Foros ›
Autor
Mensaxe
titoco

Novo foreiro
Novo foreiro
8/04/08
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 14:35
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Bailar Xa somos 352 vamos por os 400
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 15:14
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Mira que teño ganas de provar esa carreira, e nada, non hai maneira, Muro unhas veces por unha cousa e outras veces por outra pero nunca fun, este ano tampouco, a culpa tena un xemelo roto.

A ver que teño roto para o ano Ojo morado

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 19:56
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Veña indecisos dadelle o boton de inscripcion

You´ll never run alone
JLPferreirua

Novo foreiro
Novo foreiro
22/03/06
0 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Mai 2013, 23:48
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Desde la organización, estamos muy contentos y agradecidos hacia todos los que habeis provocado el último "arreón" para superar los 400 inscritos.
Sinceramente, hace unos días, la moral estaba bastante baja y todo apuntaba a que estaríamos los justos para echar una partida de tute o similar.
Nada nos sorpredía dados los precedentes, coincidencia de pruebas (media de Vigo "colocada" el mismo día, carrera de correconnos de Lugo correspondiente al mes de mayo "colocada" el día anterior), distancia de ciudades importantes y la "dichosa crisis".
Por todo ello, solo nos queda daros este Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso y esforzarnos para corresponderos como mereceis.
GRACIAS, nos vemos el sábado y domingo
kosta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/10/10
130 Carreiras
739 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 2:48
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

JLPferreirua escribió:
Desde la organización, estamos muy contentos y agradecidos hacia todos los que habeis provocado el último "arreón" para superar los 400 inscritos.
Sinceramente, hace unos días, la moral estaba bastante baja y todo apuntaba a que estaríamos los justos para echar una partida de tute o similar.
Nada nos sorpredía dados los precedentes, coincidencia de pruebas (media de Vigo "colocada" el mismo día, carrera de correconnos de Lugo correspondiente al mes de mayo "colocada" el día anterior), distancia de ciudades importantes y la "dichosa crisis".
Por todo ello, solo nos queda daros este Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso y esforzarnos para corresponderos como mereceis.
GRACIAS, nos vemos el sábado y domingo

Gracias a vosotros por aportar cada año una carrera donde el concepto "carrera popular" cobra todo su sentido, donde el trato cercano y familiar hace que cuando termina la carrera (al menos yo) ya ponga la cuenta atras de los días que quedan para la siguiente Ferreirua. Nos vemos el fin de semana.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 9:23
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

JLPferreirua escribió:
Desde la organización, estamos muy contentos y agradecidos hacia todos los que habeis provocado el último "arreón" para superar los 400 inscritos.
Sinceramente, hace unos días, la moral estaba bastante baja y todo apuntaba a que estaríamos los justos para echar una partida de tute o similar.
Nada nos sorpredía dados los precedentes, coincidencia de pruebas (media de Vigo "colocada" el mismo día, carrera de correconnos de Lugo correspondiente al mes de mayo "colocada" el día anterior), distancia de ciudades importantes y la "dichosa crisis".
Por todo ello, solo nos queda daros este Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso y esforzarnos para corresponderos como mereceis.
GRACIAS, nos vemos el sábado y domingo

Como dixen máis atrás, o Noitebra non podía fallar, e alí estaremos uns poucos, con Fleky capitaneando ao equipo. Ide reservándonos sitio na pulpería, jeje. E a ver se temos un bo día.
Gracias pola vosa dedicación!

Vémonos o domingo!
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 18:19
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Bueno, eu tardei en me inscribir polo de sempre... porque teño esa facilidade para me lesionar... pero si non acontece nada estrano alí estarei o domingo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 18:53
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Kandpalleiro escribió:
Bueno, eu tardei en me inscribir polo de sempre... porque teño esa facilidade para me lesionar... pero si non acontece nada estrano alí estarei o domingo.

Yo me apunté el primer día que abrieron las inscripciones (actualmente están cerradas) y no se si podré participar, porque el sábado, en el MM de Gijón, se me reprodujo la lesión de tobillo y actualmente lo tengo inmovilizado con alguna molestia al caminar. Si en un par de días no mejoro, cederé gratuitamente mi dorsal, condicionado a que ChampionChip cambie mi nombre por el del posible adjudicatario. Comunicaré mi decisión en este mismo hilo.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 19:16
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Acaban de dicirme que no parador de Monforte teñen unha oferta para a media maratón de 60€ por habitación . xa sabedes, un castelo con moi boas vistas do val de lemos a 20 minutos de Ferreirúa.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mér, 08 Mai 2013, 20:05
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Miguelanxo non lle digas a jlpferreirua que vou eu que nos van cobrar mais na pulperia..
E bromas a parte como non ia a xente facer ese arreon final , despois do trato que mostrades nesta pequenisima localidade que dende o primeiro ano que un corredor vai tratadelo como da familia.
Eu dende logo sintome cando estou ai coma un lugareño mais e como se fose o tipico domingo que todos imos a nosa aldea e a verda e que nos cededes ese dia a vosa aldea para todos nos.

You´ll never run alone
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2013, 8:51
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Pues si no surge nada yo también iré. Eso si con la intención de salir entre los ultimos y aprovechar los "avituallamientos" caseros que hay a lo largo de la carrera. Así que me llevará un buen rato recorrer lo 9.300 de la carrera

Amodiño e sin mancarse
Darassalam

Novo foreiro
Novo foreiro
4/01/12
19 Carreiras
42 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2013, 13:39
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Será la primera vez que corra en Ferreirúa, concretamente en la media maratón. ¿Alguien me podría informar aproximadamente en qué puntos kilométricos hay avituallamiento?
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2013, 19:59
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Na casa co numero 16 na outra que esta o cruzar o rio a que esta na baixada do inicio, despois o avituallamento raro o das augas e iso sole haber un no paso de meta e outros dous durante a carreira creo recordar.

You´ll never run alone
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 09 Mai 2013, 20:31
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

Coido que reflictes perfectamente a sensación que temos cando podemos acudir a Ferreirua
Fleky escribió:
Eu dende logo sintome cando estou ai coma un lugareño mais e como se fose o tipico domingo que todos imos a nosa aldea e a verda e que nos cededes ese dia a vosa aldea para todos nos.

E si; o "avituallamento enxebre" é do mellor que hai no mundo mundial...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4694 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 11 Mai 2013, 17:57
Asunto: Re: Ferreirúa 2013 - 12 de mayo

pues mañana madrugaremos para debutar en esta carrera de la que solo he oido cosas buenas,voy tocado,y no se ni siquiera si podre acabarla,aun asi me he apuntado a la media,ademas me tocara correr solo,ya que mis habituales compañeros se han vuelto conservadores,jajaja ( un pequeño palito,aunque ellos saben que es broma ).saludos,y nos vemos alli

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos