Foros ›
V MEDIA MARATÓN CIDADE DE LUGO 14/05
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xertiz

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/04/22
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2023, 18:09
Asunto: Re: V MEDIA MARATÓN CIDADE DE LUGO 14/05

Eu tamén quedei contento. Quizais faltoulle algo de animación polo percorrido...
Seguro que é supercomplexo pero facer esta media nocturna ten que ser unha chulada, especialmente pola zona vella. E de seguro habería máis público.
Eu fixen unha primeira volta de recoñecemento xa que non sabia que nos podiamos atopar e unha segunda xa máis solto e desfrutando a tope para un total de 1h28m.
Logo tocou xa partido do Breogán e para casa rápido que o meu fillo era quen tiña el partido a media tarde.
Quédanos un pouco lonxe pero paga a pena ir.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2023, 19:01
Asunto: Re: V MEDIA MARATÓN CIDADE DE LUGO 14/05

Mi primera participación en esta media y me ha parecido muy bien organizada.
Llegue casi con 1h de anticipación a la salida y aparqué en la misma calle de la salida a unos 300m escasos. Me dio tiempo a ir al baño, ver el ambiente ore carrera, cambiarme, calentar y ver la salida del 10K sin prisas.
En cuanto al circuito es rápido para los que son rápidos (no es mi caso) y sin desniveles duros (aunque no tan llana como la de Pontevedra o Coruña o Vilagarcia) pero todos los Km marcados, avituallamientos bien colocados y amplios y en general público en todas partes sobre todo en la parte interna de la muralla. Se me hizo algo más duro la zona interna de la muralla por el empedrado y el perfil ascendente ahí sobre todo en la segunda vuelta.
Las dos únicas pegas que le veo es lo de la no entrega de dorsales el día de la carrera y que el pabellón de las duchas está muy lejos de la meta.
Mi carrera salió mejor de lo esperado, acostumbrado a un ritmo de Maratón para 5’50” me salió a ritmo medio de 5’31” acabando bastante bien muscularmente.
Seguramente volveré en el futuro.
Con esta media (la 43 de asfalto) ya las he corrido en seis de las siete ciudades gallegas y solo me falta en Ourense (pero creo que no hay)
mssu

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/06/12
1 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mai 2023, 19:46
Asunto: Re: V MEDIA MARATÓN CIDADE DE LUGO 14/05

Yo hice el 10K y me gustó mucho el recorrido, me he quedado con ganas de repetir pero haciendo la media. Por el GPS me salieron 9'83kms a mí y 39'59'' sin forzar la máquina en excesivo me dejó bastante contento.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos