Foros ›
En que carreiras debemos participar
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 17:23
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

corvo escribió:
Igualmente que cada quen pode elexir donde corre , tamen cada quen pode opinar o que queira, ben sexa para alabar ou para criticar. Creo que hai moita susceptibilidade no aire, sera a néboa.
Como saberedes as listas de inscritos son públicas ao igual que as publicacións do facebook



jeffxavi.blogspot.com....-casa.html

o que queira que o lea e que opine si se trata dunha defensa a ultranza do nacionalismo,ufff

na última liña pon ben clariño que se trata dunha reflexión

estimado vistahermosa: nesta vida non todo é negro ou blanco, hai tonos intermedios.

matogrosso, eu flipo......contigo

asinado: o ponente da entrada no facebook
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 17:35
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Ariberna escribió:
Bueno, montar un problema por un comentario nun facebook paréceme unha tontería. Se aínda o dixera alguén nun foro desta web, bueno..
Eu considero que cada un vaia onde lle saia do que puxo Fugitin74 jeje e jalvigl

+1
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 17:52
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Menos mal que o meu nome non sale nesa lista Silbar , senon xa tiñas unha denuncia enviada o seño Facebook e outra no xulgado por calumnias Demo sorrindo ... e o peor de todo, un mes de suspensión da lista de amigos de facebook Molón

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 17:55
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

xa está ben por favor, Muro Muro Muro que nen os malos son tan malos nen os bos son tan santiños.

o que non quixera entender que estaba invitando a todos aquiles que corren en Lemos a que apoien a carreira de A Merca participando na mesma alá el pero non me parece xusto votarme ós leóns sen publicalo contido. Pensando Pensando Pensando

repito:

www.jeffxavi.blogspot....-casa.html

e pra o que non queira entrar copio e pego:


"aviso a navegantes, "quen se pica allos come".

Partamos da seguinte premisa: cadanseu é moi libre de acudir a participar nas carreiras que lle apeteza independientemente de si son preto de Ourense ou lonxe.

O ano pasado xa se deu a circunstancia que cás probas de A Merca e Paderne coincidiron os eventos de Monforte de Lemos e Ferreirúa, e daquela a meirande parte de "populares" ourensáns decantáronse por seres da partida nas "de fora"

A mín persoalmente a "escusa" de que si Lemos é gratuita, de que si a tradición de Ferreirúa....blablablabla....non me vale, senón apoiamos ós da casa quen caraio o vai faguer?

Cando desaparezan esas carreiras coma aconteceu no seu día cá do Tangaraño enseguida nos laiaremos dilo sen deternos un chisco a pensar que nos fumos partícipes dilo

Desta xeira volto a ollar que coinciden as de A Merca e Lemos e na inscrición da popular monfortina ollo apuntados a varios corredores (algúns correlegas e outros amigos) do Burgas, Taboadela, Limiactiva,Ourenrunning,Carballiño....e "independientes"

Semella que na Merca seremos "os de sempre" : José Javier, Fito,Amador,Quintairos,Furi,,,,

Agardo non vos piquedes, non busco trifulca, tan soio faguervos reflexionar,apertas!!


e no facebook o que escribín foí:

"non sei moi bén se é polos catro euros" ..... " entendo que os Afiadores corran alí porque teñen familia e amigos na zona" .... etc etc etc

Vistahermosa,se te sentiches ofendido podías habelo arranxado perfectamente cunha chamada particular, cunha mensaxe privada ou cun mensaxe no facebook, non entendo moi bén o porque de abrir un fío en correrengalicia

se cada vez que escribo algo no meu blog ou no facebook meténdome có amigo admin iste abrise un fío no foro entón estabamos todos aburridos

ala, non gasto mais tempo nisto, teño a conciencia tranquila.

repito, apertas pra todos , incluídos ós que se apunten neste fío a insultarme e machacarme inxustamente por unha reflexión en voz alta no meu blog e no meu facebook
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 18:00
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

corvo escribió:
Menos mal que o meu nome non sale nesa lista Silbar , senon xa tiñas unha denuncia enviada o seño Facebook e outra no xulgado por calumnias Demo sorrindo ... e o peor de todo, un mes de suspensión da lista de amigos de facebook Molón

ti estabas na lista de "esquiroles" jejejejejejje

apertas liante!!! Mr. Green Mr. Green
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 18:36
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

A Dr. Slump
Efectivamente ya estamos "empadronados".

A callosraba.
Tienes razón en lo que dices acerca de las carreras de casa, y también estoy de acuerdo con corvo en que se puede criticar, pero planteada de esa manera no me parece constructiva, ya que al final lo único que consigues es que la gente se sienta ofendida.
Y ahora yo me pregunto, ¿por qué no esta A Merca incluida en el circuito CeG?.¿Cambiaría eso la decisión de mucha gente?
La mía sí.
Lo mismo que con el Tangaraño, (que creo que pocos han lamentado más la desaparición de esa carrera que yo), si se organizan carreras o se dejan de organizar sin contar con la opinión o las preferencias de los foreros...
Solo les falta decir, mira, organizamos una carrera, pero... no os apunteis.
YOYO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/04/09
0 Carreiras
110 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 18:50
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Son de Monforte. Vivo en Ourense. Corrín moitos anos en A Merca e o domingo vou ir correr a Monforte ¿Pasa algo? Ah, e vou a Monforte ¡porque me da a gaña!
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 18:58
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Matogrosso:

Realmente crees que lo escrito en el blog merece abrir un post en ceg? Yo creo que no, sinceramente.

Si vistahermosa se sintió ofendido lo que tenía que haber echo es comentàrmelo a mí como han echo algunos compañeros del Burgas,por citarte un ejemplo,bién en facebook,bién por móvil,bién en persona entrenando.

si cada vez que pongo a parir a Admin en mi facebook abriese un post esto sería una merienda de negros jijiji (y no lo digo en plan xenófobo que hay que matizar todo,upsss)

Y hablando de admin,algún moderador debería cerrar este post porque me parece que se trata de una pataleta

Saludos y gracias por tus videos matogrosso
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 18:59
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

YOYO escribió:
Son de Monforte. Vivo en Ourense. Corrín moitos anos en A Merca e o domingo vou ir correr a Monforte ¿Pasa algo? Ah, e vou a Monforte ¡porque me da a gaña!

Non pasa.grandes dotes de oratoría.apertas
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:02
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Doctorslump, ti non te escaquees que o teu foi peor, que habendo carreira en Lestedo estiveches na MM maraton de Barcelona Avergonzado . Nada menos que en outra comunidade autonoma Enfadado . Eres un proscrito do atletismo Demo Demo Demo Demo
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:03
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Pienso repetir una y otra vez lo mismo:

Antes de insultarme por mensaje privado como estais haciendo muchos leer el blog que la historia es bién distinta a como la escribe vistahermosa.

Me voy al fisio,después volveré para mirar como me crucificais injustamente
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:04
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

[quote="basibasi"]Doctorslump, ti non te escaquees que o teu foi peor, que habendo carreira en Lestedo estiveches na MM maraton de Barcelona Avergonzado . Nada menos que en outra comunidade autonoma Enfadado . Eres un proscrito do atletismo Demo

A mi no me parece que este post sea para tomarlo a coñas

Saludos


Última edición por callosraba o Mér, 27 Feb 2013, 19:19; editado 1 vez
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:05
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Algún moderador piensa terciar en este tema o tengo que seguir aguantando improperios y calumnias?
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:14
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

El problema de este tipo de post es que los compañeros foreros leen el primer y último comentario de tal manera que el que tira la piedra y esconde la mano siembra la incertidumbre,queda como un señor y el aludido permanece en un estado de total indefensión.
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 27 Feb 2013, 19:18
Asunto: Re: En que carreiras debemos participar

Somachigum escribió:
Yo creo que cada uno es muy libre de ir a las carreras que quiera, faltaria mas

Por supuesto que hay que apoyar las carreras locales de cada uno pero es que si siempre corres las carreras de casa te perderías otras muchas y almenos a mi me gustaría poder conocer el mayor número de carreras que la economía me permita, creo que ni hay que abandonar las carreras locales ni hay que dedicarse en exclusiva a ellas, siempre se puede encontrar un punto intermedio.

Me gusta tu razonamiento puesto que aún en desacuerdo conmigo pareces haber entendido el mensaje del blog.discrepar asi da gusto.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos