Foros ›
Author

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3326 Posts
Vigo
Reply with quote Post Mon, 30 Mar 2026, 15:02
Post subject: Re: Diario de Meigalicix

Mes e medio sen entrar aquí, así que hai que ir poñendo remedio.
O plan era ter corrido na contrarreloxo por equipos Alejandro Febrero co resto das compañeiras do clube a primeiros de marzo, pero non puido ser por compromisos familiares. Quedoume moita mágoa pois foi unha auténtica festa. Outra vez será.
Agora o obxectivo está xa aquí á volta da esquina : os 10 km da Minibay o día 12 de abril.
Actividade física desde logo non me falta ( entre ximnasio e sesións intensivas de leiragim , desbrozando, podando e carrexando entullo ) pero a verdade é que levo moi pouco entreno ata o momento. Tampouco podía aumentar moito o volumen pois sigo coa " pata de ganso" da perna esquerda algo inflamada
Este pasado sábado saín a facer un " Chapela ida e volta" . As 16:30 non era o mellor momento, pero era a franxa que tiña. Saíron 9,1 km a 6:20. Pero sen molestias de mención e sen sufrir de caixa en exceso.
O obxectivo é lograr ir a 6 min/km ou por debaixo. Se remato por debaixo de 1 hora xa sería para botar foguetes. Iremos vendo
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3326 Posts
Vigo
Reply with quote Post Mon, 13 Apr 2026, 12:31

Crónicas da favela: “ V Mini Bay ”

Teño que admitir que cheguei a este domingo 12 de abril cun nivel baixísimo de entrenos ( un por semana como moito). Pouco descanso , e menos mal que mantiven a sesión semanal de ximnasio.

Así que as expectativas eran baixas. Tiña polo menos o incentivo de ter compañeiro de carreira, un sobriño que xa ten ido conmigo na Carreira de Carnota algunha vez. Como dixo que levaba tempo sen entrenar, o plan era comezar correndo a 6 min/ km , e logo xa iriamos vendo.

Frío e sol cando o noso esforzado utillero nos deixou en Praia América. Ambientazo no arco de saída, con máis de 2000 persoas dando voltas. Cola interminable para ir aos baños, así que nin o intentei. Coincidín antes da saída cun compañeiro do Carma, que igual ca min, renunciara a facer a Media Maratón, no seu caso por non arriscar cunha fisura que aínda non estaba de todo ben.

Despois dos saúdos e quecementos , o meu sobriño Dani mais eu puxémonos na retaguardia á hora de saír, e desde aquela ata rematar o paso de Monte Lourido cara Sabarís, a sensación era de ir que ir zafando dos cóbados da xente. Nunca antes nunha carreira sentira tanto exceso de compañía. Nun deses últimos recortes e rebasamentos, o meu sobriño tirou millas, tocándome facer os últimos 3 km pola miña conta. Foi nese tramo no que rebaisei ao compañeiro do Carma desexándolle sorte.

Aí foi cando comezou a molestar o glúteo esquerdo, e tamén a sensación de rozadura dun par de dedos dentro das zapatillas. Tamén me andaban a amolar as pingas de chuvia empañando as gafas ( se o chego a saber corría sen elas) . Segundo os datos de Championchip, o meu ritmo foi en progresión e corrín máis lixeira nese momento, pero iso non evitaba que a chegada a Baiona me resultase tan interminable coma sempre, e que me fosen rebasando a cada momento.

Cando crucei finalmente o arco de meta o meu Garmin dicía que rematara en 1 hora e 1 segundo. Pero o tempo oficial foi 00:59:59, así que por 1 segundo obxectivo cumprido. Unha auténtica miragre pascual chegar a facer ese tempo, a ritmo medio de 5:41 tendo en conta a inactividade deste trimestre. E ademais poder facelo sen dor , sen calambres, sen inflamacións de mención... Rectifico, amago de calambre nos cuádriceps si que tiven , pero despois da carreira, camiñando costa arriba pola estrada da Virxe da Rocha mais de 1 km para poder chegar a onde estaba o coche.

Pero despois de todo o esforzo, todo rematou en final feliz. Ducha quente en casa, cocido e sobremesa, e un dorsal máis gardado co resto.

Posto 4 de 12 veteranas de + 60
Posto 295 de 979 mulleres
Posto 706 de 1722 persoas chegadas a meta.

Definitivamente estamos de Pascua de Resurección atlética. Agora que dure

Last edited by Meigalicix on Mon, 13 Apr 2026, 16:08; edited 7 times in total
Pepemanba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/16
150 Carreiras
97 Posts

Reply with quote Post Mon, 13 Apr 2026, 15:23

Noraboa Meigalicix!! Qué ben sabe rematar unha carreira cumprindo os obxectivos! A desfrutar da resaca emocional e que veñan máis carreiras satisfactorias!
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3326 Posts
Vigo
Reply with quote Post Thu, 16 Apr 2026, 19:15

Pepemanba escribió:
Noraboa Meigalicix!! Qué ben sabe rematar unha carreira cumprindo os obxectivos! A desfrutar da resaca emocional e que veñan máis carreiras satisfactorias!

Grazas polo comentario Pepemanba. A ver se é verdade que despois disto comezo a entrenar como é debido Very Happy
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3326 Posts
Vigo
Reply with quote Post Sun, 17 May 2026, 17:20

Crónicas da Favela: " VI Carreira de Samil"
Para a xente da organización efectivamente foi a sexta edición , para min foi a segunda. Lonxe queda no recordo a primeira, no 2023, antes da lesión do menisco, cando era quen de correr por area e monte a ritmo de 5:35 ou 5:40 sen despeinarme en exceso.
Desta volta ás miñas expectativas ían baixo mínimos, ou se cadra un piso ou dous máis abaixo . Pese aos ánimos de Pepemanba e a miña intención de recuperar a regularidade nos entrenos, a verdade que foi imposible. Sempre se cruzaban na axenda milleiros de cousas, e de nada serviu o da libreta dos deberes, a cabina de Clark Kent, as consignas de Señora Minducha e outros trucos que funcionaban noutros tempos.
E por riba, hai unha semana, en plena sesión de poda o xeonllo esquerdo quedou perxudicado con tanto xiro e tanto subir e baixar da escaleira de man... Anulei o entreno do domingo, tomei Celecoxib os tres días regulamentarios, freguei mañá e noite a zona con Voltaren, e só o venres pola tarde sain a facer menos de 4 km ata as Catro Pontes, só por comprobar que os xeonllos respondían... Afortunadamente a única zona con molestias de mención foron os pés, por levar mal estirado un calcetín, ter as unllas algo longas e non protexer un callo que me está a sair no dedo mediano dereito.
Sabendo que todo estaba máis ou menos no seu sitio, hoxe collín a liña de meta en Samil con tranquilidade , pero convencida de que ía saír unha carreira lenta, e que sendo 8 mulleres na F4 quedar de 4 xa sería aceptable.
Casi 650 participantes pero só 189 mulleres. Non damos chegado á franxa do 30% máis que en carreiras contadas.
A bo fe que tivemos unha boa mañá para correr, incluso chegou ao picar un pouco de máis o sol no tramo de praia, pero hai que dicir que este ano a area estaba perfecta ( quitando a zona seca, tampouco imos mentir).
Todo ía sobre o previsto ata o momento de cruzar para o piñeiral. Alí saímos das beirarrúas cara un túnel que vai por baixo da estrada , e a zona de baixada onde eu pousei o pe estaba chea de gravilla , vinme escorregando e esnafrándome estrepitosamente pero unha man xenerosa turróu de min e salvoume. Dinlle as grazas e deixéino pasar diante e dixen que lle debía unha.
Non creo que o meu rescatador anónimo entre a ler nada nesta sección de CEG, nin moito menos que visite o blog do noso clube, pero polo menos que conste publicamente as súa deportividade e compañerismo. Se non fose por él , a miña carreira tería rematado de xeito ben distinto. Así que novamente GRAZAS COMPAÑEIRO!.
As voltas polo piñeiral fixéronseme longas, e nalgunha costa abaixo o xeonllo esquerdo deu algún aviso , pero logo pasou.
De volta na praia as sensacións xa era de calor , de ir co cu a rastro e non dar chegado , pero por fin tocou pisar a liña de meta , descansar , volver a saudar a Miriam, Fon e outros compañeiros do clube . Cando me acheguei a Mari e Francisco para preguntar se sabían algo dos resultados quedei pampa: Mari medalla de bronce na F4 ( cousa coa que xa contaba, pois vai coma un tiro no circuíto de carreiras), pero o que non esperaba era ter quedado eu de primeira . A vida dache sorpresas , cantaba o Baldes...
As premiacións aínda ían comezar ás 13 horas, co que houbo tempo de ir tomar unha cervexa e logo esperar un longuíiiiisimo tempo de pé a que nos tocase o turno.
Pero ben está o que ben acaba : Dúas nécoras no podium da F4 , lucindo con alegría e orgullo as cores do Carma e do Trigal , e aínda por riba recibindo os agasallos de mans de Julia Vaquero e Jesús España.

Posto 79 de 189 na xeral feminina e 457 de 645 na absoluta.

Penso que non se lle pode pedir máis a esta xornada Very Happy

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum