Foros ›
III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
juancho_fg

Maratoniano
Maratoniano
13/10/09
98 Carreiras
267 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 20:27
Asunto: Re: III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo

BOBLAWRENZE escribió:
perdón, por el grito,... Pensando pero me estraña ver tanto fotografo en cada esquina, ventana, ...grabando en video-domestico... Disimulando y no ver ná de ná.
Gracias y perdóneme usted por el alarido.
un saudiño Guiño

Nada hombre Guiño saúdos!
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Mai 2012, 22:03
Asunto: Re: III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo

Só corrín unha vez esta carreira, e sinto oir os malos comentarios ao respecto, pero en comparación con outras moitas carreiras ás que teño ido (de pago e/ou gratis) a verdade é que teñen o seu punto de razón.

Os organizadores non son xente habitual de ir a carreiras, polo que non saben cómo se fai, e tampouco aprenderon nada das críticas constructivas das edicións anteriores, nin se toman a molestia en facer algún comentario nesta web. Pero queda bonito, e vende moito iso de 'ter unha carreira', pódese aproveitar para lucir a roupa deportiva de Lotto, aínda que os habituais sepamos que esta proba está das últimas do ranking.

Non me vale o comentario tan trillado de louvanza a todo tipo de organizacións: non me vale porque si en vez de ser unha carreira pedestre fose fútbol, íades ver un despliegue de medios de carallo, que para o Racing en Vilalba sí que hai cartos. Será porque o Alcalde e familia xogaban-xogan ao futbol, pero non se soubo que correran nunca. E non me vale o comentario porque a 3ª vila da provincia debera ter potencial para facer as cousas ben feitas. Que para que veñan os corredores de toda Galicia a levarse unha mala imaxe, mellor é que non veñan e que vaian a outras carreiras da nosa xeografía.

Xa están as fotos. Menuda cara poñía o público ante o paso dos atletas... sobre todo o porquiño...
jef72

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
33 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 9:49
Asunto: Re: III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo

Sandro,non conseguimos ver as fotos...pero seguro que podes facer algo ó respecto Guiño gracias
Sandro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/03/11
0 Carreiras
77 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 10:05
Asunto: Re: III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo

Creo que está arranxado. Sinto o fotolapsus...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Mai 2012, 11:08
Asunto: Re: III Carreira Popular Letras Galegas Vilalba, Lugo

Resumindo(vos):
- saída 10 minutos tarde. Mal. Había xente con medo a auga Avergonzado
- non había auga ao chegar a meta (nin mazás). Mal. Ou menos mal, porque estaban onde "se daban os dorsais" e "unha hora despois" aínda había auga. Así que estaba mal colocada pero había auga.
- non deron "obsequio" a pesar de estar anunciado. Moi mal Enfadado
- non había jatorades ou similares, e eso que pagamos dous euros. Sen Calificar (non me atrevo Pensando )
- duas voltas é pouco. Pois depende pa quén, pero se estaba así anunciado, non creo que se deba criticar. Muerto
- as fotos tardaron tres días en aparecer. Solucionado Guiño
- e ademáis seica non aprenden porque son fuboleros. Esto é o peor de todo. Mr. Green

nun plis plas facémoslle un traxe a calquera Demo sorrindo

-- Chámame "ghose"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos