Foros ›
¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

¿En cantas probas pode puntuar un corredor no Circuito?
Máximo de 24 por tempada
35%
35% ( 19 )
Máximo de 36 por tempada
7%
7% ( 4 )
Máximo de 48 por tempada
0%
0% ( 0 )
Sen límite, as que cada un poida
56%
56% ( 30 )

Votos Totais : 53

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 16:11
Asunto: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Pois iso, vendo a boa marcha do Circuito este ano e o animosos que estades todos á hora de participar en carreiras, queríamos consultarvos se sería unha boa opción poñer un límite de probas onde cada corredor poda puntuar, ou deixamolo como ata agora sen tope ningún.

Por exemplo, ó chegar as 24 carreiras disputadas, só se collerían as de maior puntuación e o resto non contarían.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 16:33
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Eu voto por maximo 24 o ano.
Así os que non somos moi asiduos as Carreiras podemos ter algunha posibilidade de estar o mais arriba posible no circuito. Guiño


Última edición por lestrove o Mar, 12 Mai 2009, 16:34; editado 1 vez
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 16:33
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Hombre , a mi incluso 24 me parecen una babraridad, solo al alcande de gente sin trabajo ni famlia, porque eso supone una media de dos carreras por mes sin descanso alguno, yo el tope lo pondría en 10 carreras anuales, es algo normal y lógico, más de 10 me parece poco razonable y casi una pérdida de tiempo y ..dinero, saludos

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 16:54
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Yo también lo veo muy alto el límite. Estos años estoy haciendo unas 15 al año, y no todas son puntuables para el circuito. Como mucho yo pondría unas 20 y ya es tirar muy alto.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 17:21
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

¿Qué es lo que premia esta clasificación? ¿La participación en el mayor número de eventos posible o los mejores resultados? Yo creo que para todos sería motivante intentar mejorar marcas y clasificaciones, y que eso redundaría en potenciar el espíritu deportivo.

Si no se fijan menos (aunque a mí también me parecen muchas), yo voto 24.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 17:21
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Pois eu penso Pensando que non debe haber limite de carreiras Rezar , xa que un pode ser mais rapido que outro pero pode aguantar menos carreiras, co que se podria equilibra os puntos. Idea O que si me gustaria e que a ser posible so puntuase unha carreira por data xa que se non dous corredores poden obter a mesma cantidade de puntos no mesmo dia en circuitos diferentes e con distintos sufrimentos de carreira Muro e eso xa non me parece tan xusto.

Saudos

www.casadebrea.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 17:43
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Es una buena idea , de esta forma tendria mas calidad el circuito.
Saludos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 17:53
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Bueno, en todo caso poderíase facer unha clasificación absoluta e outra de "calidade"... así os moi participativos teríamos a nosa oportunidade e os mais metódicos terían o seu terreo...

Porque eu correr corro mais ou menos o mesmo sempre; unhas veces só (adestrando) e outras con amig@s (participando) así que nun ano normal fago..150 Karreiras ou así; claro que karreiras de kan, mais carreiras ó cabo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 18:49
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Yo veo bien lo que expone "Kandpalleiro", tal vez las dos
clasificaciones: "calidade" y "cantidade"
Animo y Entrenar.... Muro Aplauso Bailar
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 18:59
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

A min paréceme ben o sistema de puntuar os 24 mellores resultados do circuíto.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 19:19
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Buenas, yo he votado que no se pongan limites Parar , en primer lugar, porque el espiritu del circuito es fomentar la participacion en carreras populares, y en segundo lugar, porque llevando practicamente la mitad de la temporada, no procede demasiado hacer ahora puntualizaciones en el reglamento, que si quiere ser serio, deberia ser el mismo de principio a fin, y sobre todo porque poner el limite en 24 cuando hay personas que ya llevan más de 20 a falta de 6 meses para terminar, es forzar un poco más de la cuenta, eso sin olvidar que las carreras cortas perderian interes de cara al circuito, sobre todo en los primeros puestos,ya que ademas de dar menos puntos (lo cual me parece logico), serian las primeras en ser desechadas en caso de alcanzar la cuota, y eso no es lo que se intentaba con esta idea,eso en cuanto a nivel individual.

En cuanto a parejas y sobre todo equipos, la limitacion de las carreras impediria, que por ejemplo una pareja o un equipo que cuente con personas lesionadas termine por hacer un buen papel, ya que hasta ahora, si tus compañeros estaban lesionados, puedes hacer un pequeño esfuerzo y doblar para intentar compensar el contratiempo, ahora esa posibilidad dejaria de ser interesante en muchos casos.

En cuanto a la clasificacion por calidad, pues hombre, si se quiere hacer, puede estar interesante Pensando , aunque seguro que no habra muchas sorpresas, precisamente, para evitar esas obviedades en los resultados se prima la participacion, para que practicamente cualquiera de los participantes en el circuito pueda optar a los primeros puestos o a los premios que recientemente han logrado desde administracion Aplauso , por estas razones y por otras, digo no Parar al limite en las carreras, vémonos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 19:52
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

Chacal escribió:
Hombre , a mi incluso 24 me parecen una babraridad, solo al alcande de gente sin trabajo ni famlia, porque eso supone una media de dos carreras por mes sin descanso alguno, yo el tope lo pondría en 10 carreras anuales, es algo normal y lógico, más de 10 me parece poco razonable y casi una pérdida de tiempo y ..dinero, saludos

Yo tengo trabajo y familia, me siento ofendido por tu comentario

Yo, por razones evidentes, voto por que no haya límite.

www.jeffxavi.blogspot.com
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 20:20
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

Me explico :
Deberia de tener algun tipo de limitacion para cuidar a los atletas , si no se pone limite a la asistencia a carreras del circuito, alguien se puede lesionar por doblar o competir tan seguido , hay gente que corre muy rapido y entrena para objetivos concretos , no solo es ir a correr , pienso yo.
Creo que motivados ya estamos bastante , Guiño .
Saludos.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 20:25
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito?

JEFFXAVI escribió:
Chacal escribió:
Hombre , a mi incluso 24 me parecen una babraridad, solo al alcande de gente sin trabajo ni famlia, porque eso supone una media de dos carreras por mes sin descanso alguno, yo el tope lo pondría en 10 carreras anuales, es algo normal y lógico, más de 10 me parece poco razonable y casi una pérdida de tiempo y ..dinero, saludos

Yo tengo trabajo y familia, me siento ofendido por tu comentario

Yo, por razones evidentes, voto por que no haya límite.

Eu tamén me sinto ofendido polo comentario de Chacal, ainda que (sabendo como é de impetuoso facendo os seus comentarios non se me fai raro velo opinando desta maneira) non lle penso criticar especialmente Mr. Green

Cada quen entende a vida de familia como quere... e eu procuro levar á miña familia a todas as carreiras que podo... así que igual fago unha que me apetece menos pero que me permita achegarme con facilidade coa familia. Outras veces obrigame a organizar unha excursión de fin de semana e pagar noite de hotel (cutre, pero hotel) para que non teñan que darse un madrugón dominical e de paso coñecer lugares de Galiza que, de non ser polas carreiras, nos que non tería parado na miña vida (O Pino, sen ir máis lonxe).

Eu voto por poñer un límite digamos "razoable" de dúas carreiras ó mes (24 ó ano). Penso que, salvo lesións, é unha cantidade accesible a moitísima xente... sobre todo se non preparan un maratón (poño por caso) que lles fai elexir moito máis a qué carreiras se anota. Tendo en conta que hai xente que dobla carreiras algúns (moitos) fins de semana 24 carreiras poden incluso parecer poucas... que llelo digan senón ao Sr. Julian Bernal.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Mai 2009, 20:27
Asunto: Re: ¿Límite de carreiras para conseguir puntos no Circuito

killoke escribió:
Me explico :
Deberia de tener algun tipo de limitacion para cuidar a los atletas , si no se pone limite a la asistencia a carreras del circuito, alguien se puede lesionar por doblar o competir tan seguido , hay gente que corre muy rapido y entrena para objetivos concretos , no solo es ir a correr , pienso yo.
Creo que motivados ya estamos bastante , Guiño .
Saludos.

Tu razonamiento tiene su lógica y en parte lo comparto (sin que sirva de precedente ehh, Mr. Green , es coña).


Yo, en mi caso particular, seguiré acudiendo a todas las carreras que pueda, puntúen o no, como hice el fin de semana de Quiroga(no puntuable)-Padrón(puntuable).
De todas formas, repito, en este tema no soy objetivo, puesto que soy "juez y parte".

www.jeffxavi.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos