Foros ›
I Carrera Pedestre Concello de Camariñas
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
j.manuel

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 21:51
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Hola a todos!! en primer lugar decir que non son muy dado a entrar a facer ningún comentario, pero as circunstancias que me levan hoxe a dirixirvos unhas palabras é a inminente carreira que se vai celebrar no meu pobo (Camariñas).
Decirlle a todos aficionados a este maravilloso deporte que veñan a esta primeira carreira que intentaremos facelo o mellor posible e coa vosa axuda poidamola perpetuar no tempo.
Estiven lendo varios comentarios que din que a carreira vai ser un pouco duriña pero nada que ver ca realidade, vai ser unha carreira de nivel medio asequible a calquera tipo de corredor, na que seguro vamos a disfrutar cas maravillosas vistas que deparará gran parte do recorrido.
Para rematar decir que a carreira contará con servicios de fisioterapia, agasallo de unha camiseta e todo tipo de fruta e bebidas, bueno e tamén haber si cae algun cachiño de pan de ovo quentiño...
Sin más .. un forte abrazo a todos e vémonos en Camariñas
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Feb 2012, 13:56
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Aló nos veremos j.manuel. Seguro que é unha carreira moi bonita e disfrutaremos moito dela. Eso si, vai ser un intenso fin de semana, coa carreira de Padrón e esta de Camariñas.
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 11:16
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

animo inscripciones a buen ritmo
Mouzo

Novo foreiro
Novo foreiro
13/01/11
8 Carreiras
47 Mensaxes
Vimianzo//Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 14 Feb 2012, 20:22
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Outro de Vimianzo que se apunta a carreira (polo menos facer unha o ano jajaja).

Se algún utilizades o móvil con programas para correr, fixen o Evento na web de Endomondo (que é a que uso eu xunto Runkeeper) coa ruta incluída:
http://www.endomondo.com/event/jITo5OBDzGM

Vémonos!
ordinho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/11
2 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Feb 2012, 21:17
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Cal é a distancia exacta? Aunque non sean homologados podese decir que é un 10000 ou faltan/sobran 300-500 metros?
Gracias.
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 20 Feb 2012, 23:39
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Bueno, uno mas inscrito para esta carrera!!
Vaaaamoss!
j.manuel

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/10
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Feb 2012, 11:59
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Ola, a parte de ser unha carreira con unhas vistas duns paisaxes espectaculares temos xa invitadaos varios fotógrafos profesionais que se situarán en zonas estratéxicas do percorrido para realizar as fotos de todos os participantes que seguramente van a ser fotos espectaculares. O fotógrafo Diego Alonso xa está traballando en situar aos seus compañeiros para publicar despois as galerías de fotos de todo o percorrido. Informareivos de máis novidades... un saludo amigos!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5631 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Feb 2012, 20:36
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Padrón será cita obligada el Sábado, pero seguramente haga un esfuerzo por correr esta carrera, que me tiene una gran pinta. Eso si, en plan tranquilo q estaremos un poco exprimidos, y así de paso a ver si salimos mejor en esas fotos q parecen prometedoras, más relajados, y no con el gesto estreñido de siempre.
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Xov, 23 Feb 2012, 15:46
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

eu estou a espera da contestacion de Fran, pero gustarime estar ali.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 25 Feb 2012, 20:18
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Despois,dun largo tempo sen entrar neste foro,por fin oxe fago para comunicarlle os compañeiros que esteano vou a cambiar de plan deixando a carreira de padron e apuntandome a de Camariñas ,porque para doblar ainda non teño ben esta rodilla as que vemonos en camariñas.
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Mar, 28 Feb 2012, 0:41
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

bueno yo este finde hare un esfuerzo y aunque no se pueda ir a tope ire el sabado al cross de ordenes y el domingo a camariñas porque opino que todas las iniciativas para que surjan nuevas carreras merecen ser reconocidas con la presencia de el mayor numero de atletas posibles para que se repitan las pruebas en posteriores ediciones por lo tanto "me apunto"
juandertaker

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/10/10
0 Carreiras
1069 Mensaxes
Portosin
Respostar citando Envío Mar, 28 Feb 2012, 20:37
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Sei que os organizadores non tendes culpa, é máis, agradezoche Fran que te puxeras en contacto cos de championchip polo meu problema, pero queria decir que me parece bastante desconsiderado por parte deles non haberme contestado despois de todo. Supoño que o final me quedarei sin facer a carreira.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 28 Feb 2012, 20:55
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

baldursan escribió:
Outro de Vimianzo que se apunta a carreira (polo menos facer unha o ano jajaja).

Se algún utilizades o móvil con programas para correr, fixen o Evento na web de Endomondo (que é a que uso eu xunto Runkeeper) coa ruta incluída:
http://www.endomondo.com/event/jITo5OBDzGM

Vémonos!

permitínme engadir a tua ruta da proba na entrada que xa puxera no mapa de carreiras.

Supoño que é o percorrido oficial, non?

-- Chámame "ghose"
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 29 Feb 2012, 17:29
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

pois eu se todo vai ben tamen farei doblete este fin de semana: sabado ,cross de ordes e domingo toca descubrir esta nova carreira de Camariñas.
veloso

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/11
12 Carreiras
43 Mensaxes
salceda de caselas
Respostar citando Envío Mér, 29 Feb 2012, 21:54
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Bailar Bailar outro que vai a intentar facer doblete:o sabado o cross de ordes e o domingo a camariñas haber como salen as carreiras Bailar Bailar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos