tara escribió: |
arredemo a foto de grupo se nos resiste jeje temos que intentalo para porriño .paco espero que te recuperes pronto e ben e penso que co catarro que tiñas sa non deverias ir a viana ,cuida esa salud e vemoos |
Tartarugo escribió: |
Compañeiros, eu para o circuito 2013-2014 voume anotar en individual pero non vou estar en ningún equipo, posto que seguramente irei a moi poucas carreiras ( como moitísimo 7 ou 8 ) e non quero ser un lastre para ninguén. Así que se queredes seguir co equipo tedes a miña praza dispoñible. Apertas para todos e a seguir dandolle zapatilla |
Torby escribió: |
Hola compañeros ya se ha abierto la inscripción de equipos y por ahora somos 3 (BaoEs, Francesco y Torby) Tartarugo dice que no continua y no sabemos nada de Tara y Rubmarc a los que tendríamos que preguntar si continuan o no. Ya que si no continuan tendríamos que empezar a buscar nuevos corredores o deshacer el equipo. Opiniones?... |
BaoEs escribió: | ||
Por el momento... parece que solo estamos 3 (Hablé hoy con Rubmarc) y me dijo que no podía correr, al estar algo lesionado Entonces: Francesco y Torby teneis vosotros la palabra.. buscar a 2 y seguimos ó vamos por "libres".... Espero vuestras opiniones ![]() ![]() ![]() |