Foros ›
Para as Organizacións - Melloras para o futuro
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2020, 8:54
Asunto: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

escoitando o outro día na radio falar a un fulano, comentou o proxecto

treesnottees.com/ "Árbores, NON camisetas"

Xente que en lugar de dar camisetas conmemorativas dedican esos cartos da inscrición a plantar árbores.

Creo que nesta comunidade falamos xa moitas veces o asunto e a quen máis quen menos gústalle ter un recordo da proba na que participou, pero tamén a maioría ten máis camisetas das que pode regalar.

O de arriba é só un exemplo das alternativas ás que se pode dedicar parte da inscrición. Xa sexan "solidarias" ou non Molón , personalmente prefiero que a porcentaxe da miña inscrición (a que fose) se dedicase a plantar árbores, á cociña comunitaria, mercar material escolar para quen o precise na comunidade, pagarlle unha persoa para que durante un mes na finde dé un cursillo de ximnasia ou aprender a correr na parroquia, ... o que fose.

Comprendo que o termo "organización" é moi amplo, e algunha organización dalle igual que sexan camisetas ou chourizos (outra idea!! Mr. Green ) pero as organizacións de verdade, as asociacións deportivas, de veciños, comisións de festas, .... seguramente realizarán unha comunicación máis efectiva con algo diferente a unha camiseta que vai a unha caixa e queda esquecida. Dádelle voltas á cabeza nestos meses que temos tempo para ver cómo promocionar o voso produto de xeito orixinal e ó mesmo tempo non contribuír a xerar lixo cando volva a xente ás carreiras. Debedes saber que volveremos.



Por min como se simplemente non a "regalades" Chupete , incluso creo que vouna rexeitar cando ma entreguen (que non despreciar), como xesto político. Pensando Xa veremos.

E finalmente, tamén se poden evaluar todos os procesos organizativos. Unha crisi é un período de oportunidades.

Est.2008

Última edición por ghose o Mér, 09 Dec 2020, 5:26; editado 1 vez
Kalimero

Foreiro Senior
Foreiro Senior
7/02/10
0 Carreiras
471 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 08 Dec 2020, 20:34
Asunto: Re: Para as Organizacións - Dádelle unha pensada ó asunto

Ola Ghose,

Efectivamente, o temas das camisetas comentouse moitas veces, pero eu non estou seguro de que teñamos unha aproximación correcta ao asunto.

Habitualmente consideramos que a camiseta é un elemento de custe para o organizador, e que efectivamente sería desexable que destinase eses recursos a outras actividades na liña das que apuntas, ou directamente entregase algún tipo de recordo que poida ter moita máis utilidade práctica que as camisetas das que moitos podemos poñer unha tenda. (Aproveito para dicir que as organizacións de Lugo Monumental, ou a carreira de Rábade, nas veces que participei entregaban recordos de utilidade, tipo calcetíns, guantes, bragas para o pescozo, etc.)

Eu teño a impresión de que moitas camisetas teñen un custe para os organizadores tremendamente reducido, (porque son dunha calidade bastante xustiña), e a posibilidades de que os patrocinadores vexan os seus logos estampados na camiseta é un reclamo para que se animen a achegar recursos económicos, ou algún tipo de material. É dicir, na práctica son un elemento necesario para enganchar aos patrocinadores. Tamén se poderían rotular os logos patrocinadores, noutros materiais, por ex. guantes?. Si, pero terían moita menos visibilidade, e as casas comerciais estarían menos interesadas en participar.

Vaia por diante, que é unha reflexión en voz alta, xa que eu non teño contacto directo con ningunha organización.

Saúdos, e xa falta menos para poder volver ás carreiras.

PD. Ai, como botei en falta participar este fin de semana na MM Adolfo Ros, con este tempiño tan propio desta carreira.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 4:58
Asunto: Re: Para as Organizacións - Dádelle unha pensada ó asunto

claro, tes razón, non é dar a solución ou facer a aportación correcta, só era para que coñecesen o punto de vista das persoas que corren e valorasen outras opcións.

Os hábitos, costumes establecidas, son tal ata que se cambian Guiño , non son leis gravadas en pedra.

Non sei se alguén que participe na organización pode dicir se este tipo de reflexións forman parte das discusións previas? Que Bar Pepe e Autocarros Del Berbés estampen o seu nome na camiseta son a vía para que solten uns euros. Non hai outras plataformas publicitarias que ofrecerlle? Só pregunto, non presupoño.

Est.2008
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 6:07
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Pensando ... con >120 lecturas deste tema... só unha persoa ten algo que aportar? Sorriso está todo perfecto nas carreiras populares? Silbar

Creo que podemos escribir o que estimemos, sen máis intención que aportar.

Igual ninguén comparte a túa opinión (que me vas a contar Disimulando ) pero iso non lle resta valor en tanto que é un aporte á comunidade.

Est.2008
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 10:47
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

ghose escribió:
está todo perfecto nas carreiras populares?

¿Carreras populares? ¿Dónde? ¿Cuándo?

Creo que ahora mismo debatir sobre las camisetas tiene menos sentido que la clásica discusión sobre el sexo de los ángeles (pendiente de actualización a las nuevas categorías políticamente correctas).

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 11:31
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Moi sinxelo: opción ó inscribirse. E todos contentos.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4245 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 12:36
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Las camisetas cuando son útiles de verdad es si te las entregan con los avituallamientos al finalizar. Así puede uno ponerse enseguida una camiseta seca en vez de la que utilizó en la carrera y se reduce el riesgo de resfriados.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 13:18
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Ciertamente ahora, con el riesgo de morir sepultados por la avalancha de polyester almacenado en nuestros armarios bajo control, no es que sea un tema de especial urgencia.
Además es más complejo de lo que parece y no solo del lado de las organizaciones. Nosotros mismos dependiendo de que carrera se trate nos sobra, o nos joroba que no la haya.
A veces una camiseta chula puede ser un buen reclamo, algunas carreras lo saben y no se privan de adelantarla en sus facebook, o mismamente aquí en CeG también se ha visto.
Y por si os lo estais preguntando... Sí, he ido a alguna carrera por la camiseta o ha sido determinante para decidirme. Silbar Avergonzado
Otras veces una camiseta horrenda, poco más que un trapo, deviene por circunstancias de enorme utilidad.
Recuerdo una carrera (no voy a decir cual) en la que, tras recogerla, estaba muy decepcionado por lo sumamente fea que era la de esa edición, en una carrera precisamente en la que siempre se habían esmerado por dar camisetas con un diseño aceptable e incluso bonitas.
Bueno, pues no pasó mucho rato hasta que me crucé con alguien que exultante, satisfecho y a grito pelado me dijo que por fin daban una camiseta bonita... en las carreras. Muro
Ese es el tema.

Homo homini gallicus canis
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 18:43
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

gefreiter escribió:
Las camisetas cuando son útiles de verdad es si te las entregan con los avituallamientos al finalizar. Así puede uno ponerse enseguida una camiseta seca en vez de la que utilizó en la carrera y se reduce el riesgo de resfriados.

Exacto, eso mismo pienso yo desde hace muchos años.

Mi aportación al tema es una anécdota. Como sabéis los que os pasáis por mi diario, vivo en Dinamarca desde hace seis años y medio. En la que era mi habitación en casa de mi madre, dejé la ropa que no me traje conmigo. Bueno, pues una de las veces que fui de vacaciones, me puse a buscar en los cajones de mi antiguo mueble de la ropa...

Primer cajón: ca-ca: calcetines y calzoncillos, vale.
Segundo cajón: Hombre, camisetas de carreras.
Tercer cajón: Más camisetas de carreras. Bueno, claro, es que yo aquí corría mucho, fueron muchas carreras, como fuen forero de CenG.
Cuarto cajón: Hostia, esto ya...
Quinto cajón: Ehhh..... existe el síndrome del primo runner de Diógenes?

Y ojo, que cuando me mudé me traje unas cuantas conmigo.

Aquí no suelen dar camisetas. Sólo en las grandes medias y maratones.
Baralloco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/14
3 Carreiras
366 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 09 Dec 2020, 21:34
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

matogrosso escribió:
...
A veces una camiseta chula puede ser un buen reclamo, algunas carreras lo saben y no se privan de adelantarla en sus facebook, o mismamente aquí en CeG también se ha visto.
Y por si os lo estais preguntando... Sí, he ido a alguna carrera por la camiseta o ha sido determinante para decidirme. Silbar Avergonzado .

Como por ejemplo la de "La San Silvestre" virtual, que estoy pensando en apuntarme solo por la camiseta.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 6:22
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Una camiseta es una pancarta publicitaria. Hay gente dispuesta a pagar, 5€ para participar en una carrera virtual por la pancarta.
Hay camisetas de buena calidad que realmente las pones para entrenar y otras que no valen ni para trapos, hay otras que no son especialmente buenas pero son de aquella carrera que recuerdas con especial cariño. Lo cierto que al final almacenas un arsenal de camisetas.
Hay obsequios muy utiles, calcetines, gorros, guantes, biseras, riñoneras..., pero el que recordare siempre es aquella cazadora vaquera que nos regalaron en la 1° edicion da carreira polas praias de Barreiros.
Anécdotas a monton...., el obsequio mas grande es el ambiente que hay, la cantidad de personas e historias que conoces.
Este último es el obsequio con el que yo me quedo, por eso desde un primer momento lo de las carreras virtuales no me ha gustado.
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 6:27
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Yo a las camisetas, si le doy uso. Tampoco es que sea un asiduo de las carreras ( 5 / 6 trails al año) y poco más. Si hay camiseta, bien....si es chula, mejor pero las uso. Y cuando ya tengo varias, y empiezan a estar algo destrozadas,....a la basura. En estes momentos, tendré unas 4 o 5. Creo que nunca me compré una camiseta para correr.
Por otra parte, si se invierte en la reforestación con arboles autoctonos....tambien me parece buena idea. Es más, los organizadores del trail de Cuntis, este año es lo que tenian en mente hacer.
Usar parte del dinero de la inscripción, ya sea para camisetas, fines beneficos, reforestación,......lo que querais. Queda a criterio de la organización y entiendo que se hace con buena intención amen de reclamo para la carrera que al fin y al cabo, es lo que nos gusta y es una fiesta.
ghose

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/01/20
0 Carreiras
422 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 7:01
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

moi mal me debo explicar Triste

Est.2008
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
940 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 7:43
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

ghose escribió:
moi mal me debo explicar Triste

A ver... é que o de plantar árbores... pino ou carballo tarda moito en medrar... e o eucalipto está mal visto... Mr. Green
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
377 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 10 Dec 2020, 11:35
Asunto: Re: Para as Organizacións - Melloras para o futuro

Eu teño experiencia, os eventos que organizamos dende o noso clube sempre inentamos darlle o noso enfoque como corredores. Intentamos dar unha bolsa do corredor distinta, moitas veces metimos a zoca , pero o final esto é proba e ensaio. O que si facemos é escoitar, é a base para mellorar.

Cos cartos gastados nesto, se o evento ten un obxetivo modesto e está organizado por instituciones públicas, concellos, diputacións.... creo que seria factible realizar o evento sen dar ningunha camiseta ou regalo, incluso poderian ser gratuitas. Se é organizado por unha asociación, como é o noso caso, o patrocinador ten un peso importante e a camiseta é o que mellor "se vende" ante eles. Uns calcetins, guantes... Non se ve a publicidade igual.

Un problema importante a hora de organizar e aumenta moito os costes, non é a bolsa, é a montaxe do propio evento. Aquí pasa coma nas festas. hai moitos sitios, sen un evento solido, que deixandose levar por ser mais co veciño, traen o camión da Panorama co todo o espectáculo de luces, co pastizal que costa, pensando que así esta a festa feita. E dende o meu punto de vista é unha metedura de pata considerable.

O último tuercebotas/ Ad Cerne





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos