Foros ›
VIII Carreira Popular Concello de Rianxo 01/11/22
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4686 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2022, 9:46
Asunto: VIII Carreira Popular Concello de Rianxo 01/11/22

Desde 2015 que no visitaba esta carrera,buen ambiente en la zona de salida-meta,prácticamente llana,y en la que hay que correr para que no te doblen los galgos,al ser a 3 vueltas,día perfecto para correr,agradecer al Concello esta iniciativa.
maltes

Novo foreiro
Novo foreiro
6/04/09
0 Carreiras
40 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2022, 18:12
Asunto: Re: VIII Carreira Popular Concello de Rianxo 01/11/22

la carrera de rianxo tiene un perfil perfecto para albergar un campeonato galego hay carreras como esta que estan muy poco explotadas
Mariquiña

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/08/12
0 Carreiras
180 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 8:24
Asunto: Re: VIII Carreira Popular Concello de Rianxo 01/11/22

Es una carrera que a mi me gusta mucho, más que nada por el pueblo en si. Es bastante rápida y suelen poner mucho cariño en la organización, es una pena que no haya más participación.
En el año 2019 cambiaron las 3 vueltas por un circuito de una sola vuelta, circular, que a mi particularmente también me gustó, aunque este es sin duda más rápido.
Espero que les queden muchas ediciones más y exitosas.
Particularmente, me gustaría agradecer el trato a los chicos del avituallamiento ya que en la 3era vuelta volví a coger agua y casi le arramplo con la mesa... ellos con buena cara y yo toda "avergonzada".
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2022, 22:01
Asunto: Re: VIII Carreira Popular Concello de Rianxo 01/11/22

Eu ainda que é unha carreira que me gusta moito, non ia a ir, xa que era 2 dias despois da de Santiago e non contaba estar en condicións de correr, pero como conseguín un dorsal o día antes e alá que me fun, escomenzando moi que moi suave a primeira e algo menos na segunda, para na derradeira facela xa ao ritmo que compito eu habitualmente.
E sorprendeume que houbo máis asistentes dos que contaba polo que puxen na primeira liña. 307 chegados a meta na absoluta e moitísima rapazada nas outras carreiras.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos