Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 9:55
Asunto: talla nike

hola,
agora teño unhas nike talla 7.5, estou correndo con elas pero o outro dia fixen unha ampolla, sera que e unha talla pequena?
estou para mercar outras pero quixera saber si deberia mercar a talla 8 por culpa das ampollas ou non e problema de talla sinon o mellor de anchura da zapatilla porque as mizuno son mais anchas e asi teria o pe mas solto.
non me enrollo mais espero as vosas sabias opinions
grazas.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 12:36
Asunto: Re: talla nike

xanciño escribió:
hola,
agora teño unhas nike talla 7.5, estou correndo con elas pero o outro dia fixen unha ampolla, sera que e unha talla pequena?
estou para mercar outras pero quixera saber si deberia mercar a talla 8 por culpa das ampollas ou non e problema de talla sinon o mellor de anchura da zapatilla porque as mizuno son mais anchas e asi teria o pe mas solto.
non me enrollo mais espero as vosas sabias opinions
grazas.


En que zoa che saiu a ampolla???

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 15:43
Asunto: Re: talla nike

hola.
saiume no dedo gordo do pe esquerdo, na parte dereita dianteira, parece un parte amistoso de accidente Ríndose .
sds
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 15:59
Asunto: Re: talla nike

xanciño escribió:
hola.
saiume no dedo gordo do pe esquerdo, na parte dereita dianteira, parece un parte amistoso de accidente Ríndose .
sds

Unha ampolla nesa zoa soe ser por exceso de roce.Coincídeche coa costura do calcetin???

www.jeffxavi.blogspot.com
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 16:17
Asunto: Re: talla nike

Utilizo uns calcetins nike running ou asi os venden e penso que non teñen costura nos dedos,
pensas que a talla da zapatilla non influie?
porque estou a punto de mercar unhas zapatillas e claro estou indeciso entre 7.5 ou 8?
sds
pardo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/05/07
0 Carreiras
195 Mensaxes
A Coruña. (Millenium - Punta Herminia - Millenium)
Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 20:40
Asunto: Re: talla nike

Polo que teño entendido, normalmente recomendan levar as zapatillas de correr bastante sobradas de talla. Eu levo unha 7.5 en zapato de calle pero poño unha 8.5 ou ata 9 en zapatillas de correr.

Pide consello onde merques as zapatillas, pero ten en conta que nunca deben ir "xustas", ten que quedar unha marxe.

Outra cousa que a min me resulta ben é alternar dous pares distintos de zapatillas.

Nuevo Nick: alber
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 19 Mai 2008, 21:04
Asunto: Re: talla nike

Coma che di pardo millor floxas, para evitar rozaduras do dedo gordo por ir moi xustas (ten enconta que o suar o pe incha lixeiramente o circular o sangue mais superficialmente)...

En canto o de alternar as zapatillas, a min os meus adestradores sempre me teñen dito que é millor entrenar con zapatillas algo mais pesadas das que compites, pero mantendo a mesma marca entre elas.

www.jeffxavi.blogspot.com
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2008, 23:15
Asunto: Re: talla nike

Hola

Creo que lo que defiende Jeffxavi con lo de las zapatillas más pesadas será porque estas zapas estan más amortiguadas y son más livianas para entrenar y más cómodas. Lo del peso no le veo mucha diferencia, pues entrenar con una rider (300 y poco gramos) y competir con unas precision o una aero en Mizuno, es baja en 30 y 50 gramos por zapas.

En nuestro nivel el efecto del peso no nos afecta tanto como a los profesionales que usan voladoras. Posiblemente el poco peso de las zapas al competir en distancias largas a los de nuestro nivel hasta nos podría perjudicar.


Saludos
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Mai 2008, 13:40
Asunto: Re: talla nike

french_mondariz escribió:
Hola

Creo que lo que defiende Jeffxavi con lo de las zapatillas más pesadas será porque estas zapas estan más amortiguadas y son más livianas para entrenar y más cómodas. Lo del peso no le veo mucha diferencia, pues entrenar con una rider (300 y poco gramos) y competir con unas precision o una aero en Mizuno, es baja en 30 y 50 gramos por zapas.

En nuestro nivel el efecto del peso no nos afecta tanto como a los profesionales que usan voladoras. Posiblemente el poco peso de las zapas al competir en distancias largas a los de nuestro nivel hasta nos podría perjudicar.


Saludos

Estoy completamente de acuerdo contigo.Las "voladoras" para carreras de larga distancia para los "profesionales". Para nosotros los "populares" considero también mas oportuno una zapatilla con una buena relación amortiguación-estabilidad.

Lo que si que no acaba de convencerme es competir con zapatillas con super-amortiguación, estilo Nike Vomero3, a no ser se trate de un corredor de gran peso o con problemas serios de articulación, porque con ellas me siento como un saltarín, jeje

www.jeffxavi.blogspot.com
95min

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/01/04
0 Carreiras
153 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 07 Xuñ 2008, 23:45
Asunto: Re: talla nike

Una zapatilla de correr, sea de entrenamiento o de competición debe tener lo siguiente:

1) Que no salga el talon cuándo corres.
2) Que haya espacio delante para mover los dedos - como para tocar el piano.
3) Que haya la anchura del dedo index entre el dedo del pie mas largo (que para muchos es el segundo y no el gordo) y el fin de la zapa.
4) qUe no hay ningún tipo de presion o sensacion raro cuándo corres con ellas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos