Foros ›
10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 17:03
Asunto: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Xa está aberta a inscrición para unha das probas con máis solera do panorama andarego galego.
O 1 de setembro tendes unha cita nas terras barbanzáns!!

riveira.es/content.asp...entid=3534
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 27 Xul 2012, 21:51
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Non son eu habitual nesto das Andainas,pero como levo 15 dias mallando monte e kilometros,pois como que me poderia apetecer facer esta de Riveira.Entrei na páxina para informarme,pero vexo dous puntos que estou totalmente en contra...Obligación de levar cantimplora e móvil.Pois perdonarme pero eu non son de levar trevello algún conmigo,durante ningunha carreira,ou neste caso Andaina.Nunca levei nada,e nunca o levarei. Nono
Así que seguirei andando pola Bisbarra do Sar o meu libre albedrío. Guiño
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 8:27
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

lestrove escribió:
...vexo dous puntos que estou totalmente en contra...Obligación de levar cantimplora e móvil.;)

Por suposto que cada un moi libre de facer coa sua capa un saio, pero, si organizar unha proba coma esta na que a xente está hasta 12 horas no monte...e de repente te das conta de que falta alguén e non sabes como localizalo, asegúroche que che entra pánico. Pudo caer, desorientarse, estar perdido, lesionado, un accidente...e ti coas mans atadas porque pode estar en calquer sitio. De ahí a obriga de levar un móvil operativo, pola seguridade dos participantes!!
O da cantimplora é por un doble tema: medioambiental e de saúde. Todos temos visto como quedan as carreteras de Lestrove cheas de botellíns despois da carreira de idem, non?? A andaina de Ribeira pasa por un parque natural, e aínda que a xente que participa adoita ser extremadamente coidadosa cos detalles relacionados cos desperdios, sempre iban quedando btellas de plástico polo chan. Con esta medida, cada un é responsable do seu recipiente, que por suposto será recheado en cada avituallamento. E por outro lado, a experiencia decíanos que a pesares de que os avituallamentos están cada 10 km aproximadamente, ocurreunos que hubo edicións na que a xente o pasou francamente mal pq non daba chegado a donde estaba a auga e iba deshidratada. Por eso debe portar un mínimo de líquido para evitar "pájaras".
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 9:03
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Eu comprendo URKO,que o que ti dis e recomendable en toda regla,pero de ahí a obligar,nai de nai. Nono Porque eu sempre son dos que digo que "Prefiero morir Feliz y a mi manera,que vivir amargado y sometido" Satisfecho
estrellado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/10/11
41 Carreiras
236 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 10:28
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Pois eu alí estarei. Ademáis, parece que a organización quere axudar a menguar a polémica andaríns-corredores, permitindo ó participante escoller cómo facela...E si para a seguinte abren os controis para 7km/h Silbar eu non me queixaría Guiño .
Saúdos
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 11:33
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

lestrove escribió:
Eu comprendo URKO,que o que ti dis e recomendable en toda regla,pero de ahí a obligar,nai de nai. Nono Porque eu sempre son dos que digo que "Prefiero morir Feliz y a mi manera,que vivir amargado y sometido" Satisfecho

Vaia por diante o meu respeto a un corredor tan.........especial....... como LESTROVE ( Nótese que o poño en maiúsculas ) pero coido que o calificativo de "sometido" e " amargado " non van da man co tema.......cousa distinta e o que queiras, e poidas, Morrer feliz e do xeito que queiras...;) Saudiños
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 11:55
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Gracias Xalma,e que igual eu non estou preparado pos tempos modernos. Guiño Pero é que antes todo era mais sinxelo,sin tantos atrancos,mais dinámico,mais libre.Ajora todo é prohibir,obligar,impoñer. Muro Creo que cualquier tiempo pasado fué mejor,si,si!!!! Satisfecho
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 12:54
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Lestrove, non creo que seña unha cuestión de impoñer nada a naide. Ti, como organizador dunha carreira sabes a responsabilidade que elo implica e sempre esperas que non surxan problemas a hora de organizar un evento.

Non creo que che poñan atrancos si non levas o móvil, pero si te perdes non lles vaías a reclamar. Tampouco creo que teñas problemas si non levas cantimplora, pero non che darán auga, e si levas algún botellín de plástico serás o responsable de non tiralo por ahí, pero non eles, xa que non o suministraron.

Supoño que serán puntos de vista diferentes: o que ti ves como un sometemento eu o vexo como un "curarse en saúde" por parte da organización.

Xa bastante traballo da organizar unha andaina, como para que teñan que andar buscando a xente perdida ou recollendo o lixo polo monte (e non falo de tí, senon de xente inexperimentada coma mín).

Saudos.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 13:14
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Home,o que organiza algo terá que ter conta dos participantes e de limpar o que ensucian,eu polo menos así o fago. Guiño
E nunha Andaina,hasta podo falar como semiorganizador da Andaina Bisbarra do Sar.Porque que eu sepa,nadie se perde,hay controles e voluntarios como para non perderse.E o da basura con peinar un par de veces o circuito para recoller os restos,tampouco eu vexo que se manche tanto.O que pasa que é moi cómodo quedar aquí de guay co de las botellitas de plastico que si se tiran o no...demagógia no más. Guiño
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 18:39
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

e verdad non se perde nadie pero si no km 40 na curota doblas un nocello ,che da unha lipotimia ou algo similar e detras en 10-15 m non ai nadie e tes un movil pa pidir axuda mellor creo eu , e ten pasado algo similar ,ahora en coroso non se registra a ninguen ,o da basura ti dis peinar 2 veces o circuito estamos a falar de 100km en linea.......
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 14:07
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

lestrove escribió:
E nunha Andaina,hasta podo falar como semiorganizador da Andaina Bisbarra do Sar.Porque que eu sepa,nadie se perde...

Faite mirar esa memoria Chupete
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 14:16
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

URKO escribió:
lestrove escribió:
E nunha Andaina,hasta podo falar como semiorganizador da Andaina Bisbarra do Sar.Porque que eu sepa,nadie se perde...

Faite mirar esa memoria Chupete

Na Edición que eu controlei,no,no. Nono
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 17:41
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

lestrove escribió:
Na Edición que eu controlei,no,no. Nono

Ti eres un superman, hom!!

En Ribeira, si temos moitas experiencias de xente que, non é que se perda, pero en un momento dado perde as referencias e chama por teléfono á organización. Esto é moi habitual. Dese xeito coas indicacións do que están vendo, tes que intentar descubrir donde se atopan e decirlles logo como resituarse.
Máis dramática foi a chamada dun camiñante que nos chamou porque se atopara unha señora (sin móvil) en mal estado por unha especie de baixón de tensión na zona da lagoa do Carregal. Por unha desas suertes da vida, Trevinca (membro destacado da organización riveirense dende a primeira edición) estaba no coche a dous minutos do lugar, podendo facerse un rescate rapidísimo moi felicitado polos andaríns que se atopaban nas inmediacións.
Dentro das chamadas, os da organización tamén lembramos outras máis simpáticas, como fai xa uns anos, unha na unha moza nos demandaba urxentemente unhas compresas pq lle acababa de vir unha menstruación abundante. E tamén se lle solucionou o problema, non sen antes ter unha curiosa conversa na farmacia de Corrubedo: "Absorción normal ou super; con alas ou sen alas...???" Abraiado
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 20:10
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

Bueno,pero a min non me ven a rejla!!! Guiño
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 30 Xul 2012, 23:03
Asunto: Re: 10ª Edición dos 50 km "Concello de Riveira"

lestrove escribió:
Bueno,pero a min non me ven a rejla!!! Guiño

Vaites.....boa contestación...eso quer decir que as levar o mvl pa llo prestar a unha dama si lle ven eso encarnado?? Tas cambiando Lestrove Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos