Foros ›
II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 10 Ago 2022, 20:57
Asunto: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Acabo de ver anunciada en Galitiming esta carreira en Cuntis, é a 2º edición e coincide cas festas. Así que non debe haber moita información o respeto. Se non vin mal inscripción gratuita.
Así que é máis que probable que asista.

inscripciones.galitimi.../?lang=es.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2022, 9:39
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Eu ó final anoteime, irei cun amigo. Se alguén xa a correu o ano pasado e pode dar detalles do percorrido fenomenal.
astert

Foreiro infantil
Foreiro infantil
6/04/05
0 Carreiras
109 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2022, 17:12
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Alguien sabe que pasó con la clásica carrera que hacían siempre en Cuntis? Porque por lo que veo esta es la segunda edición y la otra llevaba muchas ediciones.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
826 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Xov, 11 Ago 2022, 19:42
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

gefreiter escribió:
Eu ó final anoteime, irei cun amigo. Se alguén xa a correu o ano pasado e pode dar detalles do percorrido fenomenal.
Le hice hace unos días esa pregunta a un compañero de entrenamientos que es de allí y su respuesta fue: “Es dura, tiene una buena subida al principio! Yo iré de público”. Así que me lo estoy pensando mejor.
Pero ya sabemos que lo que para unos es duro para otros lo es menos, o más ????
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2022, 15:11
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Pois unha carreira que nunca fixera, sendo esta bastante dura, xa que tiña varias costas, sendo unha especialmente longa e con bastante desnivel, debeu pasar dun Km. de distancia todo seguido, e ademáis fixonos bastante calor.
Como a saida retrasouse 30' según me dixeron, por mor dunha asistencia sanitaria pero non relativa a competición, decidín facer 3'5 Kms. xa que en toda a semana no correra nada, que sumado o Km. que fixera antes de que nos comunicaran o retraso doume unha boa distancia total, ainda que a carreira no meu GPS doume 6'770.
A carreira basicamente é un percorrido polas aforas pero aforas de Cuntis, saida a carón do colexio, fannos dar unha volta e cando levamos algo máis dun km. pasamos por meta e despois xa nos alonxamos por estradas secundarias, reseñable o paso a uns 500 mts. da meta nun nucleo de casas que estaban todos o veciños (xente nova e maior) xuntos e sentados animando con gran algarabía ó paso de cada corredor.
luisfeito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/12
10 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Ago 2022, 16:09
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Kurty escribió:
Pois unha carreira que nunca fixera, sendo esta bastante dura, xa que tiña varias costas, sendo unha especialmente longa e con bastante desnivel, debeu pasar dun Km. de distancia todo seguido, e ademáis fixonos bastante calor.
Como a saida retrasouse 30' según me dixeron, por mor dunha asistencia sanitaria pero non relativa a competición, decidín facer 3'5 Kms. xa que en toda a semana no correra nada, que sumado o Km. que fixera antes de que nos comunicaran o retraso doume unha boa distancia total, ainda que a carreira no meu GPS doume 6'770.
A carreira basicamente é un percorrido polas aforas pero aforas de Cuntis, saida a carón do colexio, fannos dar unha volta e cando levamos algo máis dun km. pasamos por meta e despois xa nos alonxamos por estradas secundarias, reseñable o paso a uns 500 mts. da meta nun nucleo de casas que estaban todos o veciños (xente nova e maior) xuntos e sentados animando con gran algarabía ó paso de cada corredor.
Coma ben di Kurty, carreira dura e con calor un pouco máis. Por un momento daba ganas de sentarse a tomar algo cos veciños da mesa entre casas.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 21 Ago 2022, 15:02
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

Acaban de colgar las clasificaciones en www.galitiming.com/resultados.html
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 22 Ago 2022, 21:28
Asunto: Re: II CARREIRA POPULAR S. ANTÓN. CUNTIS 18/08/

gefreiter escribió:
Acaban de colgar las clasificaciones en www.galitiming.com/resultados.html

Gracias por avisar, como dato anecdótico, rematei esta no mesmo lugar que a carreira de Moraña do día 24 de Xulio. Posto 77 Silbar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos