Foros ›
Autor
Mensaxe
javichin

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 12:03
Asunto: hola muy buenas

hola ante todo felices fiestas,pues nada soy javchin del triatlon ferrol, y me he registrado en este foro a ver que vidilla tienes,jejeje,saudos
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 12:15
Asunto: Re: hola muy buenas

benvido,javichin xa veras como aqui o vas pasar moi ben
Spanier

Novo foreiro
Novo foreiro
17/05/06
0 Carreiras
45 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 16:37
Asunto: Re: hola muy buenas

Pues bienvenido al foro Javichin.

Faro de Berto, una guía de ocio para Vigo y su area metropolitana.
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 17:22
Asunto: Re: hola muy buenas

Binvenido al foro Javi. Yo también estoy empezando en esto del triatlon aqui en Pontevedra. Bueno, con el objetivo de participar ya que ni tengo club ni nada. Entreno como puedo, eso si como mucho entusiasmo y muchas ganas, de eso no me falta. Espero participar este año en el primero y ver como va la cosa. En principio de corta distancia. Antes de nada tengo que comprarme una bicicleta ya que la que tengo es prestada, pero es un rollo que no veas. No se ni cual comprar ni nada.
Bueno eso un abrazo y bienvenido
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 21:24
Asunto: Re: hola muy buenas

Bienvenido javichin espero que te guste el foro, alguna que otra vez entro en vuestro foro. Tambien participe en el acuatlon que organizais (verano del 2007). Cocoman tengo la idea de que casi te es obligatorio sacar la ficha (mejor por algun club) ya que ahora triatlones populares hay muy pocos. Pero eso te lo explica mejor nuestro compañero de foro javichin. Saludos y a seguir entrenando.

Saludos a tod@s.
javichin

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 30 Dec 2008, 23:48
Asunto: Re: hola muy buenas

estoy contigo,mira lo mejor es que te pongas en contacto con algun club y que hagas ficha con ellos,ya que si no tienes ficha ,te la puedes sacar por un dia pero te cuesta casi lo mismo por un dia que por una temporada entera.saudos
cocoman

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/08/08
0 Carreiras
185 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2008, 10:22
Asunto: Re: hola muy buenas

Gracias a los dos por las recomendaciones. Ezs lo que estoy intentando. Algún club que se haga responsable de mi jajajaja. Es que además en Pontevedra no hay nada, pero bueno, hay que seguir intentando ponerse en contacto con otros y ver lo que pasa. Ahora estoy con la bici. Ayer fui a ver varias pero no se...hay que ver bien.saludos
trifran77

Novo foreiro
Novo foreiro
13/12/08
0 Carreiras
5 Mensaxes
PONTEVEDRA
Respostar citando Envío Mér, 31 Dec 2008, 20:39
Asunto: Re: hola muy buenas

hola muy buenas, ante todo felicitar las fiestas y el año´09 a todos.
Yo tambien soy nuevo en el foro, soy de Pontevedra pero estuve en Barcelona viviendo 4 años por temas de trabajo, ahora que ya estoy de nuevo en casa y quiero seguir practicando triatlon, estoy buscando algun club por aqui cerca y poder entrenar con gente para hacer los entrenamientos mas amenos y asi conocer gente, me gustaria tambien formar alguna kedada para salir en bicicleta, salir solo es un royo y ademas muy peligroso por estas carreteras, tambien para kedar para salir a correr o nadar.

Feliz Año 2009 a todos y disfrutar haciendo deporte
Saludos
javichin

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 17:45
Asunto: Re: hola muy buenas

yo soy de ferrol pero ahi en pontevedra hay algun club,sino te puees hacer la licencia con cualquiera,o hazla como independiente.saudiños
chupaolas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xan 2009, 23:35
Asunto: Re: hola muy buenas

Javi, Javi.... déjate de foros y ponte a entrenar que la Kuota no anda sola... Por cierto; si vendes la bici,¿En qué vas a ir al Maresme? A saber lo que andas argallando?? A lo mejor vuelves a la piragua... Por cierto; tengo el vanquist 2 de Pitís a la venta en el club...1100 pide; así que con lo que saques por las ruedas ya sabes... Ah! todavía estoy esperando a que me llames por la pintura... Se te van a oxidar las agujas...ja,ja,ja...
javichin

Novo foreiro
Novo foreiro
30/12/08
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Xan 2009, 10:51
Asunto: Re: hola muy buenas

andaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,jajajajajajajajajjajajaja mira quien estaba por aqui,catxisssssssssss......
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 12 Xan 2009, 22:16
Asunto: Re: hola muy buenas

Moi boas a todos/as:

Eu tamén son novo por aquí, xa levo un tempo consultando a páxina, pero non me inscribín ata hoxe. Son de Pontevedra ( vivo en Marín), ainda que polo meu traballo viaxo por toda Galicia, e en consecuencia tamén entreno onde podo.

Por contarvos un pouco a miña vida deportiva, direivos que fun xogador de balonmán dos 9 os 27 anos (xoguei no Sagrado Corazón, Cisne e Bueu). Para unha vez retirado empezar a correr por ser o único deporte que podía facer atopándome constantemente de viaxe. Engancheime a carreira e ata o momento levo 3 maratóns ( Mapoma 2005, Penedos do Lobo-Montaña 2007, e o derradeiro Berlín 2008), unhas 8 medias ( 5 Vig-Bay, 2 Vilagarcía e 1 Pontevedra) e un par de 10 km. no Cuvi, a de Santiago 2008, e San Martiño 2008. Non son un gran corredor, pero voume defendendo, para que vos fagades unha idea os meus millores tempos son 3:32 en Maraton, 1:33 en media e uns 42´en 10 km.

O caso é que xa estou un pouco canso da carreira, e para este ano teño pensado estrenarme no Tri, en concreto inscribinmne no Triathlon de Lisboa para o 25 de Abril, é un medio ironman; digamos que de perdidos ó río.....

Xa merquei bici ( ¡foder! que caras son ), e xa levo unhas cantas semáns de entreno, pero quedan moitas máis. Durante a semán vou nadar as 7 da mañán na Piscina Municipal de Marín un par de días ( luns e venres, tento meter outro día o mércores onde esté. Xa probei nas piscinas de Frigsa en Lugo, e na Coruña nunha de Sidecu que está no paseo que vai a praia de Oza ), donde unha monitora Eva estame botando unha boa mán para tentar millora-la técnica ( estoulle moi agradecido ), saio correr os martes, mércores e venres sobre as 6:30, e os venres, sábado e domingo tento sair ca bici ( realmente estou facendo estática na casa os venres e sábados), e saio a carretera os domingos. Así que si alguén por aquí sae os domingos ca bici a rodar non me vendría mal.

¡ Menudo rollo os metín !, bueno para máis información para o mes cumpro 39 ( xa non son un rapaz ), e teño dous preciosos fillos ( Breixo 6 anos e Uxía 4, de aí o de Breixía ) e unha maravillosa muller que me atura todas estas locuras.

Lín algún comentario de clubes de triathlon en Pontevedra, vos podo dicir que no Complexo Deportivo Rías do Sur, están tentando crear un, millor dito recuperar porque xa o tiveron formado; e por outra parte na tenda de bicicletas MOTOBIKE, se sodes clientes da tenda, os poden xestionar o da licenza, eu supoño que o farei con eles.

Pois alá, xa vos deixo por esta vez, e prometo non ser tan pesado nas próximas.

Deica
pequecho

Novo foreiro
Novo foreiro
11/08/08
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Xan 2009, 20:50
Asunto: Re: hola muy buenas

Hola Breixía,

Eu tamén son de Marin, e estoy nunha situación en certa maneira parecida, debido a que son pai desde fai 8 meses e que chego a casa despois de traballar cerca das oito, non me queda moito tempo para esta "droga" do triatlon.
Este verán, un amigo e mais eu, participamos no Triatlón da Amizade en Portugal-Tomiño, e quedamos totalmente enganchados.
Respecto os entrenos, tiven que replantesalos, xa que estaba indo as instalación Rias do Sur cando podía, pero debido a hora a que abre, non me daba para chegar o chollo, e os entrenos eran moi cortos de duración. Asi que, creo que nos vamos ver na piscina de Marin, pois teño intención de ir todolos días, as 7.00 e ir facendo algo de natación, correr en cinta e algunhas pesas, a idea é deixar a bici pro fin de semana. A bici a facemos en MTB un grupo de amigos, pois ningún temos bici de carretera (por agora), asi que cando queras quedamos.

Saudos pra tod@olos foreir@s.
mui

Novo foreiro
Novo foreiro
8/02/07
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Xan 2009, 19:00
Asunto: Re: hola muy buenas

javichin eres un penco, deja el ordenador y ponte a entrenar que este año te voy a dar pal pelo, PEEEEEEEENCO!!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos