Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 10:02
Asunto:

Barbanzon escribió:
Moi boas a todos:
Que podedes decir do recorrido da meia maratona ¿é moi duro?¿hai moitos adoquíns?... Abraiado Abraiado
Unha aperta para todos, e moito ánimo cos adestramentos

No, no hay muchos adoquines, solo en la parte final (1 o 2 kms.). Es un constante subibaja: hasta el km.12 con tendencia a subir y después con tendencia a bajar. Hay que reservar y apretar en la segunda parte de la carrera. Particularmente me encantó cuando fui el año pasado. Este, además, incorporan chip de control.

Me da una pena inmensa no poder acudir

Saludos

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 12:12
Asunto:

El otro día en Xinzo nos dieron el papelito de esta prueba que no sabía de su existencia, y dada la casualidad, pues tengo un apartamento de verano en Vilapraia de Ancora (está al lado de Viana), empezamos a plantearnos mi colega de fatigas y yo la posibilidad de debutar en una media, así que allí estaremos con nuestras mujeres para pasar el fin de semana en esa zona maravillosa, dorsales 155 (el) y 665 (yo). Nos vemos allí, a por ella!! Razz :P
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 12:52
Asunto:

Moi boas:
Moitas grazas tette polo teu analisis do recorrido, haberá que ser prudente ao comezo...
Teño oido falar moi ben da carreira, a ver si se cumplen as espectativas. Guiño
Saudos
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 13:42
Asunto:

Bueno, yo ya he reservado hotel para el sábado 20. Nos vemos por allí...
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 19:27
Asunto:

A familia de Barbanzón e máis a miña, tamén imos ir o sábado. ¡Non me da chegado! non sei eu, unhas me van e outras me veñen, pero soamente o feito de participar xá é un éxito.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 11 Xan 2007, 18:01
Asunto:

Hola amigos, al final alguien saldrá temprano desde Coruña????, pregunto esto porque si vamos 4 o 5 mejor para compartír gastos
Un saludo

www.myspace.com/mrdixiejazzband
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 15:27
Asunto:

Nosé, si alguno fué el año pasado o a otras ediciones, ¿merece la pena ir en el día?. Yo partiré desde Santiago y me pregunto si será mucha paliza. Al final me han comunicado desde la organización que han solucionado el problea de mi inscripción. Saludos y suerte a todos!!!!!!!!!. Disimulando

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 15:28
Asunto:

Nosé, si alguno fué el año pasado o a otras ediciones, ¿merece la pena ir en el día?. Yo partiré desde Santiago y me pregunto si será mucha paliza. Al final me han comunicado desde la organización que han solucionado el problea de mi inscripción. Saludos y suerte a todos!!!!!!!!!. Disimulando

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Tiseive

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/05
0 Carreiras
106 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 15:36
Asunto:

Yo tendré que hacer mas de 250 km, y voy a ir el mismo día.
El año pasado ya lo hice así, y me fue bien.
Además hay que tener en cuenta que en Portugal es una hora menos, así que el madrugón no es tan grande.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 12 Xan 2007, 17:26
Asunto:

Dende Santiago pode levar un par de horas, non creo que sexa un impedimento para facer unha boa carreira e cumplir cas túas expectativas. Moitas veces facemos viaxes no país para ir correr que nos leva o mesmo tempo e eu non me plantexo a idea de ir con un día de antelación.
Eu vou ir o día antes; si, xá sei, pode parecer contradictorio; pero non é pola duración da viaxe, máis ben para disfrutar de unha estancia, ainda que breve, en Portugal que nos encanta, tanto a mín como o resto da familia.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 13:37
Asunto:

Derek eu opino como Castinheiras, non hai ningún problema para ir no día, contando que en Portugal hai unha hora de diferencia que xoga a noso favor, para non ter que madrugar tanto.
Eu hai 2 anos fun no día e levounos algo máis de 2 horas indo normal (a Lestrove levaríalle 1 hora escasa Ríndose Ríndose ). E este domingo vou face-lo mesmo.

UN SAUDO.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 14:11
Asunto:

Yo he decidido ir el día anterior porque voy con mi pareja pero si fuera solo iría en le mismo día, el cansancío lo notarás a la noche al llegar a casa y el lunes en el curro Avergoñado

Por cierto, hablemos de objetivos para esta prubea por si nos podemos juntar en algún grupo, yo me conformo actualmente con andar por la 1h:27m, salvo que a medida que avance la carrera y en la segunda parte me encuentre pletórico, pero me temo que el turrón hizo estragos.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 14:33
Asunto:

MUCHA SUERTE A TODOS EN PORTUGAL. saludos
cyclonessanitop

Novo foreiro
Novo foreiro
18/11/06
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 21:10
Asunto: Inscreve-te na Meia Maratona! Vem correr com nos outros.....

OLÁ COLEGAS CORREDORES!

Mais uma vez estou aqui a falar-vos. Sou da organização da Meia Maratona Manuela Machado.

Força nas corridas! E não se esqueçam.... Inscrevam-se nesta prova. é a corrida portugesa com mais atletas galegos. Nós apreciamos a vossa companhia, por isso venham muitos........
Traz um amigo. INscreve-te! As inscrições só terminam dia 18 de Janeiro.

A cidade é muito bonita, as gentes são simpáticas e a prova esperamos ser boa.

Apareçam!

Com amizade,

Cyclones Sanitop - Organização da prova
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 21:36
Asunto: Re: Inscreve-te na Meia Maratona! Vem correr com nos outros.

cyclonessanitop escribió:
OLÁ COLEGAS CORREDORES!

Mais uma vez estou aqui a falar-vos. Sou da organização da Meia Maratona Manuela Machado.

Força nas corridas! E não se esqueçam.... Inscrevam-se nesta prova. é a corrida portugesa com mais atletas galegos. Nós apreciamos a vossa companhia, por isso venham muitos........
Traz um amigo. INscreve-te! As inscrições só terminam dia 18 de Janeiro.

A cidade é muito bonita, as gentes são simpáticas e a prova esperamos ser boa.

Apareçam!

Com amizade,


Cyclones Sanitop - Organização da prova


Hola, cyclonessanitop.
Poderías dicirnos onde ha uma web na que informaranos das provas que se celebran em Portugal. Eu som do sul da Galicia e podería ir a muitas se soubese delas.
Muito obrigado e discupa a ortografía Avergoñado

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos