamora, teño varias opcións:

1º.- Non ir ao Mapoma.
2º.- Non ir á Vig Bai
3º.- Trotar a Vig Bai e disputar o Mapoma.
4º.- Disputar a Vig Bai e tratar o Mapoma.

O que sí dá mágoa é que a media máis popular de Galiza se organice este ano antes do maratón máis popular e mellor organizado de España.

... Imolo pensado; Bubela;
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Dom, 28 Xan 2007, 20:57
Asunto:

Vaia Bubela temos un calendario parecido, como xa dixo mais xente neste foro non e unha idea brillante ese calendario, eu decidinme por correr Vig-Bay e Mapoma como entrenos de calidade sen forzar, o que si non che aconsello se me permites é que non compitas na media e a semana seguinte ir a maratón............poden ser eternos os últimos kms.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 3:22
Asunto:

Se puede ir a las dos sin nungún problema Bubela. O no estás hecho un crackk?
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Xan 2007, 21:34
Asunto:

Si no hay nada en contra tengo pensado participar en la Vig-Bay. De momento el Mapoma lo dejo para los maratonianos. Tengo otros objetivos en mente y asi los puedo preparar con tranquilidad.

Saludos a tod@s.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos