Foros ›
¿Engadiranse mais carreiras??
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 12:02
Asunto: ¿Engadiranse mais carreiras??

Para os xa veteranos no tema do circuito........vanse engadindo carreiras ou son só as que están agora mesmo Pregunta Pregunta .........é que me extraña que en decembro non haxa nada (estando confirmadas as do Morrazo, S.Cibrao ou Lugo, mais as S. Silvestres) ou que a Vig-Bay non estea no candelario do circuito. Abraiado Abraiado Abraiado

Se eu puiden, ti tamén...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Nov 2008, 14:25
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Tartarugo escribió:
Para os xa veteranos no tema do circuito........vanse engadindo carreiras ou son só as que están agora mesmo Pregunta Pregunta .........é que me extraña que en decembro non haxa nada (estando confirmadas as do Morrazo, S.Cibrao ou Lugo, mais as S. Silvestres) ou que a Vig-Bay non estea no candelario do circuito. Abraiado Abraiado Abraiado

Tranquilos meus!!! jeje...todo se andará!!! Que admin tamén ten vida propia.Témonos que dar de conta o "choio" que da manter a web e o circuíto.

En canto as carreiras do mes de Decembro a miña proposta pra admin foi:

14- Ferrol e San Cibrao
21-Lugo
31- Unha SanSilvestre na provincia de Pontevedra

De todas formas, que sepades que en Ourense en Decembro tamén tendes 3 carreiriñas curtas se vos queredes acercar:

7-Expourense : 6km
31- Castrelo de Miño e Allariz : 5km

Saudiños tartarugo

www.jeffxavi.blogspot.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 15:31
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Pues si, se añadirán más carreras, Lugo y San Cibrao ya están y la media de Ferrol lo mismo en cuanto haya confirmación de su celebración, que en principio no habrá nigún problema.

Otra de las propuestas que llegaron es puntuar el paso por la Media en el Maratón del Baixo Miño, en principio se van a tomar tiempos y por mi parte no habría problemas.

En cuanto a las "San Silvestres" dado su carácter festivo y no competitivo, no me parece buena idea hacerlas puntuables, pero eso que lo decida Kandpalleiro Angel
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 16:07
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Si, si....Admin, que a media do Baixo Miño puntue, please Rezar Rezar Rezar Rezar ....polo menos que valla de algo o esforzo Muerto Muerto Muerto

Se eu puiden, ti tamén...
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Nov 2008, 18:47
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Admin escribió:
Pues si, se añadirán más carreras, Lugo y San Cibrao ya están y la media de Ferrol lo mismo en cuanto haya confirmación de su celebración, que en principio no habrá nigún problema.

Otra de las propuestas que llegaron es puntuar el paso por la Media en el Maratón del Baixo Miño, en principio se van a tomar tiempos y por mi parte no habría problemas.

En cuanto a las "San Silvestres" dado su carácter festivo y no competitivo, no me parece buena idea hacerlas puntuables, pero eso que lo decida Kandpalleiro Angel

Creo que tienes razón en lo de las carreras de fin de año: creo que son parar compartir unos momentos de distensión con los correlegas con lo que disfrutamos todo el resto del año.

Yo creo que con las siguientes carreras para el mes de Diciembre sería más que suficiente:

6/7: Cangas o Moaña
14 :Ferrol y SanCibrao
28: Lugo

Con ese calendario para el último mes del año tendríamos 1 carrera por provincia.Que os parece a vosotros y a admin?

www.jeffxavi.blogspot.com
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Nov 2008, 23:06
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Como queda o tema da media do Baixo Miño?? Finalmente puntuaría ou non para o circuito ??? Polo que vexo a de Ferreirua ten un coeficiente de 2, poderiades poñerlle o mesmo.........Cando poidades e teñades gañas comentade a decision final q se tomou. Saudiños para todos e sobre todo a JeffXavi, que me despistei e non lle devolvin o saudo que me mandou o dia 9....vemonos en S.Martiño!! PRG ó poder!!!! Bailar Demo sorrindo Mr. Green

Se eu puiden, ti tamén...
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 0:16
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

yo apoyo lo de la media Sorriso me gustaría que puntuara y así sería mi primera media Guiño porque para un maraton aun no me veo Muerto espero respuesta y en función de ello me apunto o no jeje un saludo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2008, 21:59
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Veo que administrador a actualizado el calendario de pruebas puntuables pero la media do Baixo Miño sigue sin puntuar. Por favor explica cuál es el problema porque al saber tiempos de la maratón al pasar por la media no creo que sea tan complicado. Si en Ferreirúa se puede hacer... Creo que somos unos cuantos los participantes que llevamos poco tiempo corriendo para afrontar una maratón y esta medida sería un incentivo. Yo voy a correrla de todos modos (será mi primera media).
En fin, me sumo a la petición de correlegas como Tartarugo y Yonathan26.
Aprovecho para mandar ánimos a todos los compañeros que vais a Ourense. Esperemos que no sean muy bajas las temperaturas y disfrutemos.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2008, 19:03
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

holaaaa jesus!!haber si nos puedes decir si va a puntuar la media do baixo Miño porque en función de ello me estrenoen esta o lo dejo para ferrol y me voy a esoiro,gracias Guiño y un saludo!!
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 18:36
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Acabo de hablar con Kandpalleiro y ya está marcada la Media do Baixo Miño como puntuable. Los que acaben el Maratón sólo puntuarán por el Maratón.

Además el coeficiente por finalizar una media pasa de 2 a 2,5 en esta y posteriores medias para que compense más (en puntos) el esfuerzo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2008, 20:37
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

lo de pasar de 2 a 2.5 me parece muy correcto puesto que sinó la diferencia entre un 10k y un 21k era mínima, y entre un 21k y un 42k era excesiva.
Si puedo ayudar en algo admin, a tu disposición.
Saludos

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 6:03
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Hola a tod@s.

Pido disculpas en primeiro termo ó admin. por non ter participado no foro e 'mostrado a faciana' como fai él. Avergoñado

En primeiro lugar felicitalo pola implementación técnica; é un avance que simplifica moito as labores de mantemento do circuito que fixeron imposible a súa realización en anteriores ocasions. Hai unha evidente simplificación dos criterios para obter puntos, pero o que debe primar é a operatividade para que a xente se anime a participar en mais probas que é o OBXECTIVO de facer esta movida.

Sintome un pouco abrumado pola responsabilidade no canto de tomar decisións, non teño eu intención de impor un criterio e agradezo as axudas e comentarios (que si leo, ainda que pode que algo tarde).

Claro que desexamos integrar mais probas, pero para elo precisamos a colaboura das organizacions no intre de confecciona-las clasificacions que é o requerimento técnico principal pois puntuamos os postos das persoas que fan o mesmo percorrido e precisamos pois unha clasificación unitaria.

No canto da proba de Tui coido que se decidiu polo criterio que mais fomenta a participación; calquera que chegue á media (onde a organización vai tomar tempos e publicar unha clasificación) vai a ver reflexo do seu esforzo. O que non sería xusto sería puntuar unha proba dobremente.

As Sansilvestres... quixera escoitar mais opinions a parte da de Jeffxavi. Eu penso que son unha festa mais que un esforzo ademais de que case ningunha teñen percorrido dabondo. Pregunta

Non temos ningúnha intención de manter un 'criterio de reparto provincial' eso e o 'reparto local' queda para a política; outra cousa é que coa estructura da base de datos se podan fomentar 'piques' provinciais ou locais... Idea sempre dentro da mais sana competitividade e bó rollo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 8:35
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

hola:
sabese algo si se vai a poñer algunha carreira en Decembro pola provincia de Pontevedra que non hai ningunha Rezar .

saudiños.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 17:27
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

Si preguntas si se van celebrar probas mira no calendario. Si preguntas si se van a incluir no circuito... o tema é que a organización nos facilite unha única clasificación cos postos de chegada e a distancia oficial da proba (mellor si está homologada) mais isto xa é unha opinión persoal.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2008, 18:27
Asunto: Re: ¿Engadiranse mais carreiras??

¿Se va a admitir alguna carrera fuera de las fronteras gallegas? Confuso







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos