Foros ›
I Carrera Pedestre Concello de Camariñas
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corneira

Montañés
Montañés
20/10/10
0 Carreiras
310 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Feb 2012, 22:36
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Dous máis que seremos da partida, a miña filla Lucia e eu, apoiando esta iniciativa da xente de Camariñas, con Jose Manuel ao frente.
Espero que a metades no circuito,que para moitos é un aliciente máis.
Sorte ca carreira.
Saudos.
camariñas7

Novo foreiro
Novo foreiro
7/02/12
7 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2012, 17:35
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Fixen o percorrido e a carreira transcorre por un sitio impresionante, vaia vistas, aínda que ese dia as vistas quedan nun segundo plano. Na metade da proba hai unha subida pero tamppouco é bestial, creo que a carreira é de dificultade media e estará moi ben.
Eu vou a participar e animo a xente para que o faga, polo que estou escoitando a organización está facendo un duro esforzo para que todos aqueles que asistan teñan os maiores comodidades e recursos posibles.
Conseguín un folleto do percorrido e a ver se o sei colocar.
Saúdos e apuntádevos!!!!
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2012, 19:14
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

el recorrido es asequible y precioso, camiseta técnica de regalo, y aliciente la zona es preciosa y como se come
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 07 Feb 2012, 19:14
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

a ver si cuelgo la foto del recorrido
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 11:15
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

foto del recorrido en este enlace

picasaweb.google.com/k...bOd8Oqj0AE
alexor

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/12
3 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 11:31
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Gracias Caimán.
Tiene una pintazamuy buena. Allí estaré con tres compañeros mas para la primera carrera de Camariñas.
Saludos desde Ordes.
Pose

Novo foreiro
Novo foreiro
2/08/09
0 Carreiras
22 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 11:37
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Chacal escribió:
Es muy corta para mi, pero igual participo Guiño Guiño

No te preocupes la distancia va en consonancia con tu cerebro Guiño
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 20:04
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

E unha mágoa, que coincida no mesmo fin de semana que a de Padrón, que é unha carreira consolidada, e cun nº crecente de corredores cada ano.
Eu en principio como a de Padrón xa a corrín 6/7 veces e a de Pascua creo que 5, deixareina para outra ocasión.
Ainda que Camariñas me queda moito máis lonxe, tentarei de apoiar ca miña presenza esta nova carreira.
Un saudo e animo ca organización.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 21:36
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Pose escribió:
Chacal escribió:
Es muy corta para mi, pero igual participo Guiño Guiño

No te preocupes la distancia va en consonancia con tu cerebro Guiño
Nono Nono Nono Cuando yo falto al respeto me echan del foro o no sé qué, pero cuando sucede al revés no se toma ninguna medida, tendré que tomarlas yo en las carreras con cada uno? Pensando Pensando Pensando Porque una bo...... está bien, pero todas ellas no tienen gracias Nono Nono Nono

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Feb 2012, 23:51
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Kurty escribió:
E unha mágoa, que coincida no mesmo fin de semana que a de Padrón, que é unha carreira consolidada, e cun nº crecente de corredores cada ano.
Eu en principio como a de Padrón xa a corrín 6/7 veces e a de Pascua creo que 5, deixareina para outra ocasión.
Ainda que Camariñas me queda moito máis lonxe, tentarei de apoiar ca miña presenza esta nova carreira.
Un saudo e animo ca organización.

Siempre da rabia y dudas lo de las concidencias. En muchos casos son inevitables, en Padrón siempre hemos priorizado la 1ª semana de Marzo por crear una referencia para todo el mundo, corredores y organizadores, pero pudiendo adelantarla y atrasarla en función de las ya fijadas con antelación. En el momento de fijar la fecha de Padrón no había ninguna, y luego apareció ésta de Camariñas y la del cross de Ordes q además solía ser el Domingo y este año es el Sábado, igual q Padrón... bueno, el caso es q ya digo, son muchos condicionantes los q hay y muchas veces ignoramos, y en ocasiones estas cosas son inevitables. Pero desde el punto de vista del corredor también es una suerte tener más donde elegir. Yo, evidentemente correré Padrón, pero seguramente haga un esfuerzo y doble en Camariñas, pues me tiene una pinta estupenda y siempre me gusta apoyar especialmente las primeras ediciones. Como dice Kurty, un saludo y ánimo con la organización. Ah, y el que pueda, que doble Guiño
alexor

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/12
3 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 11:26
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Es una pena las coincidencias con otras carreras como pasa con camariñas y padrón. Estoy de acuerdo con yomismo que el que pueda que doble, porque padrón está consolidada y hai que intentar ayudar a las primeras ediciones como es el caso de la carrera de camariñas que están tratando según me cuenta un amigo que tengo metido en la organización de dar los mejores servicios para que la gente participe. Ánimo y a apuntarse!!!.
caiman

Novo foreiro
Novo foreiro
17/11/08
0 Carreiras
21 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 11:29
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

animo que es una oportunidad de oro para conocer una de las zonas mas bonitas de galicia
raki

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
50 Carreiras
72 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 19:56
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Acabo de inscribirme, tiene muy buena. Allí nos veremos
Un saludo Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 20:02
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

yomismo escribió:

Siempre da rabia y dudas lo de las concidencias. En muchos casos son inevitables, en Padrón siempre hemos priorizado la 1ª semana de Marzo por crear una referencia para todo el mundo, corredores y organizadores, pero pudiendo adelantarla y atrasarla en función de las ya fijadas con antelación. En el momento de fijar la fecha de Padrón no había ninguna, y luego apareció ésta de Camariñas y la del cross de Ordes q además solía ser el Domingo y este año es el Sábado, igual q Padrón... bueno, el caso es q ya digo, son muchos condicionantes los q hay y muchas veces ignoramos, y en ocasiones estas cosas son inevitables. Pero desde el punto de vista del corredor también es una suerte tener más donde elegir. Yo, evidentemente correré Padrón, pero seguramente haga un esfuerzo y doble en Camariñas, pues me tiene una pinta estupenda y siempre me gusta apoyar especialmente las primeras ediciones. Como dice Kurty, un saludo y ánimo con la organización. Ah, y el que pueda, que doble Guiño

Se non estivera preparando a Maraton, posiblemente doblara, xa que as carreiras de Padrón, procuro non perdelas ano tras ano.
Pero así farei a tirada longa o sábado pola mañán e correrei en Camariñas o Domingo.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5646 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Feb 2012, 20:14
Asunto: Re: I Carrera Pedestre Concello de Camariñas

Ok Kurty, te esperamos en la próxima Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos