Foros ›
Autor
Mensaxe
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 20:17
Asunto: Dolor na planta do pé

Saudos a todos,e para comentarvos haber si alguén sabe algo sobre esta dolencia q teño.Na planta do pé, cando camiño sinto un dolor como si tivera algo clavado,mireino ben e non teño nada clavado,ise dolor solo é cando camiño,para correr non me molesta por agora,o mais extraño é q o presionar na zona cas maos non teño ningún dolor solo é cando cargo o peso do corpo e camiño.Agradecería si alguén sabe a q pode ser iso,q mo dixera.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 21:21
Asunto:

Non sei cal é o problema, é dicir, non sei como se chama a doenza, pero eu tiven o mesmo que contas ti; a verdade é que estiven uns 3-4 meses coa dor, había veces que tiña que coxear. Penso que a razón pode ser o uso dun determinado calzado ( gastado ou incómodo que force o pé ó camiñar) A min acaboume pasando, pero recomendo que vaias ó podólogo.
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 22:33
Asunto:

Puede que tengas un papiloma si es en un lugar determinado de la planta , duelen muchisimo sobre todo al pisar.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4255 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 23:11
Asunto:

Pois soa a fascite plantar= reposo, estiramentos dos dedos dos pes e da planta (poñéndose en cuclillas e inclinándose cara adiante), frío e moita paciencia.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 10:28
Asunto:

Gefreiter, no creo que sea fascitis plantar porque dice que al presionar con la mano no le duele. Además la fascitis es un dolor más amplio y no tan localizado como indica el amigo Celanova Confuso


Sussy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/09/05
0 Carreiras
314 Mensaxes
As Pontes
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 18:23
Asunto:

La fascitis también le dolería al empezar a correr antes de haber calentado bien... le molestaría al levantarse de cama...y más generalizado como bien dice Khene
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 1:40
Asunto:

celanova, o mellor que podes facer, segundo a miña humilde opinión, é ir a un podólogo ou a un traumatólogo. Non quero con esto desmerecer ningún consello de nadie; pero un bo profesional especializado no tema , se te trata persoalmente, soe ser a mellor opción.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos