Foros ›
XVII CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22. MEMORIAL MANUEL BUCETA
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2022, 18:33
Asunto: XVII CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22. MEMORIAL MANUEL BUCETA

Dentro de 13 días celébrase esta carreira, que xa é unha clásica do Barbanza cas suas 16 edicións xa celebradas, estando eu presente en 10 delas ata a fecha. E co seu chocolatiño quente ó rematar, xa que soe facer bastante frío.
Hai cerca de 300 inscritos, por que forma parte do V Circuíto de Carreiras Barbanza Arousa, os que están anotados ó circuito xa figuran no listado.
Carreira corrible, típica rompepernas, cunhas cantas subidas, sendo a derradeira, xa pasado o Km 9 moi dura.

Inscripción en emesports ata o día 01 de decembro incluido.

eventos.emesports.es/i...ion_datos/


Última edición por Kurty o Dom, 04 Dec 2022, 21:38; editado 1 vez
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2022, 18:42
Asunto: Re: XV CARREIRA POPULAR MAR DE BOIRO (MEMORIAL MANUEL BUCETA)

Eu corrina hai anos, lembro que eran algo menos de 10km e que había unha costa longuísima antes de entrar xa no pobo de volta. Fixen 35 minutos exactos e fora 11º, segundo teño nas miñas anotacións. É posible que a corra este ano tamén, xa se verá.
RPC_Cerne

Novo foreiro
Novo foreiro
28/11/22
20 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2022, 11:51
Asunto: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCE

Boas, alguén que a correra en edicións anteriores, sabería decirme se a carreira vai toda por asfalto ou combina con pistas de terra e asfalto? Gracias
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2022, 12:17
Asunto: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCETA)

Creo que é toda por asfalto.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2022, 21:25
Asunto: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCE

Por terra nada, todo por asfalto e un tramo de menos dun Km. polo paseo da praia que é enlousado.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 04 Dec 2022, 21:37
Asunto: Re: XV CARREIRA MAR DE BOIRO 4/12/22 (MEMORIAL MANUEL BUCE

Boa carreira a desta mañán en Boiro, xornada moi fría cando chegamos, xó se estaba ben ó sol.
Bastante xente na absoluta, con 367 chegados a meta, eu ia mentalizado, para non forzar e poder ir correr o vindeiro Domingo a Volta a Ría. E para non variar non o fixen, xa que os primeiros Kms. desta carreira son rapidísimos, e cando chegamos o paseo de Barraña, vinme a cola do grupo no que ia a "lebre" de 45', polo que me deixei quedar alí, ainda que non contaba ser capaz de aguantar ese ritmo.
Pouco a pouco foixe descolgando a xente, aguantándo eu ata caseque o Km. 8, mantendoo a moi pouca distancia ata chegar a durísima subida do derradeiro Km. no que quedei literalmente cravado Muro , pero en canto rematou a recuperar o ritmo para marcar un crono neto de 44'39" ainda que lle faltaban uns mts., gratamente sorprendido, xa que foron 8 segundos menos co ano pasado.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos