Foros ›
Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2023, 19:20
Asunto: Maratón Madrid 28/04/2024

Boas! O 28 de abril é a Rock and Roll Series Marathon de Madrid, ou algo así. Quería saber se alguén fora alá nalgunha ocasión e que tal resultou a proba. A idea é ir co meu fillo de finde longo xa que nunca estivo nesa cidade.
Estou entre esta ou Aveiro...
Grazas!!
martiniux

Novo foreiro
Novo foreiro
18/06/18
40 Carreiras
18 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 01 Xuñ 2023, 21:28
Asunto: Re: Maratón Madrid 28/04/2024

Eu fun este ano á media alí. Os da media e os da maratón compartimos quendas segundo os tempos que se acreditaron ou que se comunicaron. O percorrido, que cambiara este ano era compartido se non recordo mal ata o kilómetro 19. Á chegada á Porta do Sol os da media tiramos cara a meta e os da maratón colleron cara ao outro lado.
A carreira toca os lugares emblemáticos, que é o máis bonito. Na maratón levante máis lonxe, cara a Casa de Campo. Non pode ser todo monumentos.
Hai moitos runners durante toda a proba e moito público animando. É masiva pero coido que iso está ben.
Ir con tempo, desfrutar a fin de semana ben coa carreira o do domingo está ben.
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
593 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xuñ 2023, 8:41
Asunto: Re: Maratón Madrid 28/04/2024

Yo fui tres veces 2014, 2016 y una postpandemia el año pasado, 2022.
El recorrido lo han cambiado este año por lo que de eso no te puedo hablar. Pero respeto de la carrera es una carrera que a mi me encanta, el ambiente es espectacular, la animación es fantástica, para mi es de lo mejor que he corrido. Siempre hice la Media y correr por la Castellana por el centro y sin coches es espectacular. Para mi es totalmente recomendable y además con el cambio de recorrido creo que ahora va más por el centro que antes.
Yo las tres veces que fui lo plantee como un fin de semana en familia y para eso Madrid es ..... Genial. Tienes de todo lo que quieras hacer y para todas las edades.
No conozco la de Aveiro, pero la de Madrid es una gran opción.
Nes

Foreiro Senior
Foreiro Senior
2/07/12
415 Carreiras
593 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xuñ 2023, 8:41
Asunto: Re: Maratón Madrid 28/04/2024

Yo fui tres veces 2014, 2016 y una postpandemia el año pasado, 2022.
El recorrido lo han cambiado este año por lo que de eso no te puedo hablar. Pero respeto de la carrera es una carrera que a mi me encanta, el ambiente es espectacular, la animación es fantástica, para mi es de lo mejor que he corrido. Siempre hice la Media y correr por la Castellana por el centro y sin coches es espectacular. Para mi es totalmente recomendable y además con el cambio de recorrido creo que ahora va más por el centro que antes.
Yo las tres veces que fui lo plantee como un fin de semana en familia y para eso Madrid es ..... Genial. Tienes de todo lo que quieras hacer y para todas las edades.
No conozco la de Aveiro, pero la de Madrid es una gran opción.
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 03 Xuñ 2023, 13:30
Asunto: Re: Maratón Madrid 28/04/2024

Moitas grazas polos comentarios!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos