Foros ›
9�ª Meia Maratona Manuela Machado 2007
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Makoki

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/12/05
0 Carreiras
986 Mensaxes
Bilbao
Respostar citando Envío Lun, 01 Xan 2007, 20:03
Asunto:

tette escribió:
Tampoco voy a poder estar ahí Chorando
Yo no correré pero se me ocurre acompañar en bici, si es que la organización lo permite

Makoki 5.1
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 19:47
Asunto:

Esta é a próxima gran cita. A miña primeira media, polo que debo recoñecer que teño nervos e moitas gañas de que sexa xá o día.
Dada a miña condición de "supermegapastelero", teño a sana intención de facer un tempo de 1 h e 50 minutos, xá está, xá o dixen, non é ningunha vergoña, para mín é un triunfo rematar e si o consigo vou estar máis contento co gañador. Vemonos en Viana.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3675 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 20:58
Asunto:

Outro que se acaba de inscribir dorsal 639. Esperemos que cando acabe non diga como a 1ª vez que a corrín, que non voltaba a participar nunha media maratón (acabei desfeito por non ir o meu ritmo era a 3ª media que facía).

UN SAUDO E VEMONOS ALÃ?.
eps

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/05/06
0 Carreiras
92 Mensaxes
en fene, pero de Palas, que non palace
Respostar citando Envío Mar, 02 Xan 2007, 22:45
Asunto:

Noraboa Castinheiras!! Esa é a actitude, gañar ganamos todos, cada día que imos a adestrar, cada día que corremos cun dorsal.
Espero poder ir, pinta moi ben.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 0:51
Asunto:

Hay muchas carreras en Galicia como para ir a correr (y perder tanto tiempo) a otro país, no os parece???
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 1:12
Asunto:

La verdad es que estaré allí siempre y cuando me acompañe la salud. Me han hablado muy bien de esta media maratón Vianha no queda demasiado lejos, aunque esté fuera de Galicia Guiño . No conozco nada sobre el recorrido, ¿alguien la ha corrido alguna vez?. Es llana?. ¿Rompepiernas?. Vendrá Lestrove con la carraca?. Ríndose Ríndose Ríndose

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 1:24
Asunto:

La verdad es que ni me planteaba hacer una media tan pronto, tengo muy poco volumen y tan sólo llevo 4 meses corriendo; ya me cuesta rodar 1 hora, cuando me toca, aunque sea a ritmo tranquilo. Pero por otra parte quería correr la media Gran-Bahía entre Vigo y Baiona, así que no sé si animarme a correr ésta antes para pagar la novatada del debut, aunque la haga como un rodaje largo, e ir cogiendo experiencia.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 1:37
Asunto:

Pues venga Vicman, anímate. Lo de las medias lo haces con experiencia. Eso sí, vete aumentando los rodajes en las próximas 2 semanas. tampoco hace falta hacerlos largísimos; entre 1h-1h 20' son suficientes para una media. También es bueno hacer series más largas (2000-3000). Así que, adelante.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 11:58
Asunto:

Eu tamén agardo poder estar na línea de saida o día 21 de xaneiro... se a muller mo permite .... Ríndose Ríndose Avergoñado
Téñolle moitas gañas a esta media, xa tentei ir o ano pasado e non puiden. Non vou no meu millor estado de forma, pero non me importa, o importante é participar, pasar un fin de semana distinto e aproveitar para dar unha volta por Portugal...
Vémonos aló.
sampedro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
458 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 03 Xan 2007, 13:36
Asunto:

Yo también estoy inscrito, estaré o no dependiendo de como me rindan estas semanas. Tengo ganas de ir, ya me he inscrito anteriormente pero por distintos motivos no he podido.
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 13:57
Asunto:

Estou pensando en inscribirme pero ponme un pouco de respeto, eu a carreira mais longa foi Santiago que eran 12km que completei en 1.00 hora clavada. Que opinades os que tedes mais experiencia, debo atreverme ou espero un pouco mais??????????

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 14:14
Asunto:

Corredoiras escribió:
Estou pensando en inscribirme pero ponme un pouco de respeto, eu a carreira mais longa foi Santiago que eran 12km que completei en 1.00 hora clavada. Que opinades os que tedes mais experiencia, debo atreverme ou espero un pouco mais??????????

Si estás acostumbrado a los rodajes de más de una hora puedes probar, sino ten cuidado porque a partir del 16 la musculatura se resiente y puedes lesionarte. En caso de dudas no te precipites, hay muchas medias para correr Guiño

Para llegar primero, primero hay que llegar

No te tomes la vida en serio. Al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 14:14
Asunto:

Corredoiras, que non che asuste a distancia. Ã? certo que tes que tomalo cun ritmo un pouco máis baixo, pero os circuitos (quitando Coia, claro Guiño ) soen ser máis llanos. Recomendoche que fagas algunha saída larga de 1h-1,30 h a ritmo pastelero para ter rodadas as pernas. Así que, anímate!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 19:01
Asunto:

Moi boas a todos:
Que podedes decir do recorrido da meia maratona ¿é moi duro?¿hai moitos adoquíns?... Abraiado Abraiado
Unha aperta para todos, e moito ánimo cos adestramentos
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 23:27
Asunto:

Como un pode inscribirse ata o dia 18 , vou a tratar de rodar largo e segun como me sinta decidirei si vou ou non vou , pero dame o corpo que vai ser que si, a cabeza xa esta pensando en ir...

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos