Foros ›
Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2008, 21:48
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Mr. Green Realmente ha sido lo más duro que he corrido. Ni Galarleiz,ni Penedos do Lobo. El circuito en si no es tan duro, los km son la mitad pero ayer el frío fue tremendo, el viento, la nieve, el agua. Ahora me rio pensando en como intentabamos no mojarnos demasiado los pies. Al final nos daba igual que hubiera riachuelos o no, los pasabamos por el medio. Me alegro de que fueramos tres juntos los primeros 20 km porque si voy sólo habrái sufrido muchísimo.El año que viene me gustaría volver para disfrutar de un paisaje precioso y poder subir arriba del todo. :=D>
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Dom, 20 Abr 2008, 22:13
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Linneo escribió:
Aquí tedes unha crónica dun que foi, eu estiven en Entrimo e non quixen mollarme moito...
furacandoribeiro.blogspot.com/

Non pedín permiso a Alfredo para poñer o seu blog, espero que non lle pareza mal... Avergonzado

Lévoo lendo bastante tempo e pasándoo ben os luns vendo o que fixo o findesemana.

E como quería ver neste tema algo así, fixenno sen pensalo, a verdade...

Un saúdo
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 11:23
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Saludos a todos!! Pues si, me lo tomaba a cachondeo por el tema de que esta vez iba de andarin y,,, puedo asegurar que sufrí mucho más que en la Vig-Bay... Pasamos por senderos convertidos en regatos, barrizales... los primeros km parecían una carrera de obstáculos y alli estábamos saltando de piedrita en piedrita,, A partir del km 5 y el primer avituallamiento comienza la subida más pronunciada,, que rampas!!! con una ventisca bastante fuerte acompañada de nieve llegamos a la cima( no la cima propiamente dicha si no hasta donde permitía la organización por razones de seguridad...)Allí mucha gente habla de esperar al todoterreno y poner fin a su andaina particular. Aún quedaba más de la mitad y el blanco de la nieve dominaba todo el paisaje. La bajada fue dura por el frío y el hielo. Pare a orinar un momento y las sensaciones fueron horribles, pense que la había perdido por el camino!! A duras penas saqué la cámara y saqué dos fotos, adelante y atrás... (más que nada para comprobar si estaba encharcada porque yo estaba caladísimo de pies a cabeza.) Los últimos 4 km dejo a mis acompañantes y termino corriendo. Duchita, bocata, mochila para hidratación en el sorteo y para casa a embadurnarse las ingles de nutracel pues mis rozaduras parecían quemaduras de primer grado,,, y todo por tomarmelo a cachondeo,,,,,
P.D.Gacela 2.- Nos pareció extrañísimo no verte pasar. En teoría los corredores salíais media hora después de los andarines, pero muchos lo hicieron con nosotros.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 12:58
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Sen dúbida ese foi para min un dos principais erros da organización.
Quedouse en que primeiro saían os andaríns, logo os corredores e por último os ciclistas.
A un tio, cun megáfono, douselle por mandar saír a andaríns e corredores xuntos e aquelo foi un auténtico caos. Este tío penso que ía por libre. Pero en fin...
Non podo dicir nada da carreira porque xa está todo dito, e iso aínda se queda curto. Non sei como se pode calificar. O que boto de menos é unha cámara para poder grabalo todo, é a única forma de que a xente ó que lla explico me poida entender, que vexan as imaxes.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 15:56
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Primeiro deixar claro que esta é unha proba para repetir. O percorrido, ainda que non exento de dureza e asumible e ben bonito. O bidueiral e precioso e con neve e nevando, moito máis.
Agradecerlle o Concello de Montederramo, e os seus colaboradores, a iniciativa. Pedirlle que crean neste tipo de probas e que o mal tempo do pasado sábado difícilmente se pode voltar a repetir. A próxima edición de seguro que ten que ser moito máis doado.
A carreira en si, un auténtico inferno, e non precisamente pola calor que pasamos. Non sei quen nomeou o calificativo de "épico", creo que é moi acertado. A pena e que non sepa describir con verbas todo o que sentín o sábado........máis vale unha imaxen que mil palabras, pero desgraciadamente non teño nin siquera unha soa imaxen que poder ofrecer.
A organización ten que mellorar alguns aspectos, pero tal como se presentou o día, bastante se fixo, polo tanto imos perdoar algúns erros.
Eso si, buscade outro spiker, porque unha organización, ademais de ser seria ten que parecelo, e este señor tera moitos méritos deportivos, pero vaiselle a olla moito.
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 16:20
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Noraboa a todolos participantes :=D> (como non sae... aplausos) e en especial a os do barbanza, que valor lle botasdetes Abraiado que envexa Mr. Green
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 16:51
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

ejem......máis que valor, iñorancia Avergoñado de saber que iamos a pasar o que pasamos.........estou seguro que ti tamén ias vir Ríndose
gacela2

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/07/07
40 Carreiras
115 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 21 Abr 2008, 17:43
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Manolovich, estabamos en el coche vistiendonos cunado vimos que empezaban los andarines y que con ellos salían varios de los corredores arengados por el señor del megáfono. Así que a medio vestir, la verdad es que no se para que tanta prisa, salimos detras vuestra y os adelantamos en el asfalto pero no os vimos Muerto Muerto y eso que erais tres. De todas maneras esta mañana ya me informaron de que te olvidaste la vaselina Moi feliz Moi feliz . A mi me fue bastante bien para el día que hacía aunque a partir del 20 si forzaba el ritmo me daban calambres, creo que la malla larga para el frío tenía hielo en vez de agua, mejor me habría sido usar una malla corta pero bueno otra vez será Muro Muro . Si no hay novedad nos vemos en Villagarcía?
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Mar, 22 Abr 2008, 7:07
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Eu usei unha malla longa e cheguei á meta coas pernas totalmente moradas co frío. O que si botei de menos foi non levar unha camiseta térmica (non técnica), porque éstas non deixan escapar o calor.
A pesar do tío do megáfono coido que a proba é espectacular e seguro que para o ano repito.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 22 Abr 2008, 8:32
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Si Gacela 2... me olvidé y mucho me pesa y aún más me escuece,,, Muerto . A nosotros ya nos pareció extraño no veros porque erais unos cuantos, pero hay que tener en cuenta que con la que caía y el viento íbamos con la mirada fija al suelo, encapuchados,,,A veces costaba levantar la cabeza para apreciar el paisaje. En cuanto a Villagarcía, hablamos de ello pero coincide con el cumpleaños de mi madre (hermana de jaci), el de su hija y con las fiestas parroquiales... Chorando Chorando Es una pena porque según dicen la media es muy suave y por lo tanto muy adecuada para unos principiantes como nosotros Angel Angel .
Saludos a tod@s Guiño y ánimo con los entrenos :=D> :=D>
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 22 Abr 2008, 14:46
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Nos, do Pato Blanco Celanova fomos 3 representantes (Manolito Todea, Vicente, e un servidor) choutar polas Serras de Montederramo.

Coma sempre, a miña valoración global da prova é positiva. E máis, despois de todo (saimos 15 minutos despois, por terse adiantado a saída), penso que foi a carreira máis singular que teño corrido:

1º.- Dura no comezo, con chuvia e frequiño.
2º.- Epica a partir do quilómetro catro, cando o vento empezou a turrar, e as ladeiras escarpadas dificultaban o avance.
3º.- Máxica a partir do quilómetro Dez. Correr pola neve, rodeado dos bidueiros foi unha das experiencias mais fermosas que teño vivido nunca. Uns tramos de falsos chans e costas, e votar baixar. Realmente fermoso. Estou seguro que nunca esquecerei esas imaxes.
4º.- Trepidante do quilómetro 16 ata a meta: onde descendemos ata Montederramo bastante á presa. Foi moi fermoso, ver como ao ir baixando de nivel ía transformándose a neve en agua nos camiños.
5º.- Reconfortante na meta. Unha das mellores duchas do ano no Albergue Municipal. Ao final 2 horas, 7 minutos moi divertidas e intensas. Desde o ¿confort? do cotidiano hoxe martes, non sei se o sábado corrín ou se soñei.

Moi fermoso todo na meta, sobre todo os bocadillos de chourizo da casa con pan fresquiño, o caldo, ....

Voltarei, seguro!!!
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Xov, 24 Abr 2008, 10:19
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Gustaríame saber se alguén tén fotos desta proba e se as tén tamén me gustaría saber como as podo ver.
Xusto antes do terceiro avituallamento había un home nun todoterreo sacando fotos, alguén sabe se se poden ver nalgunha parte.
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 14:19
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Se o terceiro avituallamiento era o da froita, eli a paisaxe xa non era tan épica coma os kilómetros inmediatamente seguintes o segundo avituallamiento. Eu teño dúas fotos bastante malas (non estaba moi bo tempo para pararse a sacalas...), pero a paisaxe apreciase. Se me explicades un modo compartoas. Tamén me uno a petición de máis fotos, porque mínimo na saída sacaronos unhas cantas. Saudos
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Ven, 25 Abr 2008, 14:44
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Penso que entrando na túa conta de usuario alí hai algunha forma para poder colgalas.
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2008, 13:34
Asunto: Re: Carrera/andaina/mountain bike en Montederramo

Na web do Concello, www.concellodemontederramo.org, pódense ver algunhas fotos da proba e máis do "speaker". A verdade é que son escasas, pero algo e algo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos