Foros ›
Autor
Mensaxe
Ian

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
12/01/08
0 Carreiras
1217 Mensaxes
Fene
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 19:45
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Una pregunta de novato, en el Mapoma que avituallamientos dan, son sólo líquidos? porque sino habra que llevar algo, lei en el tema de geles que vas a tomarlos Khene, los de asimilación lenta, los probaste? no se, tengo un poco de lío en esto y la verdad que es básico, a ver si los que ya corristeis me podeis decir como va el tema.

Hoy hice unas series de mil ya para terminar del todo, muy mal de sensaciones pero no me preocupa, lo peor los isquios que sigo notando molestias, a ver si con estos días de decanso van perfectos, ya estamos ahí!!
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 20:04
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Donas escribió:
Ya me veo como un ...... a las ocho de la mañana de un Domingo delante del edificio de correos diciendo ¿correrengalicia? ¿correrengalicia?, menudo put... me va a caer "que dice este, esto es correr en madrid....", bueno no me conoce nadie......

Ola Donas:
Eu levo o pelo decolorado de cor blanco xa un pouco menos que na foto do meu avatar.


Última edición por Mincha o Mér, 22 Abr 2009, 20:11; editado 1 vez
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 20:11
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Ian: As veces que tentei tomar os famosos geles non me sentin nada bén, parecéronme moi pesados Muro nin con auga. Eu normalmento levo ampolas de glucosa ainda que este ano estou traballando o de beber só bébida isótonica. Tomo unha marca recomendada polo meu nutricionista e supoño que levarei un cinto cos bidóns. Confuso

En canto a adestramentos, hoxe nadei 1600m. Ando moi canso, pero e que estou na fase de vaciado e sen beber prácticamente nada dende onte. A partires de mañán invirto o proceso. Encher os depositos de enerxía nova.
Indiferente
Xa está o traballo feito, agora a mentalizarse en gozar da carreira.
Saúdos.
Nono
roberto1975

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/08
0 Carreiras
145 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 20:25
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

eu irei coa indumentaria do meu avatar e una gorra a xogo coas zapatillas un pouco cantosilla.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:17
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Non se ao final aínda teremos que facer coma os militares: estandarte e bandeirín de correr en Galicia Mr. Green Mr. Green Mr. Green Eu pídome o primeiro relevo Silbar Silbar Silbar
Pois eu fixen onte e hoxe tiradas de 12 Qm. Pedín vez para ir mañá ao fisio a descargar as pernas. A idea era xa non correr máis pero parece que o fisio quere que trote moi suave o venres 4 Qm. Ademais mandoume tomar té verde para limpar toxinas.
Sobre o do gel non sei que farei. Na maratón de Tui tomei un e non me foi mal. Preguntareille ao fisio que lle parece así como se tomo estes días un preparado de isostar que merquei o outro día sen leer, pensando que era isotónica de laranxa e resulta ser un preparado de leite en po con alto valor proteico Muro Muro (*,). Sobre a bebida vou levar un cinturón con isostar de laranxa. É certo que ao principio levas un sobrepeso pero tamén bebes cando queres.
Bueno non me enrollo máis.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 21:25
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

què bronca, habìa escrìto largoooo y mirando al barna metì el dedo en cualquiera!!!joder, logo escrìbo de volta!!!!, sorry

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 22:04
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

mrdixie escribió:
què bronca, habìa escrìto largoooo y mirando al barna metì el dedo en cualquiera!!!joder, logo escrìbo de volta!!!!, sorry

Que ya se sabe que hacer dos cosas a la vez... aunque seas mrdixie Muro Muro Muro
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 22:07
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Mucha mierda a todos!!Espero que os salga una gran carrera y acabéis con buenas sensaciones,que es lo importante.Dsfrutar de la gente,la llegada y os lleváis una experiencia más,suerte a los primerizos,yo estaría muy nervioso Mr. Green suerte Bekele e Ivanno que os estrenáis y a todos los demás Beauvais,Mincha,Ian,khene,Mr.Dixie.....a todos,ya contaréis y ya sabéis es casi todo cabeza,así que a crreer en uno mismo y saldrá la marca Guiño Hasta pronto maratonianos!!! Bailar :=D>
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Mensaxes
Salvaterra de Miño
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 22:17
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Moitas Grazas yonathan, estou desexando verte de novo polas carreiras coa túa sonrisa inquebrantable. Moi feliz Moi feliz

Unha aperta. Guiño
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 22:24
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Mucha suerte a todos, tranquilos que eso está chupao.

Un abrazo.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/
eps_twin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/01/07
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 23:17
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

según as novas que saíron nalgúns xornais o avituallamiento constará de auga e bebida isotónica, e decir powerade. eu estou pensando en coller do almorzo do hotel uns platanos, froitos secos, barritas e un actimel para non ir pesado:))))
os xeles, non sei, nunha media sentáronme de marabilla, e noutra como unha hostia na cara, prefiro non apostar, son moitos quilometros para facer experimentos.
rapaces, xa non queda nada, toca descansar e vivir. carpe diem.
tontxumuyayo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 23:48
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

A las ocho en correos pues. En cuanto a geles yo voy a seguir los consejos que me han dado y no es momento para experimentos. Eso sí, puede que haga lo que dice eps_twin y lleve una barrita o frutos secos en el bolsillo por si las moscas.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 22 Abr 2009, 23:55
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Me ha costado... pero me dicen que SI, que además de bebidas isotónicas, habrá solidos, desde el km 20 o así... solo puedo desearos suerte, aunque yo, en vuestro lugar, NO tomaría solidos... comeríbien en el desayuno y cena anterior... y en carrera me limitaría a hidratarme bien... pero esto es solo una opinión...
Mucha suerte, un fuerte abrazo y todo mi ánimo, apoyo y cariño... aunque no es más que devolveros lo que dia a dia me dais vosotros...
Pedro Nimo del Oro
tontxumuyayo

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/09
0 Carreiras
33 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 0:10
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Muchas gracias Pedro, en estas cosas demuestras que además de un crack como atleta lo eres como persona. En mi debut no voy a acercarme ni de lejos a tu marca pero con acabar con una pizca de la sensación de triunfo que estoy seguro que tu tuviste me doy por satisfecho.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Xov, 23 Abr 2009, 5:33
Asunto: Re: MARATON POPULAR MADRID

Hola chicos ya os falta muy poquito para recorrer los madriles con vuestras zancadas , solo teneis que descansar mucho y corretear suavecillo para matar el mono hasta la hora H ... Silbar

Realmente me dais envidia ya que aunque lo pasé bastante mal en las ediciones que fui (2006-2007) el ambiente es algo unico y aunque el recorrido es duro, la emocion de la salida , el calor del publico, es algo que no se olvida nunca ...

Mr Dixi compañero, no te olvides de beber unas birras a mi salute papá ... Guiño

Un saludo y suerte para todos compañeros

¡¡¡¡ ni suerte ni hostias... que sois de correr en galicia cojones!!!! Enfadado Moi feliz Moi feliz Moi feliz .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos