Foros ›
Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1015 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2023, 13:21
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Boas, pois eu creo que finalmente pode ser que haxa maratón o que non séi se será en Coruña.
Non hai todolos anos un campeonato Galego de Maratón? A Federación Galega está na obriga de convocalo, non?
Ademáis, creo que Coruña xa se comprometeu a facelo, co cal ten que sacalo adiante sí o sí.
Saudos.
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2023, 14:33
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Hola, durante muchos años no hubo Gallego de Maratón así que no hay obligatoriedad de hacerlo, es posible que se retome pero no creo que sea en 2023
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Mar, 16 Mai 2023, 6:56
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Sempre poden facelo en Oporto Moi feliz
Que envexa, ver a súa páxina web, cos seus vídeos, percorrido, os resultados do ano pasado (2770 finishers).... Que marabilla cando hai ganas de traballar e se pon un pouco de ilusión. Eso si, ó peor ese día algún veciño de Porto vai ter que ir a buscar o pan andando....
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 26 Mai 2023, 20:18
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Pois eliminada definitivamente do calendario de carreirasgalegas. Desgraciadamente, confírmase que non era un farol.

Eu anoteime en Donosti. Creo que agora é a que teño máis cerca da casa Moi feliz (quitando maratóns lusas, claro).
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Xul 2023, 7:16
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Supoño que ca reelección de Inés... outros catro anos sen maratón Muro
Djoko

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/07/11
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Xul 2023, 7:48
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Pois a Oporto!
apostol

Maratoniano
Maratoniano
14/10/04
0 Carreiras
83 Mensaxes
Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 15 Xul 2023, 7:10
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Visto lo visto, este año me apunté para Oporto
ZANCADILLA

Maratoniano
Maratoniano
10/10/11
1 Carreiras
1852 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xul 2023, 8:53
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Lo más acojonante es que en su programa electoral resaltaba la apuesta por el deporte popular...... Es que me parto de risa, vaya panda de ineptos. Enfadado
miñoco

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/12
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Xul 2023, 13:37
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

ZANCADILLA escribió:
Lo más acojonante es que en su programa electoral resaltaba la apuesta por el deporte popular...... Es que me parto de risa, vaya panda de ineptos. Enfadado

Será que nos considera profesionales..... Muro Muro Muro Muro Muro
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 17 Xul 2023, 21:39
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Bueno, todo será cazala nalgunha entrevista de radio (a única forma de ter noticias) como vai esa "repensada" para relanzar a maratón atlántica. Supoño que en breve publicarán data, percorrido, web, e abrirán inscripcións. Ou, quen sabe, ó peor, de tanto repensar, chegan a 2027 sen decidir nada.....
charliebueno

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/13
0 Carreiras
146 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 18 Xul 2023, 10:01
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

y habrá 10 km en Octubre?? y ya puestos en 2023 no hubo Gallego media maratón
Mariquiña

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/08/12
0 Carreiras
180 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 19 Xul 2023, 15:52
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

charliebueno escribió:
y habrá 10 km en Octubre?? y ya puestos en 2023 no hubo Gallego media maratón

Edito--> Ni caso, estaba hablando del 2022. En 2023 todavía pueden ponerlo, entiendo.
Si no me equivoco el Gallego de Media Maratón fue el MM de Pontevedra, dos semanas después de nuestro maratón. Lo recuerdo porque tenía muchas ganas de ir pero las patas no me daban para tanto...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Xul 2023, 16:06
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

charliebueno escribió:
y habrá 10 km en Octubre?? y ya puestos en 2023 no hubo Gallego media maratón

Eu entendo que 10 K, non vai a haber, xa que este estaba vencellado a maratón, a C10, xa foi no mes de Abril.

E respecto o Galego de Media Maratón, ainda queda case que medio ano para rematar o 2023 e o ano pasado fíxose coincidir ca media de Pontevedra en Outubro.
Läufer

Maratoniano
Maratoniano
1/02/17
0 Carreiras
132 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2023, 11:01
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Querida comunidad maratoniana:

Con lo bonita que podía haber sido la Maratón Atlántica de este año, celebrando la 10ª edición. ¿¡Qué mejor excusa para haber puesto toda la carne en el asador!?

Lo triste es, que se veía venir. Aunque, no por eso duele menos. El año pasado me obligué a participar (tenía una pequeña rotura fibrilar en un gemelo). Mas, pensé, que éramos cuatro gatos, y si no participábamos todos, podrían ponerlo como argumento para suspenderla; puesto que mucho empeño para organizarla, ya no estaban poniendo.

¡Y ocurrió! Trisemente. Chorando

Sin embargo, me parece que son dolorosos los argumentos, esgrimidos a medias por nuestra regidora municipal. Compara la baja participación de la edición del 2022, con la exitosa del 2016 (más de 1.000 participantes cruzamos la meta ese año). No obstante, no analiza las diferencias de una y otra. Ni mucho menos hace autocrítica.

En la edición de 2016, como la mayoría de los aquí presentes recordaremos bien:
- Hubo promoción en radio y cartelería por toda la ciudad (y eso que era la 4ª edición, no la primera).
- Se celebró una pasta party en el Palexco.
- Se emitió una película gratuita.
- Hubo charlas técnicas (de material deportivo, nutrición deportiva, entrenamiento...).
- Varios puntos de animación (zumba, rock&roll, percusión...) por todo el recorrido.
- Se celebraba en abril (es decir, no había que entrenar kilometradas en verano).
- Se nos hacían entrevistas post-carrera para saber en qué cosas se podía mejorar para las ediciones venideras...
La única vez que se hizo ese esfuerzo, funcionó. ¿Por qué no se repitió? Pensando

¿Qué se hico al respecto en la edición del año pasado? Entregar una buena suma de recursos monetarios a los deportistas de élite. ¿En qué mejora eso una maratón popular? ¿Qué pretendían con ese regalo de capital para cuatro atletas? ¿Que este año viniese Kelvin Piptum a intentar el récord del mundo en A Coruña? Hay que poner las cosas en perspectiva. ¿Quién se acuerda de quiénes ganaron, o qué marcas hicieron? ¿Qué hay de la promoción, abrir inscripciones con tiempo, la animación, un circuito no aislado de la ciudad, sinó integrado en la misma para que toda la ciudad participe, etc?

Hoy tengo que llorar por nuestra querida Maratón Atlántica. Puesto que, visto lo visto, creo que durante cuatro años no la volveremos a disputar. Ojalá me equivoque. Y ya veremos si en un futuro se vuelve a celebrar. Y, de ser así, si la mayoría de los presentes seguimos teniendo el cuerpo para farolillos; puesto que, el que suscribe, ya pasa del medio siglo.

Tengo fe en que rectifiquen próximamente, y podamos volver a disfrutar de la fiesta que supone correr una Maratón en nuestra querida Galicia. Si ya no es para este año, pues para el próximo. La cosa es bien sencilla, no sé lo que opináis los demás: No necesito otra camiseta, ni otra medalla... Lo que necesitamos es poder seguir retándonos con una distancia épica; así como disfrutar del reto diario que supone su preparación previa. ¿Quieren seguir promocionaando la salud a través de la cultura del deporte? ¡Pues a ponerse las pilas! ¡Y a seguir dando pasos para adelante, en vez de para atrás!

¡Salud y kilómetros, querid@s corredor@s!
xpab

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
0 Carreiras
233 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2023, 12:06
Asunto: Re: X Maratón Atlántica C42

Eu sigo pensando que unha das clave é anunciar a carreira con tempo. Normalmente as maratóns xa se programan dun ano para outro. Dito esto, se realmente o están "repensando" (jaja), deberían de ter eso en conta e debería haber unha data inminentemente, non? Para primavera xa van un pouco pillados, así que entendo que sería para finais do ano 2024 (espero que, de tanto repensar, non se lles de por poñela en verán....). Hai uns meses de marxe (se se quere anunciar cun ano de antelación), para facer web, pensar percorrido, redes sociais, etc. Pero bueno, non estou dicindo nada que non saiban eles. Así que nada, seguimos espectantes esperando noticias. Non se me ocorre pensar que alcaldesa mentíu cando dixo que voltaría con máis forza.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos