Mon, 02 Feb 2009, 14:38
Post subject: Re: Os Descententes de Filipides ,ODDF
yonathan escribió: |
ahí tienes razón Chacal,pero yo no voy a tantas como puedes comprobar y tengo vida social igual,salgo de fiesta,sino preguntale a los colegas de Coruña :mrgreen:y tengo tiempo para la familia también.Por qué te vas a conformar con una parte del pastel si puedes tener todo?todo lo que nos aporta algo bueno porque lo vas a dejar de lado?todo es cuestión de organizarse
Jeffxavi,dirás os Chispas,porque os Escornabois no creo que os pongáis las pilas,que calidad tenéis casi tanta como os Chispas,pero os falta regularidad,sinceramente.Pero no cantes victoria que queda mucho circuito,yo no fallo más,la vez que lo hice os Chispas doblaron y se fueron y no se volverá a repetir,estaré ahí al fallo acechante,ZAS!! un saludo correlegas y a hablar en el asfalto  |
outro galo cantaría se puntuasen as carreiras de máis alá de Pedrafita!!!...
unha mágoa para min (e para este equipo), porque o 90% das probas nas que participo non se fan en
Galicia 
... e as que corro aquí adoito a facelas en plan moi tranki e/ou acompañando a amigos...
ademais xa estou metido de cheo na preparación de maratón primaveral, máis centrado en adestrar que en andar moito por ahí en carreiras que non me conveñen ou non me terminan de convencer...
tamén, por que non decilo, a crise e o mal tempo deste inverno me teñen tirado para atrás á hora de coller o coche para ir a algún que outro sitio...
excusas a un lado, só teño que decir que me sinto hoxe igual de orgulloso do meu equipo que cando íamos de primeiros

... e igual de agradecido a
Admin e
kande polo simple feito de facer posible o poder participar neste
circuito.
un saúdo e ánimo a todos os que loitades por eses obxectivos...
sexo, zume de melocoton & rock'n roll